• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.






    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)
    5)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (oh ok )
    Matheo Jozephs
    Ik knikte "is goed,heb jeliever dat ik een fret blijf of weer gewoon word?"vroeg ik,als fret had ik het warm,maar als ze het niet doorhadden dat ik daar lag,kon ik mischien wel verplettert worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    July Jones

    (Wheee ik zit nog steeds alleen in een busje (no_chears)) Oke, haha, ff grappig stukje nu

    'TRALALA.' Ik bedoel, niemand kon me horen, ik vond dit wel leuk. 'I'm at a PAAAAAAAAAAAYphone, trying to call home!' Oh shit, ik stopte bij het woord home. Even andere tekst. 'I'm at a PAAAAAAYphone, trying to call, uhm, help?' Toen besefte ik dat ik ontvoerd was, alleen, en ik kromp in elkaar. Totdat ik een andere arm voelde.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:15 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Nyan schreef:
    (oh ok )
    Matheo Jozephs
    Ik knikte "is goed,heb jeliever dat ik een fret blijf of weer gewoon word?"vroeg ik,als fret had ik het warm,maar als ze het niet doorhadden dat ik daar lag,kon ik mischien wel verplettert worden.


    (Mag ik overgeplaatst worden naar jullie busje?)


    where would I be, if you didn't believe?

    Feline
    'als mens straal je meer warmte af, dus mens.'
    'weltrusten'gaapte ik. ik was moe, maar toch duurde het nog een tijdje voor ik in slaap viel


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis Natura
    Er begon iemand plots te zingen,volgens mij payfhone van maroon five.Ik zag haar niet want het was te donker daarvoor,maar het was best wel lachwekkend.Na een tijdej stopte ze en voelde ik een arm tegen de mijne "Euhm Halo."zei ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Fertilis Natura
    Er begon iemand plots te zingen,volgens mij payfhone van maroon five.Ik zag haar niet want het was te donker daarvoor,maar het was best wel lachwekkend.Na een tijdej stopte ze en voelde ik een arm tegen de mijne "Euhm Halo."zei ik


    YES LEVEN IN MYN BUS


    where would I be, if you didn't believe?

    Beliebery schreef:
    (...)

    (Mag ik overgeplaatst worden naar jullie busje?)


    (Fertilis zit in een ander busje,als je het goed vind zit ze bij jou in het busje )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beliebery schreef:
    (...)

    (Mag ik overgeplaatst worden naar jullie busje?)


    [morgen gedropt worden in Het Zwarte Woud?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    July Jones.

    'Uhm, Hoi?' 'Hoe heet je, hoe oud ben je, waarom zit ik hier en wat doe jij hier?' Ik besloot niet te wachten en ik vuurde alle vragen te gelijk af. Zo was ik nu eenmaal.

    (Ik ga slapen, morgen naar de Italiaanse Beach :)


    where would I be, if you didn't believe?

    [dood, kga doei]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis Natura
    Ze begon direct vragen op me af te vuren."Wacht,rustig!" zei ik ,want ik kon niet eens meer volgen."Ik ben Fertillis,15 en ik ben hier naartoe gesleurd en heb een gave."zei ik "En nu mag je je eigen vragen gaan beantwoorden"

    Matheo Jozephs
    "oké" ik veranderde terug en ging naast Iemand zitten,ik wist niet echt wie van de twee.Ik leunde tegen de muur en sloot mijn ogen.Zwarte woud was het enige waar ik nog aan dacht.en na een tijd viel ik toch in slaap.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    ik werd wakker van het gehobbel van de vrachtwagen, we moesten ergens op een landweggetje zijn.
    in glimlachte toen ik zag dat Angel en Matheo naast elkaar lagen en dat Angel bijna in haar slaap op hem was gerold.
    ik probeerde weer te gaan slapen want ik was nog moe. ik was bijna in "dromenland" doen ik wakker schrok van een geluidje, 'miauw'

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 9:00 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra Klingston

    Het gesprek ging vreder, maar ik had er weinig aan toe te voegen. Door het gehobbel van de auto begonnen mijn ogen langzaam dicht te vallen. De droom die ik had was verschrikkelijk en ik werdt badend inhet zweet wakker. Verdwaast keek ik om hij heen. Voor één heerlijk moment kon ik me niet meer herrineren waar ik was,maar toen drong de verschrikking van de situatie weer tot mij door. Ontvoert omdat ik anders was, het was toch te gek voor woorden. Spiedend keek ik om mij heen en kon nog niet zien in hte weinige licht dat bijna iedereen sliep. "Hallo!" fluiserde ik, in de hoop antwoord te krijgen.


    First things first, but not necessarily in that order

    Feline

    'hoorde jij dat ook die miauw?' vroeg ik aan het meisje dat hallo zei


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Luna, Felines kat zit op de auto, dat was die miauw
    even to know]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.