• Ik denk dat er over een jaar ander half jaar alleen nog maar de hard fans overblijven. En hoe komt dat ? Tokio Hotel zit te veel in Amerika. Ook al is het belangrijk voor hun toekomst. Tegenwoordig is het GELDGELDGELD en nog is geld. tuurlijk geld heb je nodig om van te leven maar houd echter ook rekening met je fans. Fans dwalen af ze horen niks meer van hun band. De zalen worden kleiner en niet uitverkocht. mijn voorspelling is TH gaat veeeel fans verliezen in Europa en de hard fans blijven over! > Mijn voorspelling over de toekomst van th!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Dan ben ik bij die hard fans hoor.
    Ik blijf fan!
    Twee vriendinnen van me en men zus zijn al afgehaakt.
    Ik blijf.


    We'll never be as young as we are tonight

    Th zegt zoveel -_- ik geloof niet meer in hun belofte.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik ben pas geen fan meer als een van hun uit de band stapt omdat die is weggepest x)
    Im a Die Hard fan (A)
    Maar ze moeten echt hun fucking booie ogen openen hoor x3
    Nee serieus ze moeten nu echt iets ondernemen of ze kunnen beter in amerika blijven omdat er hier geen fans meer over zijn....


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Weten jullie eigenlijk wel wat een hard fan is ??


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Weten jullie eigenlijk wel wat een hard fan is ??

    Ja,Helemaal geobsedeerd,Alle concerten bezoeken,Weetikveel :$


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dagen van te voren voor de deur, liggen concerten bezoeken zowel binnen als buitenland, ze op het vliegveld op zoeken, naar loistsche,magdeburg gaan 1x in je leven!!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Dagen van te voren voor de deur, liggen concerten bezoeken zowel binnen als buitenland, ze op het vliegveld op zoeken, naar loistsche,magdeburg gaan 1x in je leven!!

    Oké dat doe ik nou ook weer niet x')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik dus wel! Ik heb egt super herinneringen aan tokio hotel <3


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Helemaal gelijk


    ~

    Ik dus wel! Ik heb egt super herinneringen aan tokio hotel <3

    Maar ik probeer wel naar elk concert in België te gaan hoor,
    En dan zo lang mogelijk van te voren daar aan de deur staan.^^


    We'll never be as young as we are tonight

    T is wel waar. Ik dacht dat ik voor altijd fan zou zijn, maar onbewust gaat t over. Net als th. Over 2-4 jaar is tokio hotel die -ojahype- van paar jaar geleden, net zoals de jb's en ga zo maar door.>.<


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ze Zullen heel veel fans verliezen.. Eerst had ik stuk of 200 fans op msn.. Nu nog maar 50.. Dus er haken der steeds meer af.. :( Wel jammer..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Maar das toch ook kut ! Ik bedoel maar. . Ze moeten echt weer naar hier komen. Mijn vriendin en ik hadden hele fantasieeen. Maar als ze niet snel terug komen voor ons hier dan sterven mijn ideeen en worden ze gewoon een band Ö En dat wil ik niet.. Ik heb er zo'n herrineringen aan over gehouden enz. Ik wil dat niet kwijt omdat hun steeds naar amerika zijn ! Wat is dat voor iets doms , als ze niet komen laat ik ze door mijn tanta [woont in Amerika] naar huis brenge echt waar =S


    Because Nobody Love's

    Heel veel meisjes met wie ik omging waren ook fan nu zijn er daar nog maar 2 van over gebleven ik en een vriendin. Toen ik naar de middelbare ging waren er weer 4. Zoveel waren er al geen fan meer:S:S Nou ik blijf fore ever Fan!!! Ze verliezen er wel veeel!!!! maar des te meer kans hebben wij voor de jongens:D:D Niet dat ik het leuk vind als ze ineens niet meer kunnen optreden ofseu

    xx.

    Auww,, Je hebt zo gelijk! Ze missen nu al fans,, aangezien ze weer naar Amirika waren,, En Fans willen hun Idolen voor het grijpen hebben,, anders is het niet leuk,, dus haaken ze af,, Fans kennen de lietjes onderhand van Achter naar voren,, van links vaar rechts van boven naar onder, en anderzom! Ze willen wat nieuws,, en aangerzien dat er nog steeds niet is,, Haaken ze af,,
    Dus verlieft ToHo Fans,, En verdienen ze een Betje Minder:P Maar aangzien ze nu in Amerika zitten,, keijgenen ze 100x zoveel fans er voor terug,, die hier zijn afgehaakt,, Dus heeft ToHo er geen probleem mee,, angezien het hun tog aleenmaar voor het geld gaan Zekker.
    Maar wat er ook gebeurt,, ik blijf in ze gelofen,, Ookal bestaan ze over 2 jaar niet meer.


    Dunno ><