• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.






    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)
    5)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ja haha}


    Do what people say you can't.

    Angel Adams

    'Euhm... Matheo? Ben je er nog of ben je alweer aan het slapen?' Ik bedenk me de laatste keer waarneer hij nog wat zei.


    Do what people say you can't.

    Stacey:
    oh,tja hoi beestje!
    wat doe jij hier eigenlijk bij het zwarte woud hier zijn toch geen normale dieren?
    oh ik hoor volgens mij wat ik ga heel even weg kom denk ik niet zo snel weer terug!!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Stacey:
    oh het was niets!
    ik ga maar eens slapen maar wel als paard zodat ik op mijn hoede ben als er iemand komt!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    [dracoluvv, wil je alsjeblieft met '' of "" schrijven? dat is makkelijker voor ons te lezen en begrijpen....]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ok dan)
    Matheo Jozephs
    Ik hoorde hoe Angel,Felina had gevonden.Ik dacht even na als ik in een fret verander,kan ik wat beter zien,dus ik veranderde maar erin.Ik zag iemand met een hand en rook de sinaas"Niet verschieten Feline ik ben het." zei ik en sprong op haar hand en nam een stukje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stacey:
    (droomt dit dit is niet echt voor het verhaal)
    Mam?wat doe jij hier!
    ik ben hier om je te vertellen dat ik altijd wist dat je ooit in het zwarte woud zou komen vanwege je kracht!
    vanwege mijn kracht?heb ik kracht dan?ja Stacey dit wilde ik uitleggen als je ouder was maar je liep weg!
    ik mis je heel erg maar dat is niet waar we over praten!
    oke mam zal ik doe!
    goed oppassen in het zwarte woud je weet nooit wat je tegenkomt!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Feline Mátia
    ík voelde hoe Matheo in fret vorm het stukje fruit pakte, hij praatte, dat kon ik niet! 'maar, jij praat in dier vorm!, dat kan ik niet, hoe doe je dat? kan je het me leren?' vroeg ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel Adams

    Ik zie ineens een fret langs me lopen en denk: Hoe komt die nou weer hier? Ohja Matheo kan veranderen in een fret! Hij is best wel cute zo.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:46 ]


    Do what people say you can't.

    Feline Mátia

    ik zat dicht bij Angel, dus ik zag haar een meetje schrikken toen Matheo langs liep. ik moest grinniken toen ik zag dat ze verterderd keek naar de fret.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:49 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel Adams

    'Feline! zit je me nou uit te lachen omdat ik schrok van Matheo? Oke het was misschien ook een beetje te verwachten dat ik schrok maar toch!' zeg ik lachend.


    Do what people say you can't.

    Matheo Jozephs
    "Kun je dat dan niet?"vroeg ik verbaast,ik dacht dat iedereen dat kon;"Tuurlijk wil ik het je wel leren." zei ik en begon te knabbelen op het kleine stukje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel Adams

    Het is best raar om hem zo in een fretvorm te zien! 'Is het eigenlijk niet raar om zo te zijn?' vraag ik.


    Do what people say you can't.

    Matheo Jozephs
    "Op het begin wel,maar je went eraan.Het enige nadeel is wel dat alles zo groot is,maar ik vind het wel cool." zei ik en nam nog een hapjes van het partje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel Adams

    'Ik zou best wel eens willen weten hoe dat is!' zeg ik.


    Do what people say you can't.