• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nope. (bloos)
    Eerst maar eens zien hoe goed je aanmelding is. ^^

    Niet zo goed vrees ik.


    The odds are néver in our favor.

    Wat is een beta? +


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Elliania schreef:
    Wat is een beta? +

    Wat is een beta-reader?
    Een beta-reader is iemand die leden helpt bij het schrijven van stories en quizzen. Hij of zij kan op verzoek creaties verbeteren en tips geven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Elliania schreef:
    Wat is een beta? +
    Iemand die hoofdstukken / verhalen van users controleert op eventuele spellings-, grammatica- of taalfouten.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    (...)

    Echt? Dat is wel stom, heel veel werk in één keer. De mods kunnen het altijd meteen zien.

    Ik zag dit een aantal pagina's terug en wou daar toch nog even op antwoorde.=) Wij kunnen die aanvragen nooit zien voor de inschrijvingen gesloten zijn. Die worden voor ons slechts zichtbaar gezet na de voorziene tijd ^^.

    Dus het is net zoals bij de bèta's nu ^^. Dus die hebben inderdaad wel veel werk, zeker omdat die niet alleen op inhoud moeten letten, maar ook op structuur van de zinnen, schrijfwijze,... Eventueel nog stories van die persoon in kwestie bezien enzovoorts. =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    maar er worden alleen maar tien beta's gekozen, wat doe je dan als er veel meer zijn dan tien waarvan hun nederlands uitstekend is? Hoe lossen jullie dat soort situaties op ?


    I've got a medical condition called laziness. ~richard watterson.~

    azerty123 schreef:
    maar er worden alleen maar tien beta's gekozen, wat doe je dan als er veel meer zijn dan tien waarvan hun nederlands uitstekend is? Hoe lossen jullie dat soort situaties op ?


    ghehe, ik ben diep gelukkig als er tien uitkomen...
    we werken met een systeem van 'meeste stemmen gelden' iedereen stemt afzonderlijk en daarvan wordt een lijst gemaakt wie de meeste stemmen hebben.

    Ik heb me ook aangemeld. Niet geschoten is altijd mis (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    Ik heb me ook aangemeld. Niet geschoten is altijd mis (;


    Kijk, that's the spirit! (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Paddington schreef:
    Ik heb me ook aangemeld. Niet geschoten is altijd mis (;


    Uhu, je weet maar nooit.

    Ik wil het zo graag!
    Paars zijn staat gewoon op mijn lijf geschreven (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Preysler schreef:
    Ik wil het zo graag!
    Paars zijn staat gewoon op mijn lijf geschreven (krul)


    Mij lijkt het ook echt fantastisch! Ik krijg enigszins de -positieve- kriebels bij het idee dat ik eventueel een kans zou kunnen krijgen! (krul)
    Ik ga de mijne zo dadelijk dan ook inleveren. It's a damn fucking monster file of nearly 3 pages long. (cat)


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Mij lijkt het ook echt fantastisch! Ik krijg enigszins de -positieve- kriebels bij het idee dat ik eventueel een kans zou kunnen krijgen! (krul)
    Ik ga de mijne zo dadelijk dan ook inleveren. It's a damn fucking monster file of nearly 3 pages long. (cat)


    -wijst af zonder lezen-(wbw)
    denk je dat we niets te doen hebben of zo?!xD

    Hel schreef:
    (...)

    -wijst af zonder lezen-(wbw)
    denk je dat we niets te doen hebben of zo?!xD


    And fuck me ... Melding: Je aanmelding als beta-reader is ontvangen! Over ongeveer een week is de uitslag (op het forum)!
    Nu ben ik nerveus. Ik kan maar beter ook niet teveel in het document blijven hangen, want als ik nu iets van een fout zie, groot of klein, ga ik mezelf opvreten uit zenuwen en irritaties. :x

    En sorry lieverd, het scheelt (vragen wel inclusief, maar goed dat neemt ook niet veel ruimte in beslag) pakweg één alinea, voor de 3 pagina's vol zouden zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 18:04 ]


    Til hug og blod.

    Maar waarom geeft de melding aan dat het nog maar een week is, als de aanmeldingen gister geopend zijn en Rutger meld dat we twee weken hebben?


    Til hug og blod.