• Ik denk dat er over een jaar ander half jaar alleen nog maar de hard fans overblijven. En hoe komt dat ? Tokio Hotel zit te veel in Amerika. Ook al is het belangrijk voor hun toekomst. Tegenwoordig is het GELDGELDGELD en nog is geld. tuurlijk geld heb je nodig om van te leven maar houd echter ook rekening met je fans. Fans dwalen af ze horen niks meer van hun band. De zalen worden kleiner en niet uitverkocht. mijn voorspelling is TH gaat veeeel fans verliezen in Europa en de hard fans blijven over! > Mijn voorspelling over de toekomst van th!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik ben eigenlijk geen fan meer. Ik luister amper muziek, en kijk niet meer om naar hun posters in mijn kamer.
    Allemaal omdat er geen nieuwe liedjes zijn, en ze steeds in Amerika blijven.
    En het is mijn stijl niet eens meer. Ik luister veel liever naar BFMV of HIM.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Over anderhalf tot twee jaar bestaat heel Tokio Hotel niet meer ><

    wààààààààt echt wel dus!!!
    ze hebben 3 jaar bestaan, voor ze écht beroemd waren, dan konden ze alleen maar in duitsland spelen, en toch bleven ze een band, al ging het nie snel dat ze beroemd werden, waarom zouden ze dan binnen 2 jaar niet meer bestaan?! allezins, ze blijven zéker 1 fan hebben, ikke! al ben ik dan misschien niet meer zo'n die-hard fan, maar toch..
    en oke, ze zitten véél te véél in amerika, maar ze zullen nog wel inzien dat ze er zo niet geraken hoor! iedereen moet toch wel eens iets verkeerd doen en tegen de lamp botsen (figuurlijk xD) voor ze inzien dat ze verkeerd bezig zijn, zo zal het met Th ook zijn!
    ze komen wel trug xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Believe me, over een jaar of anderhalf jaar bestaat Tokio Hotel gewoon niet meer. Want, als ze zolang in Amerika gaan blijven gaan ze hier nog maar een magere oogst aan fans hebben en in Amerika is dat tóch maar een simpele hype. Geloof me, als ze zo blijven verderdoen als dat ze nu bezig zijn gaan ze hier weinig fans overhouden. En kindjes, je hoeft me echt niet te zeggen dat je fan blijft want zelf zij ik dat ook en ik ben al een pak minder fan van hun. Geloof me, binnenkort als Tokio Hotel zolang nog in Amerika gaat blijven ga je een andere band/zanger/zangeres vinden die je even goed vind en daar fan van worden en ToHo vergeten.

    ik niet!
    zolang ze cd's blijven uitbrengen, al moet ik een jaar w8en, ik blijf fan! ik mag toch niet naar een concert of festival voor mijn 16de, en ben nu nog maar 14, dus binnen 2 jaar zijn ze àlang terug uit amerika hoor! en dan kan ik naar een concert van hun :D dus mij maakt het eigenlijk, en ik wil nu nie egoistisch overkomen, al is het dat waarschijnlijk wel, niks uit dat ToHo in amerika zit op dit moment, al zou ik wel graag willen dat ze vlug terug komen naar europa, omdat ze anders idd. veel fans verliezen..
    [/mijn mening]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Over anderhalf tot twee jaar bestaat heel Tokio Hotel niet meer ><


    idd..


    We can only learn to love by loving.

    Alle 'Die Hard Fans' leer er gewoon mee leven dat Tokio Hotel kapot aan het gaan is doordat ze teveel in de Amerika toestandn zitten. Niet alleen de fans bezwijken maar ook de jungs zelf. Die mensen waar ze mee samen werken, wie was het ook alweer? Sony BMG ofzoiets? Die maken TH gewoonweg kapot. Jaah, kapot. Groot woord niet dan? Zoals Mups al zei; Over anderhalf jaar hoogstens 2 jaar bestaat de band niet meer en hun leven ook niet. Die muziek maakt hen kapot en echte zombies>,<

    Ik ben eigenlijk geen fan meer. Ik luister amper muziek, en kijk niet meer om naar hun posters in mijn kamer.
    Allemaal omdat er geen nieuwe liedjes zijn, en ze steeds in Amerika blijven.
    En het is mijn stijl niet eens meer. Ik luister veel liever naar BFMV of HIM.

    IDD WAT POESHOOFD SEGT n_n

    ik luister alleen nog mr oude muziek soals goo goo dolls,beatles en so x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ik niet!
    zolang ze cd's blijven uitbrengen, al moet ik een jaar w8en, ik blijf fan! ik mag toch niet naar een concert of festival voor mijn 16de, en ben nu nog maar 14, dus binnen 2 jaar zijn ze àlang terug uit amerika hoor! en dan kan ik naar een concert van hun :D dus mij maakt het eigenlijk, en ik wil nu nie egoistisch overkomen, al is het dat waarschijnlijk wel, niks uit dat ToHo in amerika zit op dit moment, al zou ik wel graag willen dat ze vlug terug komen naar europa, omdat ze anders idd. veel fans verliezen..
    [/mijn mening]


    Lief, TH zit nu in Amerika want ze zijn er nu aan het touren >,< Sorry, ze worden saai, onleefbaar want altijd die Don't Jump is echt saai&afgezaagd. Ik ben niet zo'n grote fan meer van hun hooaa >,< Tokio Hotel gaat KAPOT aan hun eigen muziek. Like; waar gaat dat dan naartoe?

    Ik ben geen fan meer, absoluut niet.
    Misschien ooit nog, als ze voorgoed afscheid hebben genomen van Amerika, en nieuwe liedjes hebben.


    -

    ik blijf fan van ze maar ik heb een paar vriende die nou al niet meer tokio hotel fan zijn. ze vinden th laag omdat ze nu alleen in amirika zijn. ik vind dat ze wel snel nieuwe muziek moeten maken en dat doen ze ook dat had ik in een interview gelezen dat bill weer volop muziek aant schrijven was


    I'll keep you a daydream away

    Het klinkt hard maar ik ben en echt van overtuigt dat dit de toekomst is :(


    Follow just your own mellody

    Ik ben geen fan meer, absoluut niet.
    Misschien ooit nog, als ze voorgoed afscheid hebben genomen van Amerika, en nieuwe liedjes hebben.


    idd..
    Als die lui nou is nieuwe musiek souden make ;l
    egt waar ik kan anders ook wel beroemd worde n_n gak liedjes schrijve in nederlands en dan vertale in engels en dan wordk wereldberoemd en laatk iedereen die fan van me is geworde achter voor stomme amerikane Die tampons gaan make in mijn naam;l


    We can only learn to love by loving.

    Alle 'Die Hard Fans' leer er gewoon mee leven dat Tokio Hotel kapot aan het gaan is doordat ze teveel in de Amerika toestandn zitten. Niet alleen de fans bezwijken maar ook de jungs zelf. Die mensen waar ze mee samen werken, wie was het ook alweer? Sony BMG ofzoiets? Die maken TH gewoonweg kapot. Jaah, kapot. Groot woord niet dan? Zoals Mups al zei; Over anderhalf jaar hoogstens 2 jaar bestaat de band niet meer en hun leven ook niet. Die muziek maakt hen kapot en echte zombies>,<


    Fucking Agree.


    -

    Like; nu kunnen er veel mensen zeggen dat wij egoistisch zijn omdat we willen dat TH terugkomt naar Europa. Jaah dan vinden ze dat maar! Ik wéét dat elke fan die hier zit TH evengoed terug wil naar hier. Like i care dat er hier zo'n mensen zitten de hunzelf ff lekker zijn aan het voorliegen door te zeggen dat ze 'Het niet erg vinden dat TH zolang in Amerika blijft'. Moeten zij lekker weten niet? Mijn besluit blijft staan; Over anderhalf jaar hoogstens 2 jaar bestaat TH& hun leven niet meer >,<

    (...)

    idd..
    Als die lui nou is nieuwe musiek souden make ;l
    egt waar ik kan anders ook wel beroemd worde n_n gak liedjes schrijve in nederlands en dan vertale in engels en dan wordk wereldberoemd en laatk iedereen die fan van me is geworde achter voor stomme amerikane Die tampons gaan make in mijn naam;l


    WHAHAHAHHAH ;]


    -

    (...)

    idd..
    Als die lui nou is nieuwe musiek souden make ;l
    egt waar ik kan anders ook wel beroemd worde n_n gak liedjes schrijve in nederlands en dan vertale in engels en dan wordk wereldberoemd en laatk iedereen die fan van me is geworde achter voor stomme amerikane Die tampons gaan make in mijn naam;l


    Haha omg >,<
    Jij staat zeker scherp vandaag x]