• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Vorige keer had ik nog wel vermoedens wie er door zouden gaan, maar dit keer heb ik echt geen flauw idee. Gaat nog spannend worden! :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Degene van wie ik verwacht dat ze doorgaat - als ze meedoet - is Parachutes. Voor de rest heb ik echt geen flauw idee.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb mij aangemeld. Dit wil ik echt al sinds ik op Quizlet zit, serieus.

    Woow veel gemotiveerden precies! Veel succes allemaal (bloos)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Is het eigenlijk mogelijk om beta-reader te worden voor Engelse werken? ;]


    Caution first, always.

    Ik twijfel nog steeds, haha.
    Ik wil al best lang beta worden, maar ik ben nog best jong...
    En als jullie bij mijn stories gaan kijken, de mijne zijn wel redelijk in orde, maar ik ben wat kieskeuriger bij anderen dan bij mezelf $:
    Hmmm, ik weet het gewoon nog niet /:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Succes allemaal!

    LittleMixer schreef:
    Ik twijfel nog steeds, haha.
    Ik wil al best lang beta worden, maar ik ben nog best jong...
    En als jullie bij mijn stories gaan kijken, de mijne zijn wel redelijk in orde, maar ik ben wat kieskeuriger bij anderen dan bij mezelf $:
    Hmmm, ik weet het gewoon nog niet /:

    Ach doe gewoon! Dan heb je het tenminste geprobeerd.


    The odds are néver in our favor.

    Bane schreef:
    Is het eigenlijk mogelijk om beta-reader te worden voor Engelse werken? ;]

    Normaal wel volgens mij =). Maar een bèta zal nog wel op die vraag kunnen antwoorden, zij weten dat veel beter ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    LittleMixer schreef:
    Ik twijfel nog steeds, haha.
    Ik wil al best lang beta worden, maar ik ben nog best jong...
    En als jullie bij mijn stories gaan kijken, de mijne zijn wel redelijk in orde, maar ik ben wat kieskeuriger bij anderen dan bij mezelf $:
    Hmmm, ik weet het gewoon nog niet /:

    Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis. Ik ben zelf ook vrij jong, maar ik heb gewoon maar zo'n formuliertje ingevuld en nu zie ik wel. Het is het proberen altijd waard. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet niet zo goed of ik me wel in moet schrijven. Op zich wil ik het wel, en het lijkt me heel gaaf om te doen. Alleen heb ik het idee dat ik er gewoonweg te jong voor ben. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Er zijn geen beta's online, maar misschien weten jullie dit: Zijn 10/15 werken per maand veel om na te kijken? Ik bedoel, neemt het veel tijd in beslag?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Pariah schreef:
    Ik weet niet zo goed of ik me wel in moet schrijven. Op zich wil ik het wel, en het lijkt me heel gaaf om te doen. Alleen heb ik het idee dat ik er gewoonweg te jong voor ben. :3


    Ja, dat heb ik ook, maar dat had ik al gezegd..


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    Er zijn geen beta's online, maar misschien weten jullie dit: Zijn 10/15 werken per maand veel om na te kijken? Ik bedoel, neemt het veel tijd in beslag?


    Als je het uitrekent kom je op ongeveer 1 hoofdstuk per 2 dagen?


    Your make-up is terrible

    LittleMixer schreef:
    Er zijn geen beta's online, maar misschien weten jullie dit: Zijn 10/15 werken per maand veel om na te kijken? Ik bedoel, neemt het veel tijd in beslag?

    Hangt er denk ik een beetje vanaf. Stel dat ze allemaal zo'n 4000 woorden bevatten, kan het veel werk zijn. Maar het kunnen ook kleine stukken van 400 woorden zijn. Dus dat hang er denk ik van af.


    The odds are néver in our favor.