• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Artistique schreef:
    Maakt de lengte van het bestaan van je account iets uit? Mijn account bestaat namelijk pas 5 maand. Aangezien ik daar iets over las, vraag ik het maar even...

    Geen idee, maar ik neem aan van niet. :')


    Life is a beautiful struggle

    Ichiya schreef:
    (...)

    nee, toen ik beta werd zat ik nog maar 3 maanden op Quizlet. (;


    Oké, dankjewel!
    Het lijkt wel alsof ik de enige ben die echt uren bezig is met een aanmelding. Ben gister al begonnen en nu weer bezig. Het moet echt een perfecte aanmelding zijn, want ik wil dit al sinds ik op Quizlet te vinden ben.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 9:54 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mèh. Mijn aanmelding is vast veel te kort, aangezien mensen er uren mee bezig zijn en ik het binnen 5 minuten al klaar had..


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Mèh. Mijn aanmelding is vast veel te kort, aangezien mensen er uren mee bezig zijn en ik het binnen 5 minuten al klaar had..


    Dit probleem heb ik ook. Maar hey, we'll see. haha!


    To infinity and beyond •

    Crocker schreef:
    Mèh. Mijn aanmelding is vast veel te kort, aangezien mensen er uren mee bezig zijn en ik het binnen 5 minuten al klaar had..


    Als je er uren mee bezig bent, hoeft hij nog niet meteen heel erg lang te zijn. (; Neem iemand als mij. Ik ben alleen zo lang bezig, omdat ik het perfect onder woorden probeer te brengen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Crocker schreef:
    Mèh. Mijn aanmelding is vast veel te kort, aangezien mensen er uren mee bezig zijn en ik het binnen 5 minuten al klaar had..
    Lol, ik ook


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Crocker schreef:
    Mèh. Mijn aanmelding is vast veel te kort, aangezien mensen er uren mee bezig zijn en ik het binnen 5 minuten al klaar had..
    Ik was ook lang bezig voor mijn inzending om mod te worden. Ik had hem dan wel heel snel getypt, maar ik bleef het gewoon overlezen omdat ik niet wou dat er grote typo's en foute dingen in stonden. Uiteindelijk was hij ook niet echt lang, dusja. Als je uiteindelijk echt een standpunt hebt, hoef je er in mijn ogen niet zoveel zever rond te verkopen en kan je het beter direct zeggen, dat bespaard tenslotte veel leesmoeite voor de bèta's. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stress niet zo over deze aanmelding, is mijn tip. Toen ik me aanmeldde was ik in vijf minuten klaar en ik kan me niet eens meer herinneren wat ik toen ingevuld heb. En toch ben ik er gekomen, dus maak je geen zorgen.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Artistique schreef:
    (...)

    Als je er uren mee bezig bent, hoeft hij nog niet meteen heel erg lang te zijn. (; Neem iemand als mij. Ik ben alleen zo lang bezig, omdat ik het perfect onder woorden probeer te brengen.


    I Love You

    IAmChanged schreef:
    (...)


    Leegte, oftewel iemand die het met me eens is! (;

    @ Rivendell: Ik wil gewoon goed mijn best doen. Als ik het niet word, weet ik tenminste dat ik er alles aan heb gedaan. Beter dan best gaat me niet lukken!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 11:19 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Korra schreef:
    Succes iedereen!


    Crocker schreef:
    Ik ga dit niet doen. Ik ben taalkundig niet sterk genoeg.

    Dit lijkt me niets voor mij, aangezien ik het de komende tijd nogal druk ga krijgen en ik wil toch nog een beetje vrije tijd voor mezelf hebben. (: Veel succes aan iedereen die wel mee doet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eindelijk klaar. Hij is toch best lang geworden iets meer dan 800 woorden...
    Iedereen die nog mee gaat doen: Veel succes! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Eindelijk klaar. Hij is toch best lang geworden iets meer dan 800 woorden...
    Iedereen die nog mee gaat doen: Veel succes! <3


    Wow dat is veel. Ik vraag me echt af hoeveel mensen zich al hebben aangemeld.


    I Love You

    Melding: Je aanmelding als beta-reader is ontvangen! Over ongeveer een week is de uitslag (op het forum)!

    @ IAmChanged: Ja, het is inderdaad best veel. Zelf had ik ook niet in de gaten dat ik zoveel geschreven had. Volgens mij hebben er al redelijk wat mensen ingeleverd. Hopen dat we nog een kans maken! Ook al gun ik het iedereen die het graag wil.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.