• Het is vakantie, dus ik heb weer tijd om te lezen.
    Heb jij een leuke story die ik zeker zou moeten lezen, laat het mij weten.
    Post hier een LINK

    Liefst Twilight stories, maar heb je een andere story die echt goed is neem ik ook zeker eens een kijkje :)

    Belangrijk:
    * AN geschreven of goed Engels mag ook
    * Vaak geüpdatet of al afgelopen
    * Geen smilies, 100 verschillende lettertypes, fluoroze templates of andere dingen waar ik hoofdpijn van krijg
    * ORIGINELE stories

    Ik neem sowieso een kijkje en hopelijk als ik het goed vind ook een abo :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Helaas geen Twilight. :)
    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    Losing you is like living in a world with no air ~Twilight

    Quincy Marie Queens, is een halve vampier.. godknows what happens in her life!


    "Sometimes the wrong choices, leads us to the right places"


    Embriël - Seth Clearwater
    'I am not givin' up, I am just givin' in


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    The Devil's Handbag

    “Welcome, welcome! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we’ll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!”
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.


    Searching heavens for another earth

    Ik weet niet of dit wel helemaal is wat je zoekt, aangezien ik nog maar net ben begonnen en zo, maar volgens mij is het best origineel. Het is een beetje bijbels opgebouwd, omdat het begon als een schoolopdracht.

    Nou ja, als je dus nog op zoek bent naar verhalen, dan hoop ik dat je even een kijkje neemt bij mijn verhaal ;)

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/91971/het-hof-de-val/

    P.S. Ik ben niet zo handig met al die URLs en zo.. :(


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    we don't know what they are, but they aren't human. they can't be. || twilight.
    Is nog niet zo heel lang, maar ik post elke dag minstens twee hoofdstukken
    bij de story zelf staat niet echt een beschrijving, maar hier gaat het ongeveer over;

    Molli Weber, een nichtje van Angela Weber, verhuist vanuit Seattle naar Forks. Haar ouders zijn gescheiden nadat haar moeder erachter kwam dat haar vader een affaire had. Molli's moeder wou terug naar Forks, waar haar familie woont. De eerste dag dat Molli naar de plaatselijke school in Forks gaat wordt ze meteen vrienden met Mike Newton, een knappe, aardige jongen. Na een paar dagen trekt Molli de conclusie dat ze de Cullens, vijf ontzettend knappe maar ook mysterieuze mensen, heel erg eng vindt. Mike en zij worden verliefd, en ze komen achter geheimen die ze nooit hadden moeten weten. Zullen ze hier ooit levend uit komen?


    Ik hoop dat je het wat vindt !
    X


    I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.

    But, they think I'm a boy | Niall Horan



    'Loving you with whole my heart, but nobody may know.
    Sharing kisses with your lips, but always be forbidden.
    Hiding love and trying hard, but we'll end up alone.
    Life was just so easy, but one decission broke it all.
    No one may find out, cause I'm just a boy.'

    ~Started
    ~Ongeveer om de dag een stukje, soms vaker
    ~One Direction bestaat
    ~Nederlands geschreven
    ~Engels/Nederlands gesproken
    ~Neem abo, ik waarschuw niet
    ~ soundtrack
    ~ Geïnspireerd op "she's the man"
    ~Written by xBritta


    Ik hoop dat je een kijkje/ abo neemt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Hii,

    Misschien is dit wat voor je?

    I can feel you | Harry Styles



    She was just a normal girl
    Untill that day
    She was just walking
    She saw a car
    Everything became black

    She opened her eyes
    But she didn't see anything
    They told her she was blind

    Luckily there was one guy
    One guy who made her shine again
    But what if he has to go?
    And everything becomes worse?

    ~ Begint op 19 augustus 2012
    ~ Ft. Harry Styles
    ~ One Direction bestaat
    ~ Soundtrack
    ~ Abo's en reacties motiveren echt
    ~ Written by LittleMixer


    Ik hoop dat je een kijkje/abo neemt!

    Greetz


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Hutten pannenkoeken en water
    Alleen klikken, hoofdstukje lezen, en misschien abo nemen, zou ik al geweldig vinden.


    And that’s the way it is.

    The First One [Twilight]

    'Ik... ik heb dit nog nooit gevoeld. Ik begrijp het niet...'
    'Rustig maar, ik leg het wel uit...'

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 8:47 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Nieuwe story:




    -One Direction story.
    -Geen 16+.
    -One Direction bestaat.
    -Nederlands geschreven.
    -Christmas special! <3
    -Soundtrack.

    Ik weet dat het nog geen Kerstmis is, maar ik zit nu al in de kerststemming! En zo kan ik jullie alvast naar die paar mooie dagen toehelpen.

    She's almost a Christmas present, almost. The only thing what's wrong about her is that she's a damn player.

    Klik. (:


    Reading a good book is like taking a journey.