• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Haha leuke foto^^]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Dus dat zat hem dwars. Logisch, hij is zijn ouders verloren en ook nog zijn peetvader en nu verschijnt er opeens een lerares die blijkbaar op zijn moeder lijkt.
    Als hij opstaat, doe ik automatisch hetzelfde. 'Laat die foto nog eens zien?' vraag ik vriendelijk. Ik zie dat hij denkt dat hij raar doet of zo, maar ik heb Harry nooit raar gevonden. Ook al ken ik hem amper. Hij heeft gewoon veel meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hello (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Harry

    Ik pak de foto nogmaals. 'Hier.' zeg ik en ik druk hem in haar hand. 'Dit is mijn vader, maar dat kan je waarschijnlijk wel zien. Dit is mijn moeder en dit is Sirius.' De foto van Sirius glimlacht even en zwaait dan. Die van mijn ouders zijn aan het dansen 'Ik heb boven nog een foto van mijn ouders staan.' Ik ga naast haar staan. Shit... mijn ogen beginnen te prikken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik zuchtte.
    ''Als ik moet gaan, moet je het zeggen, hoor.'' mompelde ik, en probeerde mezelf over te laten komen alsof ik een tikkeltje gekwetst was, wat aardig goed lukte.
    Ik sloeg mijn ogen neer, en wachtte op een antwoord.

    [ahaha, die foto, genius :'DDD]


    George Weasley

    'Als ik moet gaan, moet je het zeggen, hoor.' Hoorde ik haar mompelen, 'Dat zal ik onthouden, maar aangezien ik me toch al verveel heeft het niet veel zin om te zeggen dat je weg moet gaan.' Andwoorde ik shouderophalend.



    Don't be like the rest of them, darling

    Chantay Marvella Lestrange
    Verveeld dwaalde ik door de gangen, op zoek naar iets te doen. Ik trok het elastiek uit mijn dikke haar, waarna het als een glanzende waterval over mijn schouders viel.
    Het duurde niet lang of ik zag George staan, in gesprek met Madison. Hmm, meneer Weasley had wel iets met Slytherins opeens, of niet?
    Met een aantrekkelijk, zoet glimlachje rond mijn lippen voegde ik me bij de twee. "Was je nu al van plan haar weg te sturen?" vroeg ik, aangezien ik Madison's gemompel had opgevangen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik ga met mijn vingers langs de man en de vrouw op de foto. Harry lijkt echt heel erg op zijn vader. Al heeft hij niet zijn ogen. Die heeft hij duidelijk van zijn moeder. Het echtpaar danst gelukkig in het rond. Dan valt mijn blik op de foto van Sirius Black. Hij ziet er stukken beter uit dan op de posters die altijd door hem verspreid werden.
    'Het lijkt mij vreselijk om te weten dat je zulke leuke ouders had kunnen hebben en die nu iedere dag moet missen.' Ik draai mij om naar Harry en houdt de foto van Sirius omhoog.
    'Is dit een recente foto? Hij lijkt er heel gelukkig en ziet er gezonder uit dan toen hij in Azkaban zat.' Ik glimlach vriendelijk. Ik weet dat Harry bijna moet huilen. Ik weet hoe hij zich moet voelen. Ik heb dan misschien geen idee wie mijn ouders zijn, maar ik mis ze iedere dag.


    Happy Birthday my Potter!

    Severus Snape
    Met een lichtelijk verveelde uitdrukking op mijn gezicht was ik bezig met het voorbereiden voor de les van morgen. Ondanks dat ik eindelijk iets anders mocht doen dan dat stomme Potions, had ik absoluut geen zin om morgen weer voor een lokaal ondankbare pubers te moeten staan.
    Ik bladerde een beetje door het voorbeeldboek dat ik had ontvangen, kwam bij een hoofdstuk over weerwolven aan en liet mijn donkere ogen er overheen glijden. Misschien was dit iets.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    George Weasley

    ''Was je nu al van plan haar weg te sturen?' Hoorde ik plots de stem van Chantay vragen, waarom bleef ik haar toch tegenkomen? 'Mischien wel, mischien ook wel niet' Zei ik schouderophalend, 2 slytherin meisjes en mij.. zoiets was toch niet eerlijk?


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha
    Oh, oké, Snape assisteren. Wie was Snape?
    Nieuwsgierig liep ik naar het lokaal waar ik moest zijn om de les voor te bereiden, en toen ik eenmaal aankwam klopte ik even.
    Zonder te wachten op een antwoord liep ik naar binnen, en zag de man met de neus zitten.
    Ah, hij heette dus Severus Snape.
    Wisten we dat ook weer.
    ''Ik moet je assisteren.'' zei ik nonchalant, en haalde mijn schouders op.
    ''Ze stuurden me hierheen.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry


    'Het lijkt mij vreselijk om te weten dat je zulke leuke ouders had kunnen hebben en die nu iedere dag moet missen.' Ik kijk naar de grond. 'Is het ook.' mompel ik.
    'Is dit een recente foto? Hij lijkt er heel gelukkig en ziet er gezonder uit dan toen hij in Azkaban zat.' zegt Adelaine. 'Ja, genomen in het grimbou...' Shit dat was geheim. 'Zijn huis. Een paar maanden voor zijn dood.' Ik keek weer op. 'Wie zijn jouw ouders?' vroeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Severus Snape
    Een zacht gekraak toonde aan dat de deur werd geopend, waardoor ik enigzins verstoord weer opkeek. Mijn wenkbrauwen gingen omhoog toen de vrouw met de ogen binnen kwam.
    "Ik moet je assisteren. Ze stuurden me hierheen."
    Uiteraard, van alle leraren moest Dumbledore de nieuwe met rood haar en groene ogen naar hem toesturen. Had hij erg leuk voor elkaar, die oude bok.
    "Oh?" vroeg ik, mijn interesse alweer verloren. "En waarom?"

    Chantay Marvella Lestrange
    "Mischien wel, mischien ook wel niet," antwoordde hij, waarna ik mijn wenkbrauwen een stukje omhoog liet gaan.
    "Hoezo? Zo slecht is Madison niet hoor." Mijn stem klonk nog altijd zoet, verleidelijk, de stem die ik had bij een jongen waar ik wel iets in zag. Maar Madison en ik wisten hoe onwaar die woorden waren. Ze kon net zo slecht zijn als ik, en dat was.. laten we zeggen niet goed.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Is george zijn oor al kwijt? Nog niet zeker?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Is george zijn oor al kwijt? Nog niet zeker?}


    (Nee^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    De lachende en zwaaiende Sirius Black, geeft mij een blij gevoel. Het is goed dat hij ondanks dat hij zo'n vreselijk leven in Azkaban toch nog even gelukkig is geweest. Het gevoel verdwijnt echter gelijk, wanneer Harry naar míjn ouders vraagt. Ik zucht diep. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om het daarover te hebben. Mensen vinden het vaag zielig enzo en ik word niet graag zielig gevonden.
    'Ik heb geen idee. Ik ben opgegroeid in een weeshuis aan de andere kant van Londen waar ik door een onbekende vrouw ben gedumpt, toen ik een baby was.'


    Happy Birthday my Potter!