• Ik denk dat er over een jaar ander half jaar alleen nog maar de hard fans overblijven. En hoe komt dat ? Tokio Hotel zit te veel in Amerika. Ook al is het belangrijk voor hun toekomst. Tegenwoordig is het GELDGELDGELD en nog is geld. tuurlijk geld heb je nodig om van te leven maar houd echter ook rekening met je fans. Fans dwalen af ze horen niks meer van hun band. De zalen worden kleiner en niet uitverkocht. mijn voorspelling is TH gaat veeeel fans verliezen in Europa en de hard fans blijven over! > Mijn voorspelling over de toekomst van th!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Over anderhalf tot twee jaar bestaat heel Tokio Hotel niet meer ><
    Over anderhalf tot twee jaar bestaat hun leven ook niet meer, die muziek maakt ze kapot...!

    DE kans is groot dat TH ht ni zolang gaat volhouden als ze zo verder doen. MAAAR eindelijk komt hun nieuwe albu uit op 1 decmber geloof ik :)


    das verschoven naar maart >.<


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dagen van te voren voor de deur, liggen concerten bezoeken zowel binnen als buitenland, ze op het vliegveld op zoeken, naar loistsche,magdeburg gaan 1x in je leven!!
    Loitsche? Magdenburg? Scheelt dat ze daar alle 4 niet meer wonen xD. En wat jij daar beschrijft is niet echt die hard fan zijn. Dat is gewoon niet helemaal lekker in je hoofd zijn en een ander je leven later beheersen terwijl die persoon over een paar jaar misschien wel weer vergeten is. En dan moet je je levenstijl aanpassen omdat tokio hotel er niet meer is.

    Voor de mensen die dat moeten doen dan.. Word alsjeblieft wakker en leef voor jezelf.. en niet voor een ander.


    Wie du mir, so ich dir.

    ja , TH verliest fans. Whatever?
    ik blijf fan.

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ik denk dat er over een jaar ander half jaar alleen nog maar de hard fans overblijven. En hoe komt dat ? Tokio Hotel zit te veel in Amerika. Ook al is het belangrijk voor hun toekomst. Tegenwoordig is het GELDGELDGELD en nog is geld. tuurlijk geld heb je nodig om van te leven maar houd echter ook rekening met je fans. Fans dwalen af ze horen niks meer van hun band. De zalen worden kleiner en niet uitverkocht. mijn voorspelling is TH gaat veeeel fans verliezen in Europa en de hard fans blijven over! > Mijn voorspelling over de toekomst van th!

    Mischien , mischien ook niet. Wie weet komen ze met een super liedje dat zelfs de haters leuk vinden,net zoals Rihanna die een andere kant liet zien van haar zelf.Dat kan je niet weten.Wie weet splits de groep of weet ik veel wat . Hun keuze toch , maar voor de fans is tokio hotel heilig en daar mag je niets verkeerd over zegggen of je krijgt heel een groep op je afgestuurd.

    Ik ben al een tijd fan... en ik moet toegeven alles is bij mij vermindert. Ik ben niet meer zo fan als voordien, en iedereen weet dit ook. Ik heb nog steeds 20 posters van de 70 op me kamer hangen, ik heb een aantal DVD's en CD's. Ik ben naar een concert geweest, en daar stopt het voor mij ook nu. Vroeger ging ik zelf daar allemaal veel verder in, maar de laatste tijd boeit het me allemaal niet meer zoveel. Ik denk gewoon dat het aan mij ligt... ik ben verandert, van muziekgenre, van uiterlijk... Niet alles ligt aan TH hoor mensen.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Over anderhalf tot twee jaar bestaat heel Tokio Hotel niet meer ><


    moet je ook niet zeggen.
    Het is niet omdat ze niet meer dé rage van het moment gaan zijn, dat ze niet meer gaan bestaan.
    er zijn zoveel groepen die minder beroemd zijn en minder fans hebben dan TH, maar dat betekend niet dat ze niet meer bestaan.

    maar idd, fans vallen af met bosjes!
    naja, eens alleen nog de egte hard fans blijven, dan pas zullen we kunnen oordelen over wie er nu al die tijd echte fan was en wie niet.

    (ik vind het btw stom, mensen die zeggen dat zij echte fan zijn, net omdat ze geen fan meer zijn! o_O omdat zij zogezegd slim genoeg waren om af te haken wanneer th te commcercieel werd. Wat een gezeik --' het gaat toch om de muziek?? dan moeten ze maar niet meedoen aan het commercieel gedoe :Y) ok, dat wou ik gwoon ffe zeggen xD ook al heeft het niks te zien met de topic x])

    Dagen van te voren voor de deur, liggen concerten bezoeken zowel binnen als buitenland, ze op het vliegveld op zoeken, naar loistsche,magdeburg gaan 1x in je leven!!


    ik lig maximum 1 dag van te voren, en alleen in het binnenland (als ze niet meer naar België komen, ga ik wel een uitzondering maken ^-^)
    op het vliegveld ben ik nog niet gaan kijken x]
    en loitsche & Magdeburg heersen ^^ mss ga ik nog een keertje!

    Ik denk dat het net zoals met the Beatles [/fzeu] gaat. :')
    Die zijn ook een aantal jaren helemaal beroemd blablabla geweest, en toen was het ineens over. Ik denk dat dat ook met Tokio Hotel gaat gebeuren.
    Maar ik geef jou niet helemaal gelijk, want de harde fans [/echte fans] in Europa stappen binnenkort af, als TH daar nog een paar maanden in Amerika blijft. >.<


    -

    Ik vind TH gewoon saai worden -.-
    er is veel meer leuke muziek, en TH komt hier helemaal niet meer...
    Dan ga ik liever naar concerten van bands die hun fans in hun thuisland/thuiscontinent nog wel de moeite voor een concert waardig vinden -.-

    Hoe je het ook bekijkt, het blijft een hype. En hypes gaan over. Ik zie mezelf op mijn 20 niet meer voor Tokio Hotel staan gillen...


    Got up on the wrong side of life today

    Ik blijf fan, ik ben fan geworden door de muziek, ik had nog nooit de jungs gezien.

    Pas na een paar dagen TH liedjes luisteren ben ik naar foto's & info van de jungs gaan zoeken :P

    Nu ben ik ook wel fan van de Jungs, maar de muziek blijf ik für immer lieben, ookal bestaat ze nietmeer...


    Let the Night embrace you

    Ik blijf fan, ik ben fan geworden door de muziek, ik had nog nooit de jungs gezien.

    Pas na een paar dagen TH liedjes luisteren ben ik naar foto's & info van de jungs gaan zoeken :P

    Nu ben ik ook wel fan van de Jungs, maar de muziek blijf ik für immer lieben, ookal bestaat ze nietmeer...
    ik leerde ze op theaterkamp kennen [in die nacht hoorde ik toen] en nam me voor om als ik thuis was eens wat op te zoeken op youtube =']

    Ik blijf fan, ik ben fan geworden door de muziek, ik had nog nooit de jungs gezien.

    Pas na een paar dagen TH liedjes luisteren ben ik naar foto's & info van de jungs gaan zoeken :P

    Nu ben ik ook wel fan van de Jungs, maar de muziek blijf ik für immer lieben, ookal bestaat ze nietmeer...


    Ja, dat begrijp ikwel. Maar, waar gaat het heen tegenwoordig? Like, omg. o_O
    Tegenwoordig hebben ze alleen maar oog voor Amerika. En geld. Waar is de liefde voor Europa? Nergens. En ik heb zo'n idee dat die er, óf over 1 jaar komt, of helemaal niet meer.


    -

    Believe me, over een jaar of anderhalf jaar bestaat Tokio Hotel gewoon niet meer. Want, als ze zolang in Amerika gaan blijven gaan ze hier nog maar een magere oogst aan fans hebben en in Amerika is dat tóch maar een simpele hype. Geloof me, als ze zo blijven verderdoen als dat ze nu bezig zijn gaan ze hier weinig fans overhouden. En kindjes, je hoeft me echt niet te zeggen dat je fan blijft want zelf zij ik dat ook en ik ben al een pak minder fan van hun. Geloof me, binnenkort als Tokio Hotel zolang nog in Amerika gaat blijven ga je een andere band/zanger/zangeres vinden die je even goed vind en daar fan van worden en ToHo vergeten.