• Deze RPG gaat over de boeken ( ook films) serie twilight. De rollen zijn:

    Bella Cullen: Nightshine
    Edward Cullen:
    Alice Cullen: Painends
    Carlisle Cullen:
    Esme Cullen:
    Jasper Cullen: adores
    Emmet Cullen:
    Rosalie Cullen: Sebtana
    Renesmee Cullen: XcarlyX

    Jacob: linde24
    Quil:
    Embry:
    Seth: Linde24
    Sam:
    Leah: Painends
    Paul:
    Jared:

    Charlie Swan:
    Angela Weber:
    Mike Newton:
    Jessica Stanley:

    Rollen kunnen nog bijjbedacht worden.


    We beginnen 1 jaar na het einde! De rollen die nog niet worden gespeeld door iemand worden door iedereen gespeeld, de rollen zijn nog wel beschikbar!!!






    Als je mee wilt doen vul dit dan in:

    Naam:
    Bijnaam:
    Weerwolf/ vampier/ mens ( haal weg wat niet juist is)
    Leeftijd: ( niet verpplicht als je het niet weet)
    Verliefd op: ( hoeft niet perse)
    Uiterlijk ( moet alleen als je een zelfverzonnen personage hebt)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:10 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Jacob Black
    bijnaam: Jake
    Weerwolf
    Leeftijd: 16
    Verliefd op: Renesmee


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Leah Clearwater
    Bijnaam: Leah, Lee-Lee
    Weerwolf
    Leeftijd: 20
    Verliefd op: Nog steeds op Sam Uley.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [met 5 spelers beginnen we]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Seth Clearwater
    Bijnaam: Seth
    Weerwolf
    Leeftijd:14
    Verliefd op: niemand


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oehh mag je er 2?

    Mooizo!

    Naam: Mary Alice Brandon Cullen
    Bijnaam: Alice
    vampier
    Leeftijd: Ze is rond haar 16e leeftijd getransformeerd. Wanneer ze geboren was is niet bekend.
    Verliefd op: Jasper


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oeps, reactie dubbel geplaatst!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ 2 is voor nu het maximum, misschien veranders het nog een keer, maar nu hebben we tenminste een vampier XD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Bella Cullen
    Bijnaam: Bells
    Weerwolf/ vampier/ mens ( haal weg wat niet juist is)
    Leeftijd: -
    Verliefd op: Edward Cullen
    Uiterlijk:

    [ oke we beginnen, Leah en Seth zijn bij Alice en Bella in de huiskamer van de cullens, Jacob heeft Renesmee in zijn handen.


    PS. Personages die nog niet in gebruik zijn spelen we met zijn alle, maar we mogen geen crusiale beslissingen nemen.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bella Cullen
    Ik deed mijn ogen open en voelde mij totaal anders. Het enige waar ik behoefte aan had was.. bloed. Alleen maar bloed. Ik likte langs mijn lippen. Edward had gemerkt dat ik wakker was en hielp mij overeind. 'Het is gelukt,' fluisterde hij. Ik fronsde. 'Wat is er gelukt?'
    'We vreesden voor je leven, Bella. Maar nu kan er niets meer gebeuren, je bent getransformeert.'

    Jacob [\b]
    ik sta hier dan, Renesmee in mijn handen, ik kan haar nog amper tillen, en in de huiskamer van de cullens, als dit 2 jaar geleden zou zijn geweest zou ik dit nooit willen, maar nu is dit fijn, vooral door Renesmee.
    Ze is morgen jarig, ik heb de foto 's gezien van toen Quil op Qlairs derde verjaardag was, te gek voor woorden. Renesmee is nu ook ongeveer 3 jaar, maar qau geest is ze al 10, geen prinsessen feest dus.

    Seth
    ik voel dat Leah zich niet op haar gemak voelt bij de Cullens, nog steeds niet.
    Maar thuis doet ze dat ook niet. Ze mist Sam nog steeds, ik snap dat Sam er niks aan kan doen, want net al bij Jacob, is zijn vorige liefde over, alleen bij Jacob was dat fijn, ook Voor Bella. Leah voelt zich nog steeds ellendig.
    Ga uit mijn hoofd uk! hoor ik Leah boos zeggen.
    Sorry hoor! Mompel ik beschuldigd


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Uhh, ze kunnen alleen in elkaars hoofd als ze wolf zijn. Ghehe]

    Alice

    Ik kreeg opeens een visioen en stond onmiddelijk stil. De Volturi liep in Amerika. Ze stonden op de openplek en Renesmee was er, Bella, Jacob, Edward en iedereen. Er werd gepraat en vele dodelijke blikken uitgewisseld. Seth zag mijn gezicht en hield zijn hoofd even schuin. 'De Volturi komt kijken of Renesmee zich goed ontwikkeld heeft. Niks ergs, maar zodra ze er zijn zijn ze niet blij. Misschien moeten de hon... wolven er niet bij zijn. Jacob wel, maar de rest niet' vertelde ik hun. Leah wierp me meteen een dodelijke blik toe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leah

    'De Volturi komt kijken of Renesmee zich goed ontwikkeld heeft. Niks ergs, maar zodra ze er zijn zijn ze niet blij. Misschien moeten de hon... wolven er niet bij zijn. Jacob wel, maar de rest niet' vertelde de mini-waarzegster. Ik wierp haar een dodelijke blik toe en hield het hier niet meer uit. 'Ik heb hier genoeg van. De groeten' mompelde ik en wierp nogmaals Alice een dodelijke blik toe. Meteen rende ik de deur uit en veranderde in een slanke, grijze wolf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen
    'Alice! Hoe gaat het met mijn dochter?' vroeg ik. Ik voelde me nog steeds niet lekker en mijn ogen stonden bezorgd.

    Alice

    Ik wierp een blik op Jacob, en daarna op Bella. Edward kwam naar beneden en wouw net begonnen met praten, maar ik trok hem mee. Ondertussen wierp ik nog een blik op Jacob en Seth, dat ze niks tegen Bella mochten zeggen.
    'Uphuphu! Niks zeggen!' zei ik streng tegen Edward. 'De Volturi komt eind seizoen en kijkt of Renesmee volgroeit is, wat niet is. Carlisle, Jasper, Emmett, Rosalie, Bella, Renesmee, jij, ik en Jacob gaan naar de openplek eind seizoen. Die honden gaan niet mee, dan krijgen we problemen met Caius. Er zal niks gebeuren, maar voor de zekerheid moeten we ons voorbereiden' vertelde ik. 'Oke, nu mag je praten' voegde ik eraan toe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."