• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Alles hangt van ons af... Wat geeft me dat een machtig gevoel! (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Alles hangt van ons af... Wat geeft me dat een machtig gevoel! (bloos)


    haha, ja dat snap ik! :9~


    I Love You

    Preysler schreef:
    (...)Jep, ik heb het echt zo kort ingevuld, en nergens echt een uitleg bij


    Vraag dan aan de bèta's of je hem ook een tweede keer in mag vullen. Misschien beoordelen ze je dan op beide en kun je je kansen een stukje opkrikken?


    Til hug og blod.

    Preysler schreef:
    (...)
    Jep, ik heb het echt zo kort ingevuld, en nergens echt een uitleg bij

    Misschien ben je wel heel overtuigend en heb je niet veel woorden nodig. Dat er een hele uitleg bij staat hoeft niet altijd te betekenen dat het goed is.


    The odds are néver in our favor.

    Gondor schreef:
    (...)

    Vraag dan aan de bèta's of je hem ook een tweede keer in mag vullen. Misschien beoordelen ze je dan op beide en kun je je kansen een stukje opkrikken?
    @Beta's, mag dit? (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Barnabas schreef:
    Alles hangt van ons af... Wat geeft me dat een machtig gevoel! (bloos)


    Wat moet jij je geweldig voelen, dat je voor de verandering eens iets meer invloed op (en macht over) mij hebt! *Puts on a grumpy face and taps her heel impatiently on the floor.*(cat)


    Til hug og blod.

    Preysler schreef:
    (...)Jep, ik heb het echt zo kort ingevuld, en nergens echt een uitleg bij


    Je kan je uitleg niet aanpassen nee. Altijd goed nadenken voor je je tekst verzend

    Barnabas schreef:
    Alles hangt van ons af... Wat geeft me dat een machtig gevoel! (bloos)

    You're Johnny fan, I'm Johnny fan. Let's make a deal (cat).
    Jk.


    The odds are néver in our favor.

    Hel schreef:
    (...)

    Je kan je uitleg niet aanpassen nee. Altijd goed nadenken voor je je tekst verzend
    Oke, jammer..
    Dan hoop ik op het beste (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is het nu arrogant dat ik echt moeite heb om drie slechte punten van mezelf te benoemen die ook echt relevant zijn voor de aanmelding? (cat)


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    Is het nu arrogant dat ik echt moeite heb om drie slechte punten van mezelf te benoemen die ook echt relevant zijn voor de aanmelding? (cat)

    Ik wou bij positief zetten: 'ik eet graag' omdat ik eerst niet op een derde kon komen (nerd)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 14:04 ]

    Preysler schreef:
    (...)@Beta's, mag dit? (bloos)


    Hierop ga ik antwoorden met nee, anders zitten we straks met meerdere dubbele teksten en wordt het helemaal chaos voor ons. Zoals eerder, altijd goed nadenken voor je je tekst verzend, al is het puur om dit te voorkomen.

    Knight schreef:
    (...)
    You're Johnny fan, I'm Johnny fan. Let's make a deal (cat).
    Jk.

    Nope. (bloos)
    Eerst maar eens zien hoe goed je aanmelding is. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hel schreef:
    (...)

    Hierop ga ik antwoorden met nee, anders zitten we straks met meerdere dubbele teksten en wordt het helemaal chaos voor ons. Zoals eerder, altijd goed nadenken voor je je tekst verzend, al is het puur om dit te voorkomen.
    Ja, begrijpelijk.
    Nou, zoals eerder gezegd hoop ik op het beste, haha! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Ik wou bij positief zetten: 'ik eet graag' omdat ik eerst niet op een derde kon komen (nerd)


    Nou, ik kan vrij makkelijk drie punten bedenken die ik uit wil werken en zou er zelfs nog wel op meer kunnen komen als ik er goed voor ga zitten ... Alleen met slechte eigenschappen kom ik momenteel nog niet verder dan één of twee punten.
    Of we moeten irrelevante onderwerpen mee gaan rekenen, zoals het niet uit bed kunnen komen 's ochtends vroeg of het uiterst chagrijnig raken als ik niks te roken heb, bijvoorbeeld. I just don't think that is what they will be waiting for. (cat)


    Til hug og blod.