• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Heel makkelijk: Ik kreeg geen Whiskey." zegt hij en hij lacht even. "Die gast dacht dat ik jonger dan achttien was, wat ook we zo is... Dus daarom kocht in een Breezer." Nu is het mijn beurt om zacht te lachen.
    "Dat bedoelde ik niet Quince, maar het klinkt als nog wel leuk hoor." zeg ik grinnikend. "Ik bedoelde meer, waarom zo ineens in de middag?"


    Your make-up is terrible

    Stephen Francis Greensfield

    "Ach, als het jou gelukkig maakt. Mij boeit het inmiddels allemaal niet zo veel meer. En ja, ik had ooit overgewicht, het zit in de familie, maar gelukkig kwam ik daar snel vanaf. Gezond eten en niet teveel, veel met de fiets en te voet gaan, etcetera." Ik kijk grijnzend naar de stropdas, die nog steeds onaangeraakt op zijn bed ligt. "Ach gos, weet je niet hoe die om moet?" plaag ik hem.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Ik bedoelde meer, waarom zo ineens in de middag?" Ik kijk Angelica aan. "Omdat ik een bar zag en ik er trek in had." Zeg ik dan. Ik haal mijn schouders op. "Een is toch niet verkeerd?" Ik kijk haar vragend aan. Wat, dat mag toch? Daar is toch niets verkeerd mee? "Het was maar een breezertje." Zeg ik dan.

    Aiden

    "Natuurlijk weet ik wel hoe dat moet," Lach ik. "Alleen ik heb geen zin om hem om te doen." Ik kijk Stephen aan. Ik ga op bed zitten. "Moet je horen, ik heb een kraak-bed." Zeg ik en wip op en neer, waardoor een krakend geluid te horen is. "Zie?" Grinnik ik. "Dat Jayy en Owan er nog geen last van hebben gehad."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik grinnik. "Misschien omdat zij niet heen en weer wippen tijdens hun slaap en gewoon rustig liggen, zoals ieder ander mens? Wil ik überhaupt weten hoe jij erachter bent gekomen dat dit ding kraakt als je er wild op beweegt?" lach ik, en ik laat me naast hem neerploffen. "Jezus, dat ding kraakt echt erg."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Jezus, dat ding kraakt echt erg." Zegt Stephen als hij op het bed ploft. Ik grinnik. "Zei het toch." Ik lach om wat er in me op komt. "Geen seks op dit bed voor mij, ze zouden het buiten horen." Lach ik naar Stephen en schudt grinnikend mijn hoofd.

    [Ik ga nu richting huis, als ik thuis ben reageer ik weer ;3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Omdat ik een bar zag en ik er trek in had. Een is toch niet verkeerd?" zegt hij en kijkt mij vragend aan. "Het was maar een breezertje."
    "Natuurlijk, natuurlijk." zeg ik snel en zucht zacht. "Natuurlijk mag dat. Het is inderdaad maar een breezertje." Ik moet ook echt niet té veel op die jongen gaan letter, dat is ook helemaal niet goed.
    "Sorry, ik overdrijf soms een beetje." bied ik mijn veronschulding aan.


    Your make-up is terrible

    Stephen Francis Greensfield

    Ik maak een paar halve sprongetjes op het bed, om te kijken hoe het inderdaad zou reageren als er mensen seks op hadden. Ik schiet spontaan in de lach. "Dat is niet waar," zeg ik op geruststellende toon. Daarna ga ik met sprankeloogjes door; "Ze zouden je in de kledingwinkel in het stadje nog kunnen horen." Ik schiet weer in de lach.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Sorry, ik overdrijf soms een beetje." Verontschuldigd Angelica zich. Ik schud mijn hoofd. "Nee, het is goed. Ik weet dat je me wilt helpen." Zeg ik met een glimlach. Ik vind het juist lief van haar. Ze heeft wel gelijk, waarom 's middags?

    Aiden

    Ik begin te lachen. "Nee daar word ik gerust door." Grinnik ik en kijk hem lachend aan. "Serieus, álsof ik hier seks ga hebben in dit huis." Zeg ik dan. "Niemand hier vind me toch leuk, dus... Nope, ik moet mezelf maar bezig houden hé." Zeg ik dan lachend, maar meen het wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Nee, het is goed. Ik weet dat je me wilt helpen." zegt hij met een glimlach. Wat is hij ook een lieve jongen.
    "Maar je bent ook nog jong, geniet van je leven. Laat het alleen niet verpesten." Druk ik hem serieus op zijn hart en kijk hem doordringend aan.


    Your make-up is terrible

    [Er kwam net zo'n grote spin naar binnen dat ik gilde. En ik ben niet eens bang voor spinnen, normaal. D:]

    Stephen Francis Greensfield

    Ik staar naar mijn handen en knik langzaam. "Eh.. ja, ik denk het." Niks zeggen. Niet aankijken. Handen, ja. Handen waren goed. Interessant ook.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Maar je bent ook nog jong, geniet van je leven. Laat het alleen niet verpesten." Zegt Angelica serieus en kijkt me doordringend aan. Ik knik.
    "Ik wil mijn school afmaken en als ik er klaar voor ben later een gezin hebben." Zeg ik dan serieus terug. Ik denk dan wel niet na over nu al een vriendin maar later wel. "Ik wil een goede studie hebben afgerond en goed geld verdienen zodat ik er voor mijn gezin kan zijn." Zeg ik dan met een glimlach. Alleen de drank, daar wil ik echt van af...

    Aiden

    "Eh.. ja, ik denk het." Hoor ik Stephen zeggen, ik kijk naar hem en zie hem naar zijn handen kijken. Ik trek even een wenkbrauw op.
    "Is er iets?" Vraag ik en blijf naar hem kijken, hij is ineens zo stil. Heb ik iets fout gezegd of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik durf even terug te kijken en glimlach half naar Aiden. "Nee, niks. Ik zou alleen niets uitsluiten dat je niet weet," zeg ik rustig, en ik haal mijn schouders op. Ik zeg het met een air van rust om me heen, maar vanbinnen voel ik de zenuwen gieren. Geweldig. Zenuwachtigheid. Joepie.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    "Ik wil mijn school afmaken en als ik er klaar voor ben later een gezin hebben." zegt hij serieus. "Ik wil een goede studie hebben afgerond en goed geld verdienen zodat ik er voor mijn gezin kan zijn." Ik staar hem even aan.
    "Jouw ouders zullen wel erg trots zijn." zeg ik beslist met een knikje. "Als ik ooit kinderen wil, wil ik een zoon zoals jou." Ik glimlach even naar hem.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    "Nee, niks. Ik zou alleen niets uitsluiten dat je niet weet." Zegt Stephen rustig. Ik kijk hem aan. "Je bedoeld dat niemand me leuk vind? Dat weet ik wel zeker." Zeg ik dan. "Ik bedoel, ik ben hier de enige met jou die jeweet is." Zeg ik en zucht dan. Nee ik weet zeker dat zelfs Stephen mij niet leuk vind, want ik ben afschuwelijk, ik zou het toch alleen maar verpesten.

    Quince

    "Jouw ouders zullen wel erg trots zijn. Als ik ooit kinderen wil, wil ik een zoon zoals jou." Ik kijk naar Angelica.
    "Nou, mijn ouders zijn helemaal niet zo trots op mij, het boeid ze volgens mij niet eens dat ik zo goed me best op school doe. Zij kijken alleen maar naar mijn drukke ADHD'erige gedrag." Zeg ik dan. Het valt me op dat ik hier veel rustiger ben dan thuis, hoe kan dat toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Nou, mijn ouders zijn helemaal niet zo trots op mij, het boeid ze volgens mij niet eens dat ik zo goed me best op school doe. Zij kijken alleen maar naar mijn drukke ADHD'erige gedrag." zegt hij.
    "Nou, ik vind je helemaal niet ADHD'erig." verklaar ik en leg mijn hand op zijn schouder. "Alles behalve, je bent een geweldige knul met meer dan alleen ADHD."


    Your make-up is terrible