• Ik roep jullie op! :'D ik ga namelijk een verhaal van mij laten 'kaften' zodat het een echt boek is. Het verhaal heb ik al maar ik wil wel nog een mooie kaft. En daarvoor heb ik jullie nodig.

    Bij deze opdracht kunnen jullie je fantasie helemaal los laten want er zijn geen grenzen, behalve de titel en mijn naam. De rest mogen jullie helemaal zelf verzinnen.
    En natuurlijk zit er dan een kleine prijs aan vast. Op het eind kies ik er de 3 mooiste uit en geef die dan credits, voor de moeite.
    Dit is de verhaallijn:

    In de warme zomer van 1940 ontmoeten Belle en Maarten elkaar, 2 jongeren op zoek naar veranderingen. Ze kunnen niet meer van elkaar verschillen maar desondanks is het pure liefde die tussen hen speelt. Met een symboliserende bloem, een verlangende blik en 2 smachtende harten begint hun zomerliefde die -voor hen beiden- te kort aanvoelt. Ze houden er een intense tijd op na en hartstochtelijke herinneringen.
    Maar dan breekt de oorlog in al zijn furie uit en begint alles wat ooit zo zeker leek te vervagen...

    Hierna moet Maarten de oorlog in en schrijven ze brieven naar elkaar. Het einde verklap ik niet, voor het geval dat er lezers van mij tussen zitten hier (;


    De titel is 'Zomerhitte' en mijn naam is Bes Ceyssens. Die 2 zou ik er graag duidelijk op willen hebben.
    Ik weet dat die titel al bestaande is maar ik weet nog niet zeker of ik dit verhaal ga uitgeven. Als ik dat wel doe, verander ik hem (;
    Ook zou ik graag willen dat het simpel blijft, dus niet al te moeilijk met veel geblende foto's.

    May the covers be ever in your favor!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mwehh, die zijn zóo mooi D:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aragog schreef:
    (...)
    Dankjewel! Die van jou zijn ook prachtig!

    Hahaha, ja, keertje wat anders :'D


    Dankje ^^

    Haha, ja. Daarstraks was ik dat ook al aan het proberen, maar ik vond geen goede foto. Hihi.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Frodo schreef:
    I love it! Heel erg bedankt Fientje!


    Graag gedaan (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Aurorae schreef:
    Mwehh, die zijn zóo mooi D:


    Oh dankje!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Aragog schreef:
    N'aww, dankjewel! ;D

    Welk programma gebruik jij?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Welk programma gebruik jij?

    Photoshop Elements 10. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Photoshop Elements 10. (:

    Oke, veel te duur dus..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Oke, veel te duur dus..

    Lang leve downloaden, ghehe. Als je precies wilt weten hoe, moet je maar even een pb oid sturen :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voor de mensen die nog een cover gingen maken met oorlog-plaatjes; ik weet niet of jullie zo'n ketting kennen die soldaten aan hebben, met hun gegevens op? Zo eentje mag er ook altijd bij :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Voor de mensen die nog een cover gingen maken met oorlog-plaatjes; ik weet niet of jullie zo'n ketting kennen die soldaten aan hebben, met hun gegevens op? Zo eentje mag er ook altijd bij :3

    Dogtags?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Dogtags?


    Exactly, bedankt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb er nog twee gemaakt!



    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette: bedankt, ze zijn echt super mooi ;o

    Nog 2 dagen en dan moet ik kiezen. Dit gaat zo freaking moeilijk worden...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aragog schreef:


    Beetje pessimistisch, hè? x'DD


    Wauw mag ik even zeggen dat deze prachtig is!


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Cuore schreef:
    (...)
    Wauw mag ik even zeggen dat deze prachtig is!

    N'aww, dankjewel! <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''