• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    dit is die van mij (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 11:14 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik denk dat ik het ook maar ga proberen! Vanaf morgen dan want ik moet de rest van de dag werken...


    Believe in yourself.

    Dag 2: Thousand - duizend.
    Bah, zeg, en dan beslis ik om een romantische SA te schrijven. Dat wordt vandaag nog een gevechtje met mijn pen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dag 2 was diamant bij mij. Hij staat al online.


    Tears are words the heart can't say.

    Nefie schreef:
    Dag 2: Thousand - duizend.
    Bah, zeg, en dan beslis ik om een romantische SA te schrijven. Dat wordt vandaag nog een gevechtje met mijn pen.


    En mij schiet in de combinatie van je keuze en woord meteen van alles te binnen. :')
    Denk aan meer ouderwetse verhalen, waar liefdes elkaar nog wel eens 'mijn zon' en 'mijn maan' noemen en duizenden mijlen afleggen om iets te bereiken. ;]


    Til hug og blod.

    Dag 2, winter.
    This is gonna be fun. c:

    Dit is mijn story. Ik had gisteren diamant, vandaag bedankt. Dit gaat nog leuk worden! :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het echt leuk dat er zoveel mensen zijn die het willen doen hha. Als je weet dat anderen het ook doen, motiveert het wel meer.


    Tears are words the heart can't say.

    de mijne :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 13:05 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -mijn topics-


    Na de vakantie neem ik deze uitdaging vast aan! C:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga er straks aan beginnen. Eigenlijk zie ik er best wel tegenop. Maar dat gaat vast wel weg.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 13:37 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik snap nog steeds niet wat nou het onderwerp van de eerste SA moet zijn.. En ik wil wel vandaag beginnen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik snap nog steeds niet wat nou het onderwerp van de eerste SA moet zijn.. En ik wil wel vandaag beginnen.

    Je kan deze lijst afwerken:
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.
    Of je kan ze door elkaar doen.
    Er zijn geen regels. Je mag doen wat je wilt.


    Cool, neat, swell -Cry

    Thunderfrost schreef:
    (...)
    Je kan deze lijst afwerken:
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.
    Of je kan ze door elkaar doen.
    Er zijn geen regels. Je mag doen wat je wilt.


    Okee, dankje!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gondor schreef:
    (...)

    En mij schiet in de combinatie van je keuze en woord meteen van alles te binnen. :')
    Denk aan meer ouderwetse verhalen, waar liefdes elkaar nog wel eens 'mijn zon' en 'mijn maan' noemen en duizenden mijlen afleggen om iets te bereiken. ;]

    *kots, kots*
    Romantiek.
    *kots*
    Ikzelf had gedacht aan romantiek onder de sterrenhemel; maar ik ben slecht in romantiek schrijven. *vecht verder* Ik heb al 60 woorden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please