• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Als je dat durft. Mijn auto en mijn rijstijl zijn nogal een chaos,' zei ze. Ik lachte iets wat nerveus. Ze streek weer wat blonde krullen uit haar gezicht. Haar krullen. Elke keer kregen ze mijn aandacht. Ik snapte niet waarom, het waren toch maar wat krullen? Ik zuchtte lichtjes. Lichtjes schudde ik mijn hoofd en keek naar mijn sigaret die bijna op was.
    'Ik durf wel,' zei ik met een klein glimlachje. Ik keek Angel eventjes aan en glimlachte toen weer even.
    'Het wil niet echt lukken hea met je haar?' vroeg ik toen er weer een paar krullen naar voren wouden.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Angelica Wolfe

"Ik durf wel." zegt hij en als hij naar mij kijkt zie ik een klein glimlachje
    "Het wil niet echt lukken hea met je haar?" vraagt hij dan en ik schud mijn hoofd waardoor mijn haar weer voor mijn gezicht valt.
    "Dapper hoor." grinnik ik zacht. "En mijn haar is gewoon uitermate eigenwijs, weinig aan te doen." Ik veeg ze nog eens uit mijn gezicht en probeer ze achter mijn oren te haken, maar ze hebben gewoon een eigen wil waarna ik een zucht van overgave uit.
    "Ik laat het maar gewoon zo zitten denk ik."

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Dapper hoor,' grinnikte ze zachtjes. Ze had daarvoor haar hoofd geschud en haar krullen vielen weer voor haar gezicht, zachtjes lachte ik.
    'En mijn haar is gewoon uitermate eigenwijs, weinig aan te doen,' zei ze en veegde haar haren weer uit haar gezicht. Ze wou ze achter haar oren doen, maar haar krullen dachten er duidelijk anders over.
    'Ik laat het maar gewoon zo zitten denk ik.' Ik lachte zachtjes. Ik tikte eventjes op mijn muts.
    'Misschien ook handig voor jou. Houd het meeste haar op zijn plek,' zei ik met een klein lachje. Ik haalde het pakte weer te voorschijn om een nieuwe sigaret te pakken.
    'Door jou heb ik niet eens van de vorige kunnen genieten,' lachte ik zachtjes.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Angelica Wolfe

"Misschien ook handig voor jou. Houd het meeste haar op zijn plek." zegt hij met een klein lachje nadat hij op zijn muts getikt heeft. Hij pakt zijn pakje sigaretten weer en haalt er eentje uit.
    "Door jou heb ik niet eens van de vorige kunnen genieten." lacht hij.
    "Ja, geef mij maar de schuld." zeg ik nep beledigt. "Je mag ook wel toegeven dat je een kettingroker bent, mister addicted tot smoke." lach ik zacht.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Ja, geef mij maar de schuld,' zei ze nep beledigd en ik lachte zachtjes. 'Je mag ook wel toegeven dat je een kettingroker bent, mister addicted tot smoke,' lachte vervolgens zachtjes. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ben ik niet!' ging ik er in tegen. 'Ik wil gewoon de rook zien. Ik kan ook naar jouw rook kijken, maar dat duurt dan ook niet lang meer aangezien die van jou ook al zo wat op is.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op.

Alice Hale | Hunter

Zijn aanrakingen bezorgden me rillingen en ik voelde al snel mijn tepels hard worden. Hij verraste me door zijn lippen op die van mij te drukken terwijl het heerlijke gevoel nog steeds in mijn onderbuik zat. Ik wreef over zijn blote schouders, naar zijn rug en heupen. De herhalende bewegingen maakten dat mijn ademhaling versnelde en over ging in een zacht gehijg. Ik liet zachtjes, net zoals hij bij mij had gedaan, mijn tong over zijn onderlip gaan. Maar het gevoel in mijn onderbuik liet me niet los en ik graaide met mijn handen in zijn haar.
    'Ga door.' stootte ik uit en mijn mond viel open toen ik kreunde. Niets was op dit moment belangrijk, enkel wij. Hier. Nu.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Blaise | Hunter.
    Haar handen gingen over mijn blote schouders, naar mijn rug en vervolgens mijn heupen, maar ik lette meer op de brandende tintelingen die ze achterliet. Niet snel erna hoorde ik hoe ook haar ademhaling versnelde en vervolgens over ging in een zacht gehijg.
    “Ga door.” Als het kon, zou ik grijnzen, maar toen ze kreunde en met haar handen in mijn haar graaide, kon ik alleen maar mijn zware gehijg laten horen. Ik liet mijn tong langs die van haar gaan, wat voor meerdere elektrische schokjes zorgde en ondertussen was ik onbewust wat harder met mijn bekken gaan bewegen, waardoor ik steeds meer genot door mijn lijf voelde gaan.
    Mijn handelingen werden wat ruwer, maar ik wist dat ze het niet verkeerd op zou vatten, aangezien ik net zowat mijn hart bij haar eruit had gestort en dus liet ik mijn handen wat met haar borsten spelen, waarna ik deze af liet dwalen en over haar buik en heupen streelde.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Angelica Wolfe

"Ben ik niet! Ik wil gewoon de rook zien. Ik kan ook naar jouw rook kijken, maar dat duurt dan ook niet lang meer aangezien die van jou ook al zo wat op is." verdedigt hij zichzelf en hij haalt licht zijn schouders op.
    "Natuurlijk." grijns ik plagerig om tegen hem in te gaan. Ik kijk even naar mijn sigaret en neem een trekje, waarna ik de rook langzaam en in vormpjes uitblaas zodat Kyle er goed naar kan kijken.
    "Zo, alsjeblieft. Speciaal voor jou."

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Natuurlijk,' grijnsde ze plagerig. Zachtjes lachte ik terwijl ik knikte. Ik keek toe hoe ze de rook langzaam uitblies in vormpje. Mijn mond zakte een stukje open van verbazing.
    'Zo, alsjeblieft. Speciaal voor jou,' zei ze. Een brede glimlach kwam op mijn gezicht en klapte in mijn handen als een klein kind.
    'Dat was geweldig!' zei ik en ik keek Angel aan. 'Hoe doe je dat? Doe dat nog eens!' zei ik enthousiast.

Angelica Wolfe

Hij glimlacht breed en klapt in zijn handen als een klein kind.
    "Dat was geweldig! Hoe doe je dat? Doe dat nog eens!" zegt hij enthousiast en ik moet er zacht om lachen. Ik stopt met lopen, pak hem bij zijn schouder en buig naar hem toe.
    "Dat noemen ze magie. En dat is geheim." fluister ik zacht en geheimzinnig. Daarna loop ik weer verder.
    "Mijn sigaret is op, ik kan het niet meer doen." Ik gooi de opgerookte sigaret weg.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

Ze stopte met lopen, pakte mij beet bij mijn schouder waardoor ik ook stopte met lopen en ze boog naar mij toe.
    'Dat noemen ze magie. En dat is geheim,' zei ze geheimzinnig en liep toen weer verder. Ik keek eventjes verbaasd en ging toen weer gauw naast haar lopen.
    'Mijn sigaret is op, ik kan het niet meer doen,' zei ze en gooide haar opgerookte sigaret weg. Ik keek naar mijn hand waar de onaangestoken sigaret zat en stak mijn hand naar haar uit.
    'Hier,' zei ik en glimlachte iets. 'Laat het nog eens zien. Het zag er inderdaad magisch uit. Alsjeblieft?'

Angelica Wolfe

Hij steekt een onaangestoken sigaret naar me uit maar ik neem hem niet aan.
    "Hier. Laat het nog eens zien. Het zag er inderdaad magisch uit. Asjeblieft?" vraagt hij maar ik schud koppig mijn hoofd.
    "Nee, één sigaret voor vandaag is meer dan genoeg hoor." zeg ik. "Je wilt het toch niet op je geweten hebben dat ik straks moet hoesten voor domme magische trucjes?" Ik kijk hem even doordringend aan maar glimlach dan toch.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Nee, één sigaret voor vandaag is meer dan genoeg hoor. Je wilt het toch niet op je geweten hebben dat ik straks moet hoesten voor domme magische trucjes?' vroeg ze en keek mij even doordringend aan gevolgd door een glimlach. Ik keek even van Angel naar het sigaret.
    'Misschien wil ik het wel op mijn geweten hebben,' zei ik met een klein lachje. 'En ik vind het geen dom magisch trucje. Ik vond het geweldig!' Ik stak het sigaret aan en nam er zelf een trekje van. Weer stak ik mijn hand naar haar uit.
    'Alsjeblieft, één keer? Je hoeft hem niet op te roken.'

Angelica Wolfe

"Misschien wil ik het wel op mijn geweten hebben." zegt hij met een klein lachje. "En ik vind het geen dom magisch trucje. Ik vond het geweldig!" Hij steekt de sigaret aan en neemt er zelf een trekje van. Hij steekt de aangestoken sigaret naar mij uit en ik twijfel.
    "Alsjeblieft, één keer? Je hoeft hem niet op te roken." Ik lach zacht.
    "Oké, één keer." zeg ik met een glimlach en pak de sigaret aan, waarna ik een treje neem en voor hem de figuurtjes eruit blaas. Dan geef ik de sigaret terug en grijns ik.
    "Nu blij, jonkie?" vraag ik plagerig.

Your make-up is terrible

[yeah peeps me internet is back :D:D waar kan ik inspringen?]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]