• Deze RPG gaat over de boeken ( ook films) serie twilight. De rollen zijn:

    Bella Cullen: Nightshine
    Edward Cullen:
    Alice Cullen: Painends
    Carlisle Cullen:
    Esme Cullen:
    Jasper Cullen: adores
    Emmet Cullen:
    Rosalie Cullen: Sebtana
    Renesmee Cullen: XcarlyX

    Jacob: linde24
    Quil:
    Embry:
    Seth: Linde24
    Sam:
    Leah: Painends
    Paul:
    Jared:

    Charlie Swan:
    Angela Weber:
    Mike Newton:
    Jessica Stanley:

    Rollen kunnen nog bijjbedacht worden.


    We beginnen 1 jaar na het einde! De rollen die nog niet worden gespeeld door iemand worden door iedereen gespeeld, de rollen zijn nog wel beschikbar!!!






    Als je mee wilt doen vul dit dan in:

    Naam:
    Bijnaam:
    Weerwolf/ vampier/ mens ( haal weg wat niet juist is)
    Leeftijd: ( niet verpplicht als je het niet weet)
    Verliefd op: ( hoeft niet perse)
    Uiterlijk ( moet alleen als je een zelfverzonnen personage hebt)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:10 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bella Cullen
    Ik begreep het niet, ik werd genegeerd. Ik hoorde Alice vaag praten met Edward beneden, maar ik kon niet verstaan wat ze zeiden. Ik staarde naar het plafond.

    [Zou ik de rol van Edward Cullen mogen?]

    [ liever niet, twee hoofdrollen vind ik teveel, maar voor zover er niemand komt die edwart wil spelen, spelen we hem met zijn allen, ik bedoel dat we hem dingen kunnen laten doen ofzeggen, maar we mogen niet vanuit Edwart schrijven, een andere rol mag wel]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Seth
    Ik word boos, waarom mag ik niet mee? Ik heb niemand nooit iets aangedaan!!!
    'ik wil mee!' zeg ik vastbesloten tegen Carlisle.
    ' je loopt dan gevaar en ik denk niet dat je moeder je laat gaan.'
    Nou en?', dan vertellen we toch niks?'
    'Seth, je moeder komt iedere week langs, ze heeft het wel door!

    Ik draai me om en stamp weg als een klein kind, of eigenlijk als hoe iedereqen mij ziet: een klein kind die heel veel gevaar loopt.
    Ik verander in een wolf en ren het bos in. Dit heeft bij Jacob ook goed uitgepakt...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eenhoornpoep schreef:
    [Uhh, ze kunnen alleen in elkaars hoofd als ze wolf zijn. Ghehe]

    Alice

    Ik kreeg opeens een visioen en stond onmiddelijk stil. De Volturi liep in Amerika. Ze stonden op de openplek en Renesmee was er, Bella, Jacob, Edward en iedereen. Er werd gepraat en vele dodelijke blikken uitgewisseld. Seth zag mijn gezicht en hield zijn hoofd even schuin. 'De Volturi komt kijken of Renesmee zich goed ontwikkeld heeft. Niks ergs, maar zodra ze er zijn zijn ze niet blij. Misschien moeten de hon... wolven er niet bij zijn. Jacob wel, maar de rest niet' vertelde ik hun. Leah wierp me meteen een dodelijke blik toe.

    Ja ik weet het, maar in deel 4 ontmoeten de twee nieuwe roedels elkaar en kan Jake Leahs gedachten lezen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Renesmee Carlie Cullen
    Bijnaam: Nessie
    Hybride
    Leeftijd: Officieel nu Drie á Vier maanden. Ik speel haar 3 jaar.
    Verliefd op: Heeft tot nu toe een goede band met Jacob Black. Als ze ongeveer 15 is, staat Jacob voor haar klaar.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Naam: Rosalie Lillian Hale
    Bijnaam: Rose
    Vampier
    Leeftijd: /
    Verliefd op: Emmett Cullen


    El Diablo.

    Naam: Jasper Whitlock Hale Cullen
    Bijnaam: Jazz
    vampier
    Leeftijd: 19 (al 149 jaar)
    Verliefd op: Alice Cullen
    Uiterlijk -

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 23:27 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Leah

    Na een paar uur als wolf rond hebben gerent, had ik geen zin meer. Ik hoorde Seth. 'Hee, uk. Waarom zo kwaad?' dacht ik naar Seth. 'Leah!' dacht Seth geërgerd terug. 'Watnou, broertje? Wil je niet met je o-zo-fantastische zus praten? Of ja, denken' dacht ik naar hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen
    Ik had zo'n onweerstaanbare trek in bloed. Ik kon het gewoon niet laten. 'Edward? Alice? Kom snel!' riep ik.

    Alice

    Ik flitste meteen naar Bella. 'Wat is er?' vroeg ik aan haar. Ik zag het in d'r ogen. 'Ik neem haar wel mee' zei Edward en ik gaf hem een tikje tegen zijn achterhoofd. 'Ik moet ook nog jagen' mompelde ik. 'Jij bent echt zo'n irritant meisje' mompelde die en ik grijnsde. Meteen trok ik Bella mee naar het bos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth
    ik ren nu al wel een tijdje en begin een beetje vermoeit te worden.
    ik voel Leah veranderen en ik baal, waar bemoeit dat mens (verbeterd weerwolf) zich mee, het gaat haar niks aan wat ik doe en laat, dit is mijn leven, en ik wil nìet meer als een uk behandeld worden! ik vertik het terug te komen!!!
    ik hoor Leah in mijn hoofd roepen dat ik terug moet komen en dat ik gewoon nog een uk ben.

    Dat was de druppel, ik ga een andere roedel zoeken.


    Jacob
    ik weet dat we niks te vrezen hebben, maar toch ben ik zo bang om Nessie kwijt te raken.
    ik denk er zelfs over om Nessie te ontvoeren en haar meenemen naar een betere plek, waar wij dan samen een gezin kunnen opbouwen. Ja, dat is een goed plan, maar dan eerst nog Nessie overhalen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ de speler van Nessie mag bepalen ofdat we weg gaan of niet]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leah

    Snel haal ik Seth in. 'Seth. Jij blijft hier' dacht ik kwaad naar hem. Hij wouw net wegrennen. 'Dat is een beta-bevel' dacht ik streng en Seth dook in elkaar. Ik wouw hem niet tegenhouden, maar ik moest wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wat kan ik met Rosalie doen?]


    El Diablo.