• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik hoop trouwens wel dat ik die laatste vraag een beetje goed heb ingevuld.. Ik faal nogal in goede en slechte eigenschappen van mezelf op noemen. ^^"


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nefie schreef:
    (...)
    Ik duim voor je!
    En voor Parachutes!
    En ook voor Chiara, één van de meteorieten.
    Meteoroïden ftw!
    Chiara als bèta insturen is het begin van onze dictatuur. Mwhahaha.
    Nee, ik gun het haar wel, want ze is echt wel goed in Nederlands en Engels.
    Mezelf zie ik nooit een bèta worden, daarom doe ik ook niet mee.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:53 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Parachutes schreef:
    Ik hoop trouwens wel dat ik die laatste vraag een beetje goed heb ingevuld.. Ik faal nogal in goede en slechte eigenschappen van mezelf op noemen. ^^"
    Ik ook, maar met de goede eigenschappen klinkt het best wel snel weer arrogant, vind ik


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Preysler schreef:
    (...)Ik ook, maar met de goede eigenschappen klinkt het best wel snel weer arrogant, vind ik


    Ja, dat vind ik dus ook. Maar volgens mij heb ik mijn slechte eigenschappen veel te uitgebreid uitgelegd en mijn goede juist helemaal niet. Dat lijkt me ook weer niet goed. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben tot het besluit gekomen dat ik mee ga doen. Nu nog zorgen dat ik een inzending instuur die jullie beta-readers helemaal omver zal blazen ^.^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik dus ook. Maar volgens mij heb ik mijn slechte eigenschappen veel te uitgebreid uitgelegd en mijn goede juist helemaal niet. Dat lijkt me ook weer niet goed. xd

    Hahaha, valt mee. Mijn inschrijfformulier als moderator was ook heel erg negatief vond ik zelf. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kan zo drie goede beta's noemen, maar zelf ben ik daar niet goed genoeg voor. Een vier voor spelling zegt genoeg.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik twijfel nog of ik me ga inschrijven... volgens mij heb ik echt geen kans om gekozen te worden, zeker omdat dit account vrij nieuw is. Veel succes aan degenen die zich hebben ingeschreven!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 23:43 ]

    Oké, ik ga eens heel goed nadenken over mijn aanmelding. Mod zie ik mezelf niet snel worden en heb ik eerlijk gezegd niet veel behoefte aan. Bétà daarentegen lijkt me een leuke uitdaging, omdat je er zelf veel van leert en dat ook weer door kunt geven aan anderen. I think I'll give this a serious try. :]


    Til hug og blod.

    Uiteindelijk, na uren twijfelen, had ik mezelf opgegeven. Toen begon ik de reacties te lezen, oh god. Ik zag mezelf niet echt als een kanshebber en dat verdween al helemaal toen ik hier al de reacties zag. Mijn zelfvertrouwen daalde echt van low naar zero, ahaha.

    Veel succes iedereen! (:


    Simple, but effective.

    My chances were gone after reading all the comments 0.0


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jongens, niet zo negatief! ^^
    Ik dacht ook altijd dat ik het nooit zou worden, maar ik ben het uiteindelijk wel geworden! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Studs schreef:
    My chances were gone after reading all the comments 0.0

    same here.
    fml.


    Life is a beautiful struggle

    Maakt de lengte van het bestaan van je account iets uit? Mijn account bestaat namelijk pas 5 maand. Aangezien ik daar iets over las, vraag ik het maar even...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Maakt de lengte van het bestaan van je account iets uit? Mijn account bestaat namelijk pas 5 maand. Aangezien ik daar iets over las, vraag ik het maar even...


    nee, toen ik beta werd zat ik nog maar 3 maanden op Quizlet. (;

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 9:46 ]


    | Reality is for people that lack imagination |