• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jezus die is even groot als m'n moeder man O_O]

    Stephen Francis Greensfield

    Ik probeer de schaamblosjes op mijn wangen zo goed mogelijk te negeren. "Ik ben één zesenzeventig. Ik kan er ook niets aan doen dat jij zo'n reus bent," zeg ik met een klein stemmetje. "Zo klein ben ik niet, jij bent gewoon heel groot."

    [Nee Stephen, je bent gewoon ontzettend fucking klein. Zelfs ik ben langer, en ik ben dertien, ukkie. :'D]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Lol, ik ben 1.81M]

    Aiden

    Ik grinnik. "Yes ben ik ergens goed in." Grinnik ik en trek hem tegen me aan. "Kort zijn heeft ook wel zijn voordelen, toch?" Ik kijk hem lachend aan. Hij kan tenminste makkelijk onder sommige dingen doorlopen zonder zijn hoofd te stoten.
    "Mijn hele familie is groot, kijk naar Quince, die is een zevenentachtig." Zeg ik dan. Hoe ik dat weet? Geen idee, volgens mij staat dat op de muur bij hun thuis.

    [Mijn moeder is een cm kleiner dan Stephen, ze is 1.75M xd Ik ben zes cm groter dan me ma whaha en 11 cm kleiner dan me pa xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga nu x miss vanavond reageer ik :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Dat dacht ik al. Jullie torenen allemaal gewoon boven mij uit," zeg ik met een pruillipje. "Ik bedoel, ik zou nog niet eens mijn hoofd kunnen stoten aan jouw kin, ik kan daar niet eens bij met mijn hoofd!" Dat is best een voordeel, aangezien ik nog wel eens heel klunzig kan zijn, maar daar ging het nu niet om.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Ik ben weer terug.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ik ben er weeeer. Heb ik nog iets gemist?]


    Your make-up is terrible

    [Haha kan iemand me ongeveer vertellen wat ik allemaal gemist heb? dus vanaf ongeveer 12 dagen geleden tot nu -.-]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [@Assassin Niet veel, dacht ik. Aiden en Stephen zijn nog in de stad, en Jayy, Antz en Quince zijn weer op het terrein. Verder weet ik het niet :'D]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:40 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [haha ik heb niet eens meegekregen datr ze naar de stad zijn gegaan of ook maar iets na het avondeten op de eerste avond :S]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Quince zit naast Angelica en zei hoi xd
    ow heb btw internet op de ds hier bij me tante xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    Quince komt eraan met een tweeling en gaat naast me zitten. Ik druk snel mijn sigaret uit en glimlach naar hem.
    "Hoi." zegt hij.
    "Hey, lekker buiten geweest?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    Ik lachte even. "Wees er blij om, ander had ik al twintig keer mijn tand door mijn lip gehad." Grinnik ik en schudt dan mijn hoofd. "Nee, grapje." Lach ik en laat hem los wanneer we bij de schoolpoort staan. Ow shit, daar had ik nog niet over nagedacht. "Me kleren." Zeg ik dan, niet dat ik me ervoor schaam, maar straks dan gaan ze denken of zo. Ik stop met lopen en kijk naar Stephen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince.

    Ik knik.
    "Ja, het is een best wel leuke omgeving." Zeg ik glimlachend. "Had je Aiden gezien? Hoe down hij eruit zag?" Ik kijk Angelica aan. Ze had hem echt te pakken gehad daarstraks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Ja het is een best wel leuk omgeving." glimlacht hij. Ik ben blij dat hij het tenminste een beetje een leuke omgeving vind.
    "Had je Aiden gezien? Hoe down hij er uit zag?" vraagt hij dan en ik kijk hem verbaasd aan.
    "Nee, wat is er dan?" vraag ik licht paniekerig, bang dat ik hem toch gekwetst heb of iets dergelijk. Misschien moet ik het maar goedmaken.


    Your make-up is terrible

    [Straks gaan ze denken, ik lag zo stuk om dat stukje.]

    Stephen Francis Greensfield

    Ik bijt op mijn lip. "Tja... je kunt je moeilijk hier gaan omkleden. Snel doorlopen dan maar?" stel ik voor. "Trouwens, het staat je hartstikke leuk. Niets om je zorgen om te maken. Anders kan je wel in mijn kamer omkleden, ik denk niet dat mijn kamergenoot er is."

    [LOL zitten ze daar een heel feest te bouwen ondertussen :'D]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.