• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns als ze giegelt en geeg haar en kusje op har wang. Daarna til ik haar op en zet haar op de stoel naast me. ik loop weer terug. Ik ga zitten en grijns naar haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    lief kijk ik hem aan. rustig pak ik iets van het ontbijt wat hij heeft gemaakt.'eet smakelijk' zeg ik zacht en begin rustig te eten


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Eet smakelijk' zeg ik en ik pak een broodje. Ik begin het te smeren en neem een hap.

    ( ben fv weg)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita

    Glimlachend een eet rustig.'hmmm heerlijk' zeg ik en eet rustig het broodje op


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Scarlett

    "Wat een geweldige camping!" roep ik vrolijk als ik met mijn neus tegen het raam gedrukt zit, ik hoor mijn moeder niet eens meer en kijk alleen maar naar de omgeving en de mensen. Als we op ons plekje zijn aangekomen zie ik dat ik niet de enige ben, overal staan mensen van mijn leeftijd, terwijl mijn ouders de tent opzetten sluip ik weg en tik een meisje om haar schouder, zei zag er wel aardig uit dus ik deed een gok "Hallo, ik ben Scarlett" het meisje met het prachtig rode haar draaide zich om.

    {mijn karakter staat beschreven in het rollentopic als jullie geïntreseerd zijn}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen

    Mijn gesprek met Summer over hoe haar vakantie tot nu was word onderbroken door iemand die op mijn schouders tikt. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van een vriendelijk uitziend meisje "Hallo, ik ben Scarlett".
    Een glimlach verschijnt "Hallo, ik ben Aileen en dit hier is Summer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaydrn Mason Howard

    Ik begin ook rustig mijn broodje op te eten en dan vilgt het ei. Ik wacht rustig tot dag Bonita klaar is en ik zet mijn mobiel weer aan. Ik stop hem in mijn zak en leg mijn been op de stoel naast mij.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'ik vond het echt heerlijk jayden ' zeg ik als ik ben uitgegeten. Rustig sta ik op en ga bij hem op schoot zitten. Lief druk ik mijn lippen op die van hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayen Mason Howard

    'Mooi zo' grijns ik en ik zoen haar terug. Ik leg mijn hand op haar rug en de anderr gaat door haar haren. Ik ga helemaal op in de zoen en vergeet alles om mij heen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Lief zoen ik hem terug. Mijn handen woelen zacht door zijn haren


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jaydrn Mason Howard

    Ik geef haar kusjes in haar nek. Gewoon omdat het leuk is en omdat dat haar zwakke plek is. Ik grijns en kus daar dan wee verder. Dit is zo leuk!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita

    een zacht kreuntje verlaat mijn mond. 'hmmm jayden. Ik wil meer' kreun ik zacht en genietend in zijn oor


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jaydrn Mason Howard

    Ik ondersteun met mijn handen onder haar kont en breng haar naar het bed. Ik leg haar daar op en ga met mijn hand onder haar shirtje. Ik hang boven haar en zoen haar weer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    zacht bijt ik op zijn lip voor toegang. mijn handen glijden onder zijn shirt en strelen de blokjes van zijn sixpack.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    (ik ben weer in nederland, wat heb ik allemaal gemist, en hoe kan ik het besye inspringen??)