• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    (sorry, twee keer hetzelfde)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    WhiteDelta schreef:
    clair

    Ik ben wanhopig. Jade moet hier weg, haar baby. Als ze haar meer van dat spul geven gaat ze dood, als ik mijn controle verlies gaat ze dood. De dorst naar bloed wordt alleen maar erger. Stel dat ik haar aanval! 'Je begrijpt het niet' mompel ik. 'Ik ben ook niet bepaald veilig op dit moment' ik hou mijn blik zorgvuldig van haar gezicht afgewend. Deels omdat ik het niet aan kan naar haar dunne, veel te menselijke huid te staren en deels omdat ik haar de tijd wil geven mijn woorden te verwerken. Ik hoor haar ademhaling versnellen wanneer ze doorkrijgt waar ik het over heb.


    Wat ik in mijn vorige bericht poste, dat ging over jou, dus ik volg je niet meer help, laat maar gewoon


    ©1998

    'Je hebt dorst hè?' Ze knikt zachtjes. 'Misschien, nee. Maar misschien. Hoe sterk is je zelfbeheersing?' 'Redelijk.' mompelt ze. 'Wat nou als je een deel van mijn bloed dringt, het is misschien weerwolven bloed, maar het maakt snel genoeg aan om te overleven.' 'Nee, dat ga ik niet doen.' 'Dus je zelfbeheersing is niet zo goed....' 'Dat is misschien het punt nog niet, maar ik kan jou dit niet aan doen..' 'Clair, luister goed, als je zelfbeheersing onder controle kan houden, dan is er niks aan de hand. Je weet zelf goed dat weerwolven bloed heel snel aanmaakt. Doe het nou maar gewoon.'

    [Bite (6)]


    ©1998

    [Hee, Beth is er ook nog :<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    [Hee, Beth is er ook nog :<]


    [Je schrijft toch ook niet over ons, bovendien is ze weer in trans en heb ik geleerd dat je Beth dan niet moet storen...] :|


    ©1998

    [AHUM. Ghehe, je kan d'r storen met zo'n carnavalstoeter in d'r oor. HAHAHAHAHA. Oke, dat is wel onrealistisch. GOOCHEL D'R EEN!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (sorry voor die ene zin, ik maakte een typfout)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    clair

    Ik wil eigenlijk protesteren. Ik moét eigenlijk protesteren. Maar zodra ik mijn mond opendoe om dat te doen voel ik de pijn weer. m'n maag gromt als reactie op mijn brandende keel en het gif verzameld zich in mijn mond. Al mijn spieren zijn aangespannen, klaar voor de aanval. Meteen sluit ik mijn mond weer en duik zo diep mogelijk in de kussens weg. 'Clair!' roept Jade geschrokken. Waarschijnlijk zag ze de pijn op mijn gezicht. Ik kreun zacht van pijn. 'Clair, je moet dit doen' Mijn hersens draaien overuren. Kan ik dit aan? Kan ik de neiging haar helemaal leeg te drinken weerstaan? Ik weet het echt niet. Kan ik het risico nemen? Nee! Maar ik moet, mijn brandende keel laat me geen keus. Ik haal diep adem, en laat mijn jagers instinct het overnemen. Het is niet moeilijk om mijn enkelband te doorbreken. En dan loop ik langzaam naar Jade, die me nu toch wel een beetje benauwd aanstaart


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Voorzichtig zet Clair haar tanden in mijn Arm. Ik voel een kleine twijfeling. 'Doe het Clair, doe het!' In een keer zet ze haar tanden in mijn arm. Ik voel de brandende pijn van de door borende tanden. Het gif brand helser dan het spul dat Wednesday's ouders ons geven, maar ik moet het door staan. Misschien als Clair op volle krachten is kunnen we ontsnappen. Langzaam en twijfeld slurpt Clair me leeg. Ik voel dat ze m'n arm weg doet en probeert haar tanden uit mijn arm te halen. 'CLAIR!' schreeuw ik. Maar ze geeft geen gehoor.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 9:58 ]


    ©1998

    PainEnds schreef:
    [AHUM. Ghehe, je kan d'r storen met zo'n carnavalstoeter in d'r oor. HAHAHAHAHA. Oke, dat is wel onrealistisch. GOOCHEL D'R EEN!]


    [Hier in het hoge noorden vieren wij geen carneval xD]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    [Hier in het hoge noorden vieren wij geen carneval xD]


    [Hier in het Zuiden vieren we wel carnaval, alleen ik doe er nooit aan mee]_O_


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BlackAlpha schreef:
    Voorzichtig zet Clair haar tanden in mijn Arm. Ik voel een kleine twijfeling. 'Doe het Clair, doe het!' In een keer zet ze haar tanden in mijn nek. Ik voel de brandende pijn van de door borende tanden. Het gif brand helser dan het spul dat Wednesday's ouders ons geven, maar ik moet het door staan. Misschien als Clair op volle krachten is kunnen we ontsnappen. Langzaam en twijfeld slurpt Clair me leeg. Ik voel dat ze m'n arm weg doet en probeert haar tanden uit mijn arm te halen. 'CLAIR!' schreeuw ik. Maar ze geeft geen gehoor.


    (wat is het nou? je arm of je nek????)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    clair

    Vanaf het moment dat ik mijn tanden in Jade's nek zette wist ik dat er iets gruwelijk mis was. Haar bloed smaakte naar pepermunt en kruiden. Het was bijzonder lekker. Het schakelde mijn gedachten, al mijn andere zintuigen uit. Er zijn geen woorden om te beschrijven wat er in me gebeurde op dat moment. Ik was een jager, zij was mijn prooi. Op een andere manier kon ik dingen niet zien. En ik moest blijven drinken. Ik wist dat ik zou sterven als ik stopte. Mijn hele lichaam rilde van genot. Op dat moment maakt Jade een zacht geluidje van pijn. Gedurende een seconde kan ik rustig nadenken. Ze is je vriendin, je moet stoppen, je moet nu stoppen. Zegt een stemmetje in mijn hoofd. Maar de seconde duurt te kort. Ik probeer me los te rukken, weg bij het bloed. Maar alles voelt wazig en ik kan er niet goed tegen vechten. 'CLAIR!!!' schreeuw het meisje. Ik kan me haar naam niet meer herinneren. Haar naam doet er ook niet toe. Als zometeen niemand haar ooit nog zo zal noemen. Het is bijna over. Ik ben niet in staat om te antwoorden. Maar het meisje schreeuwt gewoon verder. 'CLAIR, HOU OP! IK BEN HET, JADE. EEN VAN JE BESTE VRIENDINNEN. JE ZEI DAT JE NIET NOG IEMAND WIL VERLIEZEN! DUS ZORG ERVOOR DAT JE MIJ NIET VERLIEST. WEES STERK!'


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    'DAMN CLAIR!' zeg ik wanneer ze haar tanden uit mijn arm haalt. 'Kon je niet wat eerder stoppen!' Beschaamd kijkt ze me aan. 'Sorry, ik liet me gaan...' Ze slaat haar ogen neer. 'Nou ja ik leef nog jij leeft nog, wij leven nog.' Ik begin duizelig te worden, en voel me erg licht in mijn hoofd. Langzaam laat ik mijn hoofd op het bed zakken. Het duurt nog wel even voordat ik aangesterkt ben.


    ©1998

    [Oke, Beth is in een andere kamer]

    Sam

    Ik werd in een kamer gegooit en ik kon nog net zien dat het helemaal wit was. Maar ik werd woedend en transformeerde in een wolf. De deur ramde ik eruit, en toen ramde ik nog een deur eruit. In de kamer zaten Jade en Clair.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."