• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Illusie schreef:
    Hmmm, ik ga het ook proberen... Mijzelf kennende maak ik het niet af, maar ik ga het proberen...


    Don't worry, ik loop al een week achter.. XD


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Don't worry, ik loop al een week achter.. XD

    Oke! (:


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik heb geen zin meeeeer. Heb ook al NaNoWriMo, maar moet doorgaan van mezelf.
    Nog 12 dagen, als ik die van vandaag klaar heb...


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Moonsong schreef:
    Dag 23 voltooid. Ook al zijn het de laatste tijd echt kleintjes. Achja. Beter iets dan niets.


    Ja. Dat heb ik ook. Moet er nog acht. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    (...)

    Ja. Dat heb ik ook. Moet er nog acht. (:

    Ik nu nog een stuk of 6, mar de zin is echt weg. Hte is echt van ugh moet ik dat nu ook nog doen. ):

    Edit: Nog 5 nu. (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:08 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Weet je wat, ik ga het ook gewoon proberen en ik begin er gelijk mee. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik loop een hele weeeeeek achter. :/


    help

    Moonsong schreef:
    (...)
    Ik nu nog een stuk of 6, mar de zin is echt weg. Hte is echt van ugh moet ik dat nu ook nog doen. ):

    Edit: Nog 5 nu. (:


    Ja. Dat klinkt bekend. Ze zijn ook zo'n beetje allemaal na 11 uur online gezet, omdat ik er steeds zo laat aan begon, ghehe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    (...)

    Ja. Dat klinkt bekend. Ze zijn ook zo'n beetje allemaal na 11 uur online gezet, omdat ik er steeds zo laat aan begon, ghehe.

    Hha bij mij vroeg in de ochtend omdat ik dan geen zin meer had om er een hele dag over te lopen denken hha. Nu op het laatste blijven ook gewoon echt de stomste woorden over precies. nog 3 hierna (:


    Tears are words the heart can't say.

    Moonsong schreef:
    (...)
    Hha bij mij vroeg in de ochtend omdat ik dan geen zin meer had om er een hele dag over te lopen denken hha. Nu op het laatste blijven ook gewoon echt de stomste woorden over precies. nog 3 hierna (:


    Ja, het wordt echt een feestje als ik klaar ben, zeg! Zondag is de laatste, maar ik moet nu nog beginnen aan mijn stukje voor vandaag met het woord Zomer... Er komen echt alleen maar cliché dingen in me op :"p

    Zijn er overigens nog meer die hem zo lang hebben volgehouden? :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ga het proberen! [: Ik ben alleen wel een paar dagen op logeren zodat ik niets kan posten, dus ik wacht tot ik terug ben. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    62442 schreef:
    (...)

    Ja, het wordt echt een feestje als ik klaar ben, zeg! Zondag is de laatste, maar ik moet nu nog beginnen aan mijn stukje voor vandaag met het woord Zomer... Er komen echt alleen maar cliché dingen in me op :"p

    Zijn er overigens nog meer die hem zo lang hebben volgehouden? :'3


    Ik heb mijn laatste vandaag. AAH
    wind. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Moonsong schreef:
    (...)

    Ik heb mijn laatste vandaag. AAH
    wind. (:


    Gefeliciteerd! (: Ik moet vandaag nog Metgezel en morgen Zonsondergang.
    Ik vind dat wel twee mooie om deze Challenge mee af te sluiten (:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 21:31 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! (: Ik moet vandaag nog Metgezel en morgen Zonsondergang.
    Ik vind dat wel twee mooie om deze Challenge mee af te sluiten (:

    Dank je! Nog veel succes. Ik vond wind een beetje een stomme om mee af te sluiten, zeker mits die daarvoor formeel was. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik weet nu al dat ik zoiets niet vol ga houden, haha. x]


    A person who never made a mistake never tried anything new