• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson
    5)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Oke, nu had ze me een moordenaar genoemd, en dan ga je te ver. Zij kon plantjes betoveren, en ik was een halve avatar, dus zij had nu pech en ik geluk. Tussen Fertilis en de boom richtte ik een vlammenmuur op. 'Als ik die boom moet vermoorden om te overleven heb ik daar geen problemen mee. En dat geldt ook voor jou, Fertilis.' zei ik kil.

    Liam
    'Ehm, ik weet niet. Als Melody staal kan besturen, dan zou het ook kunnen dat dat ding met haar mee het bos in is.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {ik moet even m'n laptop opnieuw opstarten ben zo terug}

    {ben er al weer :)}

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 16:09 ]


    Do what people say you can't.

    Feline

    'als jullie bij me zijn, dat helpt me. Daardoor leer ik nieuwe dingen' zei ik yegen Matheo en Angel. Ik veranderde weer in een mens.
    'kom we gaan' zei ik toen ik zag dat Liam en een paar andere al weg waren


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel

    Snel renden Matheo,Feline en ik achter de andere aan. Twee tellen later stonden we naast Lyra en Liam. 'Liam? Weet je echt waar we heen moeten?' vroeg ik aan hem.


    Do what people say you can't.

    Liam
    'Nee, maar we mogen Melody niet in de steek laten. Die Fertilis zien we wel, want die deed behoorlijk bitcherig tegen ons.' zei ik, dit keer wat meer zeker. Ik had het gevoel dat ze me niet vertrouwden, maar als ik me zorgen maakte over Melody, wat ik ook echt meende, vonden ze me misschien wat aardiger.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel

    'Lyra! Jij kan toch trillingen voelen in de grond? Kan jij dan Melody niet voelen?' bedacht ik mij ineens. Liam is ook bezorgd terwijl hij haar amper kent! Hij is nu te vertrouwen weet ik.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 16:40 ]


    Do what people say you can't.

    Lyra

    "Lyra! Jij kan toch trillingen voelen in de grond? Kan jij dan Melody niet voelen?" Zei Angel. "Ik kan het proberen, maar de trillingen hier zijn verwarrend." Ik concentreerde me en probeerde te focussen op menselijke trillingen. Ik voelde ons, en nog een paar. Ik concentreerde me beter en dacht Melody te voelen. Er waren twee onbekende personen bij haar in de buurt. "Die kant op." Zei ik, terwijl ik begon te lopen.


    First things first, but not necessarily in that order

    Feline

    we draafden achter Lyra aan.

    [gehe, lekker kort]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Plots kwam er een vlammenmuur tussen de boom en mij geschrokken keek ik ernaar.'Als ik die boom moet vermoorden om te overleven heb ik daar geen problemen mee. En dat geldt ook voor jou, Fertilis.'zei ze kil en ik draaide me om.Ze kon meerdere elementen besturen waardoor ik begon te rillen is ze een heks?Ik begon te gillen en trok haar dieper de grond in."Niemand doet deze hulpeloze boompjes pijn ze lijdezn al genoeg!" schreeuwde ik.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 16:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (gemene persoontjes :( )


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Liam
    Ik liep achter Lyra aan, het donkere bos in. 'Niet schrikken als ik straks ineens weg ben, want dan kan ik dat vreemde meisje, Fertilis, van achteren aanvallen omdat ze me niet kan zien.' zei ik. Ik hoopte maar dat dit een goed voorstel was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel

    Ik rende net als de rest achter Lyra aan. Ik hoorde een schreeuw van een stem die ik niet kende, daar was vast Melody. Maar wat Liam toen zei was ik nog niet helemaal zeker van of dat handig zou zijn dus ik zei tegen hem:'Liam is dat wel handig want we weten nog niet wat zij kan!' Wacht eens ik had me nog niet eens aan hem voorgesteld! 'Oh en trouwens ik ben Angel!' riep ik.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 17:00 ]


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Lyra rende voor ons en wij liepen haar achterna,niet zo ver van hoorde ik een gil.Iets is hier niet goed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody

    Ze boorde me de grond in, waardoor ik alleen maar bozer werd. Ik duwde mezelf weer omhoog, en duwde haar tot haar middel erin. Ik wist dat ze dit tegen kon gaan, maar het was iets. Ik voelde een andere aarde-stuurder, waarschijnlijk Lyra tenzij er nog iemand in een auto was aan komen rijden. Ik stuurde zelf trillingen door de grond en vloog omhoog. 'LYRA!' riep ik over het bos heen, en ik stuurde het met de wind de richting op die ik van Lyra had gevoeld. 'MATHEO!' riep ik. 'FELINE!' Dieren hadden een scherp gehoor, dus je wist maar nooit. Ik ging weer naar de grond, en keek haar vuil aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra

    Ik bleef rennen, tot ik een gil hoorde. Verdwaast bleef ik staan. Ik keek om me heen en rende weer verder. Als die gil van Melody of het andere meisje was geweest, dan moesten we opschieten. Zo niet, dan zaten we in greote problemen. "Lyra!" Hoorde ik een stem roepen, die ik herkende als Melody. Haar trillingen gingen door de grond. Ik versnelde mijn pas en berijkte haar. De situatie was vreemd. Een meisje dat ik niet kende zat tot haar middel in de grond. "Jullie hebben wel flink huisgehouden." Zei ik, terwijl ik in Melody's richting liep.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 17:04 ]


    First things first, but not necessarily in that order