• Deze RPG gaat over de boeken ( ook films) serie twilight. De rollen zijn:

    Bella Cullen: Nightshine
    Edward Cullen:
    Alice Cullen: Painends
    Carlisle Cullen:
    Esme Cullen:
    Jasper Cullen: adores
    Emmet Cullen:
    Rosalie Cullen: Sebtana
    Renesmee Cullen: XcarlyX

    Jacob: linde24
    Quil:
    Embry:
    Seth: Linde24
    Sam:
    Leah: Painends
    Paul:
    Jared:

    Charlie Swan:
    Angela Weber:
    Mike Newton:
    Jessica Stanley:

    Rollen kunnen nog bijjbedacht worden.


    We beginnen 1 jaar na het einde! De rollen die nog niet worden gespeeld door iemand worden door iedereen gespeeld, de rollen zijn nog wel beschikbar!!!






    Als je mee wilt doen vul dit dan in:

    Naam:
    Bijnaam:
    Weerwolf/ vampier/ mens ( haal weg wat niet juist is)
    Leeftijd: ( niet verpplicht als je het niet weet)
    Verliefd op: ( hoeft niet perse)
    Uiterlijk ( moet alleen als je een zelfverzonnen personage hebt)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:10 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Renesmee Carlie Cullen

    Vrolijk huppelde ik naar Jacob toe. 'Jakieeee, kom jij ook op mijn feestje?' vroeg ik hem en ik glimlachte. 'Ja, zeker wel' antwoorde hij en ik sprong een keer blij.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Bella Cullen
    Alice nam me mee naar het bos. 'Wat gaan we doen?' vroeg ik een tikkeltje onwennig. Moest ik nu gaan jagen voor bloed? Normaal kreeg ik het altijd uit een zakje....

    Rosalie

    Ik ren naar buiten, om te gaan jagen. Ik heb dorst, dus ja.. Opeens knal ik tegen bella op, en grommend kijk ik haar aan. 'Kan je de volgende keer niet uitkijken waar je staat.' mompel ik.


    El Diablo.

    Alice

    'Rose, houd je mond' zei ik geïrriteerd. 'Bella, kijk niet zo raar. Je hebt wel eerder gejaagt hoor' mompel ik en ik trok haar mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen
    Ik keek Rosalie strak aan maar zei voor de rest niets. Ze had me nooit gemogen en dat wist ik maar al te best. 'Ja, ik kom al,' zei ik tegen Alice.

    [Er is al zo'n RPG ;pp Ik zeg het alleen.]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:11 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rosalie

    Ik zucht geërgerd, 'weet ze überhaupt wel hoe ze mot jagen' mompel ik.
    Ik begin met rennen, en al snel vind ik een beest. Ik zet mijn tanden in de nek, en begin met drinken..


    El Diablo.

    Alice

    'Bella, neem dit aan als een echte zus. Je ziet er verschrikkelijk uit in die jongenskleren' mompel ik en we kwamen bij het bos aan. Ik sloot mijn ogen en rook edelherten. Toen ze stil stonden, sprong ik erop af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen
    'Bedankt,' grijnsde ik en keek toe hoe Alice het voorbeeld gaf door op twee edelherten te jagen. Toen ze stil stonden sprong ze erop af. Ik werd gek van verlangen toen ik de geur van vers bloed rook. Ik snelde op de edelherten af en zette instinctief mijn tanden erin.

    Renesmee Carlie Cullen

    Toen papa naar beneden kwam, sprong ik erop af. 'Papa!' gilde ik blij. Hij grinnikte en drukte een kus op mijn hoofd. Daarna kwam tante Alice binnen. Mama kwam daarna en ik sprong in haar armen. 'Mama!' gilde ik vrolijk en knuffelde haar. 'Bella... De Volturi komt..' zei tante Alice.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    - Dat klopt niet hahaha. Alice zou niets zeggen tegen Bella -

    [je kan je voegen in de menigte van de kamer]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Seth
    Ik ren supersnel door het bos.
    ik hoor Jacob mij roepen, omdat de Cullens gaan jagen, en dat is gevaarlijk.
    ik blijf wel bij ze uit de buurt, stel ik Jacob gerust, ik heb het onder controle.

    Jacob
    SETH!!!
    ik roep al zo ongeveer een half uur, maar het heeft geen
    zin, Seth komt niet.
    ik lach om de gedachten dat dit mij ook een keer is overkomen, zo jong en naïef.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik ben 4 weken op vakantie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik ga bijna de hele vakantie weg, dus Seth en Jacob mogen door iedereen gespeeld worden, nieuwe charters kunnen gewoon gemaakt worden, ze worden na een tijdje geregistreerd]


    Spoiler alert: you will save yourself