• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Beth

    'Je..Je..Jake, wat is er g-gebeurd?' stotterde ik. Bang dook ik in elkaar en zette mijn gave aan. Op dat moment wouw om me te kalmeren Jake even mijn schouder vastpakken, waardoor hij zijn ergste nachtmerrie ooit zag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Ik zag Jake in krimpen van angst en pijn en wist dat Beth haar kracht aan had staan. 'Beth!' schreeuw ik. Ik spring naar voren en duw Jake weg. Sam staat nog steeds te grommen, ik zie hem op me afspringen en toen werd alles zwart.....


    ©1998

    Sam

    Woedend dacht ik dat Jade Beth pijn wouw doen. Ik sprong op d'r af en kraste in haar gezicht, zodat het bloede. Ik veranderde terug in een mens en werd weggetrokken door iemand. Ik zag ineens een nachtmerrie, en toen niet meer. 'BETH!' schreeuwde ik kwaad. Beth keek bang en rende weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jake

    'Verdomme, eikel wat heb je met Jade gedaan!' schreeuw ik naar Sam. Ik kniel bij Jade neer. Ik zie dat Beth hem mee trekt. Jade's gezicht bloedt als een gek, ik moet direct aan mijn moeder denken, Emily. Mijn vader heeft haar ook geklauwt in het gezicht net als Sam nu bij Jade. Ik til Jade op onder haar armen en benen en breng haar naar de school dokter.


    ©1998

    Beth

    Ik rende weg, naar buiten. Ik kon hier niet meer tegen. Als ik nou wat kon zien, kon ik misschien helpen.

    [Miss kan iemand Beth zo hard meppen dat ze kan zien? Nee, dat is onlogisch ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jake

    Clair en Sherina waren neer geknield bij Jade en ik rende achter Beth en Sam aan. 'Beth kijk uit!' roep ik. Maar het is te laat en ze valt, de kleine trap aan het begin van het gebouw af. 'Beth gaat het goed?' Langzaam komt ze overeind. 'Jake, Jake ik kan je zien!' 'Hoezo?' 'Ik kan weer zien!'


    ©1998

    Beth

    Ik kon zien. Het was een wonder. 'IK KAN ZIEN!' gilde ik blij en ik knuffelde Jake gewoon, omdat ik iemand moest knuffelen. 'Ik zie verschillende kleuren, dingen, vormen. Wat is dit voor wereld?' vroeg ik zachtjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."



    Look what you have done, sam!


    ©1998

    It's beautiful!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beth

    Eenmaal uitgegilt, liep ik naar de andere. 'Jade, gaat het wel?' Vroeg ik zachtjes. 'Jade, als je me hoort: ik ben het, Beth die niet meer zo blind is' ik grinnikte en keek naar Jake. 'Jade is mooi' fluisterde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    het was een grote chaos. Iedereen riep en schreeuwde door elkaar en ik wilde het liefste weer onder de veilige haven van mijn warme dekens kruipen. Maar dat deed ik niet omdat ik wist dat Jade me nu nodig had. En na wat ze me vanochtend had gezegd. Was ik haar dat wel verschuldigd. Ik had me echt veel beter gevoeld. Ondertussen danste Beth opgewonden om ons heen en vertelde ze iedereen hoe mooi we waren.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    'Clair? Clair! Weet je wat ik kan?' vroeg ik. 'ZIEEEEEENN!!!' gilde ik. Ookal was iedereen erbij, sprong ik in de armen van Sam en zoende hem volop.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Blij hoorde ik Beth schreeuwen en roepen dat ze weer kon zien. Bij mij was het juist heel anders, met mijn rechter oog zag ik echt wazig. Alleen licht en donker kon ik onderscheiden. De schooldokter zij dat mijn oog waarschijnlijk ook niet beter zal worden. Ik heb geluk gehad, het bloed niet heel hevig. De littekens zullen altijd blijven. Wat me nog meer tot een crimineel maakte. Ik was boos op Sam, blij voor Beth, bezorgt om Clair... God ik heb niet alles meer op een rijtje.


    ©1998

    clair

    We brachten Jade naar de schoolzuster en die constateerde al gauw dat het weer helemaal goed zou komen, maar dat ze waarschijnlijk haar rechteroog nooit meer normaal zou kunnen gebruiken. Ze schrok wel van het nieuws, maar reageerde al gauw weer op haar typische manier van omgaan met dingen door haar schouders op te halen en te zeggen dat het erger zou kunnen. Maar ik had natuurlijk door dat het veel erger was dan ze liet merken. Jade's onvoorstelbare talent om grote dingen gewoon in een doos in haar hoofd te zetten en er niet meer aan te denken werkte niet op mij. Ik kon aan haar gezicht zien dat er wat was. Dus die middag. Toen we allemaal op de zolder waren. Begon ik een gesprek met haar. 'Hoi' mompelde ik bijna. 'Ik wilde nog even zeggen dat het heel veel voor me betekent. Ze keek me niet begrijpend aan. 'Wat je vanochtend tegen me zei, bedoel ik' verduidelijkte ik meteen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 14:13 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sam

    Ik had totaal geen zin om mijn exuces aan te bieden, dus deed ik het maar niet. Simpel liep ik met Beth naar de zolder en ging met haar aan de tafel zitten. 'Oke, welke kleur is dit?' vroeg ik toen ik iets roods aanwees. 'Paars' zei ze. 'Uuuhh, fout!' lachte ik. 'En deze?' vroeg ik terwijl ik groen aanwees. 'Groen' probeerde ze. 'PING, goed!' grinnikte ik. Zo gingen we de hele middag verder. 'Morgen ga je lezen, echt raar dat je nu leert lezen' mompelde ik. 'Ik weet het' zuchtte Beth.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."