• Ik denk dat er over een jaar ander half jaar alleen nog maar de hard fans overblijven. En hoe komt dat ? Tokio Hotel zit te veel in Amerika. Ook al is het belangrijk voor hun toekomst. Tegenwoordig is het GELDGELDGELD en nog is geld. tuurlijk geld heb je nodig om van te leven maar houd echter ook rekening met je fans. Fans dwalen af ze horen niks meer van hun band. De zalen worden kleiner en niet uitverkocht. mijn voorspelling is TH gaat veeeel fans verliezen in Europa en de hard fans blijven over! > Mijn voorspelling over de toekomst van th!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Hoe egoïstisch ze mogen worden. Zolang hun muziek goed blijft. Blijf ik fan! :Y)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Over 2 jaar krijgen ze de Heinike musical niet vol dan mogen ze hopen dat ze de zaal in Tilburg vol krijgen =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Hoe egoïstisch ze mogen worden. Zolang hun muziek goed blijft. Blijf ik fan! :Y)


    Word jij dan niet gek van het grijsdraaien van die liedjes? _O-


    -

    ik blijf fan van ze maar ik heb een paar vriende die nou al niet meer tokio hotel fan zijn. ze vinden th laag omdat ze nu alleen in amirika zijn. ik vind dat ze wel snel nieuwe muziek moeten maken en dat doen ze ook dat had ik in een interview gelezen dat bill weer volop muziek aant schrijven was


    Ja, dat is ook zo.
    Maar waarom moet dat allemaal in Amerika?


    -

    (...)

    Haha omg >,<
    Jij staat zeker scherp vandaag x]

    egt wel man n_n


    We can only learn to love by loving.

    O WACHT IK HEB ER NOG 1..

    Th wordt nu trouwens net zoiets als dora of de teletubbies. egt kiddo's van 5 jaar die fan zijn enz. gatverdamme. alsof th een soort van K3 is.


    We can only learn to love by loving.

    O WACHT IK HEB ER NOG 1..

    Th wordt nu trouwens net zoiets als dora of de teletubbies. egt kiddo's van 5 jaar die fan zijn enz. gatverdamme. alsof th een soort van K3 is.

    wat? :( ben ik 5 jaar ofzow? ik ben 14 én ben fan, en Th is helemààl niet zo'n k3 bandje ofzow, ik kan genoeg mense opnoeme die 14-18 zij en die fan zijn van Th, en ik denk nie da veel mense van 14-18 fan zijn van k3 of dora ofzow, jij wel?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    Word jij dan niet gek van het grijsdraaien van die liedjes? _O-

    wat?!
    hallo mensen!
    ze hebben 3 (!) cd's en dan nog zo'n 10 liedjes ofzow die niet op een cd staan, hoe kun je dat dan verdomme beu horen! en ik zeg niet dat je niks anders mag horen he! ik luister ook wel eens iets anders, maar het duurt nooit meer dan 2 weken, of Th staat al trug op! je moet natuurlijk niet alleen de liedjes (van Th) luisteren die ze op tmf draaien, want dan word je het idd. goed beu! ik ben op dit moment don't jump ook best wel beu, maar dan nog? ze hebben nog zovéél anders liedjes, die ze nooit op tv gaan spelen..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    De hype is bijna aan zijn einde en the jonas brothers zijn ook al aardig op gang om hun plaats in te nemen -.-''Ik wacht gewoon rustig af tot hun nieuw cd komt en tegen dat het zover is vul ik mijn tijd met andere goede muziek!^^
    & eerlijk gezegt boeit het mij niet echt of ze in Amerika zitten of niet[/mening]

    (...)

    Lief, TH zit nu in Amerika want ze zijn er nu aan het touren >,< Sorry, ze worden saai, onleefbaar want altijd die Don't Jump is echt saai&afgezaagd. Ik ben niet zo'n grote fan meer van hun hooaa >,< Tokio Hotel gaat KAPOT aan hun eigen muziek. Like; waar gaat dat dan naartoe?

    lees men reactie hierboven *zucht*
    en oke, Th gààt kapot door het touren in amerika, en altijd maar weg te zijn van thuis enzow, maar ze zullen het vast en zeker wel op tijd inzien! en als tom&bill idd. te hard zweven (volges mij vral bill) dan gaan gustav en georg wel zo slim zijn om ze naar beneden te halen hoor! en volges mij he, heeft gustav het zelfs al door, dat ze het zo niet aan halen, want het viel mij op dat gustav er bijna nooit meer bij is enzow..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    je hebt helemaal gelijk! tgaat niet goewd komen!
    maar ik blijf fan! ik sta achter hun!

    x Cloë en Lizz

    Ik vind eigelijk dat we ook niet alleen Universal de schuld mogen geven.
    De jongens willen dit zelf heel graag, dat zeggen ze ook in elk interview, ze willen niets liever dan beroemd worden in Amerika. Universal zal ze vast wel een beetje pushen, maar dat vind ik ook wel logisch.
    Het enige wat TH én Universal niet inzien is dat ze hier nu fans kwijtraken, en dat is gewoon domweg jammer.

    Mijn mening.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    lees men reactie hierboven *zucht*
    en oke, Th gààt kapot door het touren in amerika, en altijd maar weg te zijn van thuis enzow, maar ze zullen het vast en zeker wel op tijd inzien! en als tom&bill idd. te hard zweven (volges mij vral bill) dan gaan gustav en georg wel zo slim zijn om ze naar beneden te halen hoor! en volges mij he, heeft gustav het zelfs al door, dat ze het zo niet aan halen, want het viel mij op dat gustav er bijna nooit meer bij is enzow..


    Ik denk dat Gustav het een beetje zat begint te worden om altijd bij elkaar te zijn. Groot gelijk. Een vriendin van mij denkt dat hij misschien wel uit TH wil, maar dat denk ik zelf niet. Alhoewel.. Het zou best kunnen, je weet maar nooit.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Ik denk dat Gustav het een beetje zat begint te worden om altijd bij elkaar te zijn. Groot gelijk. Een vriendin van mij denkt dat hij misschien wel uit TH wil, maar dat denk ik zelf niet. Alhoewel.. Het zou best kunnen, je weet maar nooit.

    'k begon mij daar eerst echt zorgen om te maken, omdat gustav er nooit meer bij was, maar nu ik vandaag de dvd: leb die sekunde; behind the scenes heb gezien denk ik niet dat het zo erg is ofzow, want toen zat hij al erg apart en zei hij niks enzow, volges mij kan hij tom niet hebben.. maar dat is gewoon een pure gok, want àls hij in beeld komt, is het altijd als hij aan het praten is met bill of georg, maar nooit met tom, maar ik kan het ook mis hebben hoor!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    We kunne ze ook gaan bedreigen. Dan bel ik ze ff op dat ze per direct terug moeten komen xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3