• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Frey
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    NEW TOPIC

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Brb]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas lachte,"Ik zal onthouden uit je buurt te blijven, dan." zei hij en beet in een appel. Niet dat het veel uithaalde want hij was dood. Doden kunnen niks verteren en hebben nooit honger. Het lost gewoon op in hun maag. "Ja, de Middeleeuwen," herhaalde Lukas Avalin. "Ik ben geboren in 1286; vreselijke tijd."


    kindness is never a burden.

    Eeron Edward Night

    'Bedankt voor je andwoord.' Hoorde hij het meisje mompelen waarna ze op de grond neerzakte, 'Het is hier mooi hé' Vervolgde ze. Waarom was hij terug gekomen? en waarom niet gewoon een eind verderweg weer gaan ligen? 'Inderdaad. Sorry.. Dat ik net niet andwoorde.' Zei ik, hij was hier weer duidelijk niet goed in, 'Ik ben Eeron' Stelde hij zichzelf voor. Het liefst had hij direct weer weggelopen, maar dat kon hij nu niet meer doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya keek op naar de jongen en fronste. Er was iets aan hem... "Ik ben Eeron," zei hij en Naya stelde zichzelf ook maar voor. "Naya." zei ze en dacht terug aan de wolf van de jongen, Eeron. Ze zag de gelijkenis een beetje, zoals bij de meeste wolven die ze tegenkwam.


    kindness is never a burden.

    Stephany Selfira Delores - engel

    Ik liep naar buiten en zag 2 jongens op een muurtje zitten. Ik liep naar ze toe en begroette ze, `Hi, ik ben Steph.` zei ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 11:35 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Rosalie Ridder |waternimf|
    Mijn huisje zit in een soort reuzeluchtbel. 'bulla aperta' mompel ik en er komt een kleine opening in de bel zonder dat er water inkomt. Ik ga naar binnen. 'Tante Elie?' roep ik en al snel staat mijn tante voor mijn neus. 'Rose? wat doe jij hier?' Ik glimlach. 'Ik kom iets halen genaamd Charlie.' lach ik en ze denkt even na. 'Mag ze wel daar.' Ik knik en ze zucht. 'Goed dan.' ik loop naar binnen en zie Charlie zitten. Charlie is een katje die ik gevonden had 2 maanden geleden in het bos en die ik meegenomen had naar hier.
    Charlie komt op me afgelopen en ik til haar op.
    'Kom meisje.' glimlach ik, pak wat spullen voor haar en loop terug naar buiten. 'Dag tante, ik kom wel nog eens langs als ik door mijn voorraad boeken zit.' ze schud lachend haar hoofd en ik loop terug naar de ingang die ik daarnet gemaakt had. 'bulla clausum' zeg ik en e ingang sluit achter me. Ik ga weer naar boven en sluit de ingang naar de onderwaterwereld. Dan loop ik met Charlie, mijn boek en Charlies spullen terug naar school. Ik verberg Charlie op het schoolplein en haast me naar mijn kamer waar ik Charlie loslaat.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 11:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eeron Edward Night

    'Naya.' Andwoorde het meisje, waarna hij zich weer afvroeg wat hij hier deed, hij wist toch al nooit wat te zegen. Hij had gewoon niet terug moeten komen, mischien ook niet naar deze school moeten komen en bij die gedachte draaide hij zich weer om liep door het bos terug naar de school waar hij aan de rand van het bos tegen een boom aan ging zitten en zijn koptelefoon opzette.


    Don't be like the rest of them, darling

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya zuchtte toen Eeron wegliep maar haalde haar schouders op. Zo ging het altijd. Nou meestal zeiden ze nog iets als 'freak' of 'hond' maar aangezien Eeron ook een wolf was zou dat niet echt gepast zijn. Naya stond op en liep dan op haar gemak terug naar school. Onderweg kwam ze nog een konijntje tegen en een blinde vos maar Naya concentreerde zich eerder op het geruis van de bomen. Ze liep het schoolplein weer op en liep rechtstreeks naar haar kamer waar ze wat muziek opzette; Radiohead, Creep.

    |Wie was d'r room mate nu weer of was Naya forever alone? :/ |


    kindness is never a burden.

    Courteous schreef:
    Stephany Selfira Delores - engel

    Ik liep naar buiten en zag 2 jongens op een muurtje zitten. Ik liep naar ze toe en begroette ze, `Hi, ik ben Steph.` zei ik vrolijk.


    Nathan Jackson

    'Hi, ik ben Steph.' hoorde ik een stem van eem meisje dat naar ons toeliep, 'Ik ben Nathan' Stelde ik mezelf voor waarna Jason direct daarna zichzelf voorzelde als: 'Jason'


    Don't be like the rest of them, darling

    Avelin Cyrille June

    ,"Ik zal onthouden uit je buurt te blijven, dan." ik grinnikte en draaide mijn hoofd weer naar het plafond. "Is niet nodig, zolang je me niet kwaad maakt dan moet je rennen". Er verscheen een grijns op mijn lippen toen ik dacht aan al die weerloze slachtoffers."Ik ben geboren in 1286; vreselijke tijd." Er verscheen een frons op mijn wenkbrauwen. "Hoezo?" Ja ik weet het, geschiedenis was niet een van mijn beste vakken.Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Lukas die een appel zat...te eten? "Zeg, waar gaat dat eten nou eigenlijk heen?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Insgelijks. En het is goed hoor, zelf ben ik ook nogal een sloddervos,' lacht de jongen. Hij laat zich weer op zijn bed vallen en begint weer in zijn boek te lezen. Mijn blik valt op een nog leeg bed aan de andere kant van de kamer. 'Je krijgt er zo te zien nog een kamergenoot bij,' zeg ik tegen Will terwijl ik naar het bed gebaar. Er staan ook drie kasten dus het lijkt me dat er voor iedereen één kast is. Ik haal wat kleren uit mijn klas en leg ze in een van de kasten. 'Trouwens, een of andere jongen zei net dat zo nog iets van een welkomspraatje komt'.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 11:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nathan Jackson

    'Hi, ik ben Steph.' hoorde ik een stem van eem meisje dat naar ons toeliep, 'Ik ben Nathan' Stelde ik mezelf voor waarna Jason direct daarna zichzelf voorzelde als: 'Jason'

    Stephany Selfira/engel
    'Leuk, wat lijken jullie op elkaar zeg!' Ik ging ook op het muurtje zitten maar had geen zin om moeite te doen dus ik flitste mezelf op het muurtje. Ik keek naar m'n nagels en wachtte op andtwoord.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 11:53 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    {jeetje jullie gaan echt snel, waar zijn we ongeveer?)


    On wednesdays we wear black

    [ehm ... elena zit in aar kamer, rosalie heeft haar kat gaan halen, we zijn nog steeds s'ochtends en Madelein en Virgo staan bij het secretariaat i think]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bij wie mag Adora op de kamer? Sorry, was bij het hele gebeuren niet echt mee]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen