• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Mijn story.

    Ik ga gewoon de helft voor mijn vakantie en de helft na mijn vakantie doen :'). Ik ga morgen beginnen!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    i'm in, maar ik zal het waarschijnlijk niet op q plaatsen
    Nefie ik hoop maar dat je niet te hard zal slaan x

    Laswell schreef:
    Mijn story. ^^

    Neem mij! Neem mij om op uw gat te slaan als het je niet lukt!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Neem mij! Neem mij om op uw gat te slaan als het je niet lukt!

    Oké. c: Maar wacht, als het echt niet lukt, ga je mij zaterdag echt slaan. :C

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:05 ]

    Ja, hoor. (;
    Bo (lynnx) en ik gebruiken trouwens dezelfde woorden. Ik trek random en stuur het naar haar door. Da's handiger.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ok, ik ben heel benieuwd naar mezelf, maar ik ga het gewoon proberen! :D

    nu nog een nog iemand nodig om me te meppen. Dus bied iemand zich aan? :P


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik wil wel met je meedoen! Ik kan wel een uitdaging gebruiken om mezelf echt goed bezig te houden. Het gaat de laatste tijd sowieso eindelijk alweer de goede kant op, maar dit zal vast en zeker een extra -kleine- boost zijn!
    Ben je overigens verplicht je aan de opgegeven kernwoorden te houden of is het ook goed als je je met je eigen verhalen bezig houd en gewoon zijdelings meedoet? :Y)


    Til hug og blod.

    Hup, mijn eerste is klaar. c:

    Ik ga het proberen, omdat het ook voor afleiding zorgt. Moeten ze hier op Quizlet komen te staan?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    btw, m'n story, ik begin morgen :D


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Puddlemere schreef:
    Ik ga het proberen, omdat het ook voor afleiding zorgt. Moeten ze hier op Quizlet komen te staan?

    Moet niet. Je kan ze ook gewoon zelf houden.
    Deze uitdaging is niet officieel dus je doet wat je zelf wilt. c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Barnabas schreef:
    Ik doe al mee aan NaNoWriMo. :'D


    Precies, ik ook (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    30 days of writing


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Oeh, sounds fun! =D Noez, no time! =(
    Misschien een andere keer *onthoud het idee*.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Moet de eerste gaan over begin..?
    Ik doe wel mee. Ergens vandaag komt de eerste, zodra ik weet wat de bedoeling van de eerste SA is. (:
    Le story

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 0:23 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'