• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Jade

    'Clair, vergeet wat ik vanochtend gezegd heb, het was nooit de bedoeling dat ik dat hardop zei. Dat heb ik je toch al gezegd?' 'Maar, ik weet dat je ergens mee zit, je hebt ons lang niet alles vertelt.' 'Hoezo niet?' 'Jade, je zei het vanochtend zelf, je tranen zijn lang geleden op gegaan, waar aan.' 'Het spijt me jongens, maar dat ga ik jullie niet vertellen, dat is te pijnlijk, bovendien heb ik het achter me gelaten.' 'Toe, nou Jade. Als we je verhaal weten kunnen we je weter begrijpen.' 'Nee, dat zullen jullie nooit doen, jullie zullen me als een monster zien.' Ze kijken me niet begrijpend aan. 'Ik heb iemand vermoord.' Het was eruit voor ik erg in had. 'Of eigenlijk twee. M'n eigen ouders. Mijn vader, had nog al losse handjes, hij misbruikte mij en mijn moeder al zo lang ik me kan herinneren. Mijn moeder kon er niet tegen. Alle haar woede uitte ze op mij, door me anders lichamelijke pijn te doen, gewoon slaan, een riem, een metalen buis. Op een dag wou mijn moeder weg lopen. Ze liet mij achter, alleen bij m'n vader. 'Je bent een sterke meid.' had ze gezegd, ik was 14! Toen ze net de deur uit liep ben ik haar gevolgd. Recht van achter heb ik een mes in haar rug gegooid. Ze was op slag dood. Toen heb ik mijn vader, die sliep neergestoken. Ik zei gewoon. 'Daddie look at the death'' hij opende zijn ogen en ik stak hem in zijn hart.' Toen heb ik mezelf aangegeven.'


    ©1998

    [PARTEEEHH]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (jemig, koekje, dat is wel heel erg heftig om te beleven. Maar we waren in mijn stukje nog allllleeen en nu is iedereen er ineens gezellig bij??)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [He, Beth en Sam niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb toch vertelt dat we hier niet meer praten tussen haakjes, dat doe je op de praat topic.....!


    ©1998

    WhiteDelta schreef:
    (jemig, koekje, dat is wel heel erg heftig om te beleven. Maar we waren in mijn stukje nog allllleeen en nu is iedereen er ineens gezellig bij??)


    zo jij please in jou bericht, alleen door allemaal willen vervagen, zo had ik het begrepen... namelijk


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    zo jij please in jou bericht, alleen door allemaal willen vervagen, zo had ik het begrepen... namelijk


    oke, doe ik


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    De volgende ochtend sta ik vroeg op. Zachtjes pak ik mijn weekendtas onderuit mijn kast. Langzaam pak ik mijn spullen in. Eerst mijn, shirts, dan mijn broeken, enzovoort. 'Wat doe je?' in een ruk draai ik me om. 'O, Clair, ik schrik me dood.' 'Maar wat ben je nou aan het doen?' 'Ik pak m'n spullen in, ik ga weg'


    ©1998

    Beth

    'TRAMPOLINE!' Gilde ik toen ik iets zag wat Jade had. Ik sprong op het vierkante ding en piepte. 'Dit is geen trampoline' mompelde ik. Ik zag dat het een koffer was en dacht na. 'Mag ik nu in Jades bed slapen?' Vroeg ik. 'Sorry' zei ik toen Clair me kwaad aankeek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Ik keek Jade stomverbaasd aan. Je. Gaat. Weg? mompelde ik moeizaam. Jade knikte. Ik weet dat ik nu iets zou moeten zeggen, maar de woorden blijven ergens achter in mijn keel steken. Ik kan alleen maar naar een spin aan de andere kant van de kamer staren. Hij loopt langzaam heen en weer om een web te maken. Het doet me denken aan mijn eigen leven. Stuiterend, heen en weer. Op en neer. Gevangen in een web. Beth komt binnengestormd en blokkeert mijn zicht op de spin. 'Trampoline' ze springt lachend op Jade's koffer. Ze komt hard terecht. Ik staar er een beetje verdwaasd naar. Jade gaat onvermoeibaar verder met pakken. 'Dit is geen trampoline' mompelt Beth. Er verdween een frons in haar gezichtje. Jade en ik keken elkaar even aan. Een blik die zo kort was en toch alles zei. blijf! zeiden mijn ogen. Alsjeblieft, Jade, blijf. Dat kan ik niet mimede ze terug. Alsjeblieft smeekte ik. Nee! Ondertussen had Beth de situatie eindelijk door. 'Mag ik nu in Jade's bed slapen?' vroeg ze met schitterende ogen. Ongelofelijk dat ze daar nu aan kon denken. Ik staarde haar woedend aan. 'Sorry' mompelde ze. 'Dat kun je wel zeggen ja' reageerde ik. Daarna richtte ik me weer tot Jade. 'We komen er heus wel uit, Jade. Dat beloof ik. Maar blijf gewoon hier.' ze schudde haar hoofd. Ik keek Beth aan. Doe dan iets. zeiden mijn ogen. 'Jade, dit is toch nergens voor nodig. We zijn niet kwaad op jou omdat je je ouders hebt ver..' Ze stopt als ze de woedende blik in mijn ogen ziet en begint snel met een nieuw argument. 'Bovendien hebben we al allemaal mooie kleertjes voor je baby gekocht.'


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Ik keek met een blik naar Clair van: Ik kan niks doen!. Oh wacht, toch wel. Vrolijk liep ik naar Jade en liet haar het leven zonder ons zien, in een nachtmerrie. Daarna keek ik Jade met een bigsmile aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ray Booker

    Ik werd doorgewezen naar de zolder en hoorde herrie uit de meisjes slaapkamer. Ik deed hem open en zag het kleine meisje een ander meisje iets engs liet zien. Snel schoot ik te hulp en wikkelde planten om het meisje heen. Ze kon niks meer en ik gaf een klap tegen haar gezicht.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Sam

    Ik hoorde Beth gillen, en rende naar haar. Ze werd geslagen door die Ray. Woest veranderde ik in een wolf en duwde Ray weg. Meteen maakte ik Beth los en gromde naar Ray. Beth zei dat ik terug moest veranderen en ik veranderde naar mens. 'WAT DOE JIJ?!' riep ik kwaad en ik wouw naar hem toe rennen, maar werd tegengehouden door Beth.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Met een klote gevoel trek ik de deur achter me dicht. Deze leuk tijd is nu voorbij, terug naar de realiteit. Op de deurmat laat ik een brief achter

    Lieve allemaal,

    Als jullie dit lezen, ben ik al weg. Ik kan hier gewoon niet langer blijven. Het ligt niet aan jullie, wat klinkt dat cliché. Het licht wel aan jullie, jullie zijn te goed voor iemand zo als mij. Ik verdien geen mensen om me heen die zo goed voor me zijn als jullie, iedereen zou met moeten haten, ik ben een verkeerd mens. Dat ik weg ga heeft verder ook te maken, met dat ik heb lopen denken en denken, maar geen goede oplossing kan vinden voor hoe het ooit zal moeten als ik een kind heb. Ik, ik krijg een klein, teder mensje je in mijn leven. Maar ik verdien het niet eens. Ik zal ergens anders mijn leven op moeten pakken. Misschien ga ik terug naar de andere wolven, maar kom me alsjeblieft niet achterna. Dat doet pijn.
    Weet dat jullie nooit iets fout hebben gedaan.

    Jade


    ©1998

    Sherina

    Ik was buiten bloemen aan het plukken en ik zag Jade lopen. Ik liet haar maar alleen, volgens mij had ze het best moeilijk. Vooral door haar verhaal wist ik niet wat ik moest doen. Ik plukte een laatste bloem voor mijn bosje en liep naar het huis. Op de deurmat vond ik een brief. Nadat ik het had gelezen staarde ik ernaar, en ik begon door te krijgen wat er aan de hand was. Ik draaide me om, maar Jade was al lang weg. Ik merkte dat tranen over mijn wangen stroomden, en ik wist niet hoe ik me voelde. Verdrietig? In de steek gelaten? Boos? Ja, ik wou de brief verscheuren, maar dat kon niet, de rest moest het nog lezen. Ik zag dat mijn tranen op de brief vielen. Ik smeet de brief en het bosje bloemen op de grond en rende naar de oude wilg in het bos. Treurend onder de treurwilg.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.