• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Nefie schreef:
    Deze zal ik echt proberen af te maken.
    Ik heb iemand gevonden om me te meppen.
    Ik heb m'n eerste dag al af en zal het in een story plaatsen. (x)
    Hopen dat het lukt.

    Jouw idee van woorden kiezen vind ik echt een leuk idee, ik ga dat ook doen denk ik. Dat maakt het net wat leuker dan gewoon op volgorde te doen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 19:26 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb alleen nog niemand die me wil slaan. Any volunteer to give me a cyber-slap if necessary?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:18 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hier is mijn story en alvast mijn eerste opdracht: Toekomst.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik wil dit ook doen, maar ik ben nog maar 11 dagen thuis. Oh, ik neem mijn laptop misschien mee naar Italië en dan kan ik daar schrijven en later de hoofdstukken activeren.

    Als iedereen die meedoet een sory maakt om zijn one shots in the zetten dan kan ik de link naar de stories in de beginpost zetten. ^-^


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik zet persoonlijk mijn verhalen op mijn blog, dubbel posten is dan zo zinloos, dus ik zet het niet op quizlet.
    Mijn eerste verhaal: Klik!


    Bowties are cool

    De stories staan in de beginpost.
    Ik denk dat ik ook gewoon random een woord ga nemen. Ik weet echt niets bij Beginning.


    Cool, neat, swell -Cry

    Thunderfrost schreef:
    De stories staan in de beginpost.
    Ik denk dat ik ook gewoon random een woord ga nemen. Ik weet echt niets bij Beginning.

    Ik laat deze site random een woord kiezen. Je geeft gewoon de lijst in en dan geeft hij jou random een woord. c:

    Ik zou wel mee willen doen, maar ik ga bijna op vakantie... Mag ik dan ook schrijven en het dan gewoon nog niet activeren..? En dan dus later activeren?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:35 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aurorae schreef:
    Ik heb alleen nog niemand die me wil slaan. Any volunteer to give me a cyber-slap if necessary?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik denk dat ik mee ga doen, ik ga mijn best doen.
    Dit is dan btw mijn story waar ik ze in plaats: Story Klainebow


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga ipv met woorden elke dag een sa met een ander fandom schrijven. c:


    To love is to destroy.

    Laswell schreef:
    (...)
    Ik laat deze site random een woord kiezen. Je geeft gewoon de lijst in en dan geeft hij jou random een woord. c:

    Geen papiertjes hoeven te knippen. Hoera voor het internet.
    PercyWood schreef:
    Ik zou wel mee willen doen, maar ik ga bijna op vakantie... Mag ik dan ook schrijven en het dan gewoon nog niet activeren..?

    Natuurlijk. c:
    Er zijn geen echte regels aangezien het ook geen echte wedstijd is. Gewoon een uitdaging voor jezelf.


    Cool, neat, swell -Cry

    Thunderfrost schreef:
    (...)
    Natuurlijk. c:
    Er zijn geen echte regels aangezien het ook geen echte wedstijd is. Gewoon een uitdaging voor jezelf.

    Mooi, dan ga ik dat doen
    Ik ga al wel een story aanmaken omdat ik al wel kan beginnen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis