• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince

    Ik haal mijn schouders op. "Ik hoop eigenlijk dat hij het licht heeft gezien." Zeg ik dan eerlijk. "Ik weet niet wat er is, ik denk dat hij nogal verward is of zo." Zeg ik dan nadenkend. "Achja, rook je?" Vraag ik als ik de uitgedrukte sigaret zie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    "Eh, ja snel doorlopen en bij jou omkleden." Ik kijk hem aan. "Beter mijn kamer." Zeg ik dan en ga aan de andere kant van hem lopen. "Zo zien ze me niet snel... Laat maar..." Zeg ik droog als ik weer bezef dat ik groter dan hem ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Toen was het stil xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Een reus kan zich niet achter een kabouter verschuilen, doe dus maar niet," grinnik ik. "Gewoon doorlopen. Angelica en Quince zitten daar verderop, ik weet niet of je die wilt ontwijken?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Sorry, moet me ds op de oplader leggen. ;) Derekt ben ik er weer.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    "Oké, gewoon doorlopen." Zeg ik met een lachje. "En ja, ik wil ze ontwijken, vooral nu." Zeg ik dan en kijk hem aan, dan loop ik met stephen naar de ingang van de school, volgens mij hebben ze ons niet gezien, dus ik open gewoon de deur voor Stephen en wacht tot hij naar binnen is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Sorry voor late reactie, was even ijs eten]

    Stephen Francis Greensfield

    Ik loop snel naar binnen. Direct valt het me op dat er drie bedden staan in plaats van twee. "Oh, je bent met z'n drieën op de kamer?" vraag ik. "Klinkt gezellig."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    "Ik hoop eigenlijk dat hij het licht heeft gezien." zegt hij nadat hij zijn schouders op heeft gehaalt. "Ik weet niet wat er is, ik denk dat hij nogal verward is of zo." zeg hij en ik kijk nadenkend voor mij uit. Ik hoop dat hij het licht inderdaad heeft gezien of tenminste beseft heeft dat hij met mij niet kan spelen.
    "Achja, rook je?" vraagt hij en ik kijk even naar de uitgedrukte sigaret.
    "Soms. Slechte gewoonte waar ik al een tijdje half mee gestopt ben." zeg ik wat afwezig. "Nooit aan beginnen." Het is aan automatisme om het zo te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    "Jup, naja. Ik zit met ene Jayy en die Owan." Zeg ik dan en loop naar mijn bed door. "Goed, me uniform maar weer aan doen." Zeg ik droog en trek het truitje over mijn hoofd, dan kijk ik Stephen lachend aan. "Mag ook wel een paar kilo af hé?" Grinnik ik als ik en knijp even in mijn buik. Lachend kijk ik hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince

    Ik knik even om wat ze zegt over Aiden. "Nhee, ik ga ook niet beginnen met roken, want een drankprobleem is al genoeg." Zeg ik lacherig, maar ze begrijpt me wel. Ik kijk haar even aan. "Weet je, ik wil echt stoppen met de overmaatse hoeveelheid drank, gewoon een beetje, ik heb vandaag alleen nog maar één breezertje gehad." Ik grinnik even. "En ik werd uitgescholden voor breezersletje." Lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik trek een wenkbrauw op. "Meen je dat nou? Nee. Nee, absoluut niet." Ik sla mijn armen over elkaar en leun tegen de muur. Even laat ik mijn blik over hem heen glijden. "Nope, daar hoeft helemaal niets af. Alles wat je vastpakt is alleen maar vel, gek," grinnik ik. Het is waar. Aiden heeft waarschijnlijk één van de mooiste en best ontwikkelde lichamen die ik ooit bij een jongen van zijn leeftijd gezien had, maar ik hield daar wijselijk mijn mond over.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    "Nhee, ik ga ook niet beginnen met roken, want een drankprobleem is al genoeg." zegt hij lacherig en ik besluit er maar niets over te zeggen. "Weet je, ik wil echt stoppen met de overmaatse hoeveelheid drank, gewoon een beetje, ik heb vandaag alleen nog maar één breezertje gehad. En ik werd uitgescholden voor breezersletje." lacht hij.
    "Oh, ik heb nog wel een breezer op mijn kamer, sletje." zeg ik voor de grap en wiebel met mijn wenkbrauw, voordat ik hem serieus aankijk.
    "Echt Quince, waarom ga je in hemelsnaam 's middags een breezer drinken?" vraag ik hem dan.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    Ik grinnik even. "Vel?" Ik kijk naar mijn buik. "Gast, het is vet." Zeg ik dan en lach. "Nee, ik wil gewoon een sixpack." Zeg ik dan eerlijk, ja dat wil ik gewoon.

    Quince

    "Heel makkelijk: Ik kreeg geen Whiskey." Zeg ik schouderophalend en lach even. "Die gast dacht dat ik jonger dan achttien was, wat ook we zo is... Dus daarom kocht in een Breezer." Zeg ik droog en kijk Angelica aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Dat is echt geen vet, geloof me. Als kind had ik overgewicht, dus ik weet heus het verschil tussen vet en vel." Ik kijk hem glimlachend aan. "En als jij een sixpack wilt, ga je gang. Ik vind niet dat je het nodig hebt, maar hé, ik ga ook geen dromen kapotslaan hier."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Maar een sixpack is toch cool!" Zeg ik en kijk hem aan. "Wacht, je had overgewicht? Ga weg, nee." Zeg ik en bekijk hem. "Neeee..." Ik schudt mijn hoofd. Kijk hoe slank hij is. "Ik had juist onder gewicht, moest veel eten en kwam op het goede gewicht, alleen ik heb er nooit een sixpack aan overgehouden. Al sportte ik wel veel." Zeg ik schouderophalend en kijk Stephen aan. Dan trek ik de skinny uit en trek dan de broek van het uniform aan, dan de hemd en dan het vest. De stropdas doe ik straks wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.