• Ik denk dat er over een jaar ander half jaar alleen nog maar de hard fans overblijven. En hoe komt dat ? Tokio Hotel zit te veel in Amerika. Ook al is het belangrijk voor hun toekomst. Tegenwoordig is het GELDGELDGELD en nog is geld. tuurlijk geld heb je nodig om van te leven maar houd echter ook rekening met je fans. Fans dwalen af ze horen niks meer van hun band. De zalen worden kleiner en niet uitverkocht. mijn voorspelling is TH gaat veeeel fans verliezen in Europa en de hard fans blijven over! > Mijn voorspelling over de toekomst van th!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Conclusie:

    Als ze doorgaan met waar ze nu mee bezig zijn, [/Europa, vooral Duitsland laten vallen voor Amerika,] dan is het binnen een paar maanden al over. x|


    -

    Believe me, over een jaar of anderhalf jaar bestaat Tokio Hotel gewoon niet meer. Want, als ze zolang in Amerika gaan blijven gaan ze hier nog maar een magere oogst aan fans hebben en in Amerika is dat tóch maar een simpele hype. Geloof me, als ze zo blijven verderdoen als dat ze nu bezig zijn gaan ze hier weinig fans overhouden. En kindjes, je hoeft me echt niet te zeggen dat je fan blijft want zelf zij ik dat ook en ik ben al een pak minder fan van hun. Geloof me, binnenkort als Tokio Hotel zolang nog in Amerika gaat blijven ga je een andere band/zanger/zangeres vinden die je even goed vind en daar fan van worden en ToHo vergeten.
    dat is precies wat ik ook al zei ;)
    en ik ben het er helemaal mee eens :Y)

    (...)Over anderhalf tot twee jaar bestaat hun leven ook niet meer, die muziek maakt ze kapot...!

    Like you said!
    Nu als zien ze er veelste mager uit, hebben ze übergrote wallen onder hun ogen en houden ze bijna 1 dag niet meer uit.

    (...)
    Like you said!
    Nu als zien ze er veelste mager uit, hebben ze übergrote wallen onder hun ogen en houden ze bijna 1 dag niet meer uit.
    idd, vooral bill, maar ook guus en geo Zijn aan het einde van hun latijn... ent om is de enige die zijn hoofd koel houd, maar ook wel oververmoeid...

    Het is maar een groepje dat recht blijft zo lang de hype eris. Als het over is sterven ze af. En ik vind het fijn voor ze dat ze in amerika zitten enzo. Maar het is veel! Heel veel! Nouja ik ben al bijna-geen fan meer (: Maar ik ga wel naar het volgende ToHo concert n_n Ook ik riep eerst: ''Ja wat ze ook doen ik blijf fan!'' maar nog geen maand later ben ik niet echt meer een fan zwaar verminderd! (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is maar een groepje dat recht blijft zo lang de hype eris. Als het over is sterven ze af. En ik vind het fijn voor ze dat ze in amerika zitten enzo. Maar het is veel! Heel veel! Nouja ik ben al bijna-geen fan meer (: Maar ik ga wel naar het volgende ToHo concert n_n Ook ik riep eerst: ''Ja wat ze ook doen ik blijf fan!'' maar nog geen maand later ben ik niet echt meer een fan zwaar verminderd! (:


    Inderdaad. :')


    -

    Conclusie:

    Als ze doorgaan met waar ze nu mee bezig zijn, [/Europa, vooral Duitsland laten vallen voor Amerika,] dan is het binnen een paar maanden al over. x|


    idd,
    dan blijven de 'harde' fans nog wel over, maar dat is nóóit genoeg meer om volle zalen te trekken.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik ben het met jullie eens ;) Eigenlijk best wel onslim..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik denk echt dat je gelijk hebt.....
    Th verwaarloost ons een beetje, het laatste concert dat ze speelden was in belgie op de werchter boutique, daar was ik bij
    en bill maar beloven we komen dit najaar nog terug!!


    can't be tamed

    we horen toch mooi niets meer van hen !!


    can't be tamed

    i'm a die hard fan !!
    never let them fall !!

    xxx


    can't be tamed

    maar vind het nog steeds niet leuk dat ik niet meer naar hun concerten kan gaan nu .... :(


    can't be tamed

    Ja.
    Het is hier sowieso ook al een hype alike thing. Over een jaar of twee is het ineens 'uit' en dan is het gedaan met de pret.
    Ik haak vroegtijdig af.


    Mew <3

    Over anderhalf tot twee jaar bestaat heel Tokio Hotel niet meer ><


    Klopt. Eerder zelfs, denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Idd, zo denk ik er ook al een lange tijd over! Jammer voor hun, maar ik denk niet dat ze het zelf beseffen dat het mss binnen 2 jaar of zo al gedaan (kan) zijn..

    x