• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik zou zeggen ik doe mee, maar ik ken mezelf en ik weet dat ik het toch niet volhoud :W.

    Het is wel een leuk idee!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik zou zeggen ik doe mee, maar ik ken mezelf en ik weet dat ik het toch niet volhoud :W.

    Het is wel een leuk idee!

    Ik ga het waarschijnlijk ook niet volhouden. Maar ik ga het toch proberen.
    Btw; Wil jij me slaan als ik een dag oversla? (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik wil zeker een deel proberen! Ik ga alleen sowieso 5 augustus op vakantie. Maar ik ga dit zeker proberen, gezien ik al maanden niet meer echt geschreven heb omdat ik er eigenlijk schrik van gekregen heb. Ik ben gewoon bang dat ik het verknal. En als ik er dan toe gedwongen word om iedere dag iets te schrijven, moet ik wel. Hoe bagger het dan ook is :').


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nah. Het lijkt me tof om te doen maar ik weet nu al dat ik niet elke dag bezig kan zijn ermee. Tijd te kort, inspiratie te kort en ga zo maar door. Maar ik vind het wel een super leuk idee!

    Oh, dit klinkt fantastisch! Hoewel ik mezelf ken en dan één dag in een schrijfbui ben en vijf prompts af kan maken en dan de volgende dagen weer niks doe ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Thunderfrost schreef:
    (...)
    Ik ga het waarschijnlijk ook niet volhouden. Maar ik ga het toch proberen.
    Btw; Wil jij me slaan als ik een dag oversla? (cat)


    Sure :Y). Cyberslapping is fun (banana)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Iedereen die twijfelt, doe gewoon mee. Je kunt later altijd nog afhaken + niet geschoten is altijd mis:Y)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Iedereen die twijfelt, doe gewoon mee. Je kunt later altijd nog afhaken + niet geschoten is altijd mis:Y)

    Ja. _O_
    Het is niet dat je er dood van gaat :W


    Cool, neat, swell -Cry

    Hm ik doe mee, ik wilde er toch nog wat sa's bij maken maar ik doe het op de een of andere manier niet =S
    mjah i'm in! En sla me gerust wanneer er een dagje bij mijn story geen sa bij is gekomen. =P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okay, I'm in. I'll try but I can't promise anything good c: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Ik doe al mee aan NaNoWriMo. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik doe al mee aan NaNoWriMo. :'D

    Was dat niet in november?


    Cool, neat, swell -Cry

    Oeh, dat ga ik proberen. Hoewel er natuurlijk wel dagen zijn dat ik gewoon niet kán schrijven maar oke. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dit ga ik een andere maand doen 8D Ik heb volgende maand ook al NaNoWriMo en ik doe mee aan een wedstrijd, plus we gaan nog op vakantie. Wel een heel leuk idee.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ga het ook proberen. c:


    To love is to destroy.