• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:01 ]

    Ik ken je niet, en ik heb eigenlijk niks gemerkt aan je gedrag terwijl ik best vaak op het forum bent, maar oké. Wel goed van je dat je verontschuldigd! Je kan het dan misschien wel "verneukt" hebben zoals je zegt, maar mensen maken fouten, en dat te durven toegeven is al een duw in goede richting (:


    Believe in yourself.

    Dikke pluim. Goed dat je dit doet, hopelijk kan je nu met een nieuwe start beginnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Volwassen van je :)
    Hoewel ik er nooit echt iets van gemerkt, heb ik er wel van gehoord.
    In elk geval, goed dat je je excuses nu aanbied


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik dacht eerst: 'wauw, i don't know you.'
    Maar toen herinnerde ik me jou topic waar je nu sorry voor zegt.

    En ik hoef niet te zeggen 'excuses aanvaard' want ik heb er eigenlijk vrij weinig mee te maken.

    Toch, goed van je. ^^

    Ik denk niet dat iedereen gaat reageren, maar ik hoop wel dat de meesten het lezen.

    Ik voel me niet aangesproken, lol :'D.
    En tsja, ik begrijp niet waarom je je moet verontschuldigen als je een paar mensen niet mag. Dat kan gewoon lijkt me.


    No growth of the heart is ever a waste

    *klopt op hoofd*
    Wel, aangezien je het beseft, moet je van mij niet vertrekken. -waarmee ik dus mijn reactie in het vorige topic intrek. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind het wel heel netjes van je dat je sorry zegt. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Voel me niet aangesproken dus het zal me een rotzorg wezen! :'D
    Have a nice life.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gewoon volgende keer een beetje nadenken voordat je zo'n dingen begint in een topic te zetten. Als je je gefrustreerd voelt of het gevoel hebt dat het met bepaalde mods/users niet goed klikt, moet je dat niet op de 'onschuldige' users uitwerken, maar moet je die bepaalde personen juist aanspreken. (:

    Eerst zo'n topic maken en dan sorry zeggen. Beetje kansloos :')


    -

    Oh well. Ik voelde me niet aangesproken door je topic maar vond wel dat je heel wat aan het zeiken was. Maar ja, things are said and done.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Laswell schreef:
    Gewoon volgende keer een beetje nadenken voordat je zo'n dingen begint in een topic te zetten. Als je je gefrustreerd voelt of het gevoel hebt dat het met bepaalde mods/users niet goed klikt, moet je dat niet op de 'onschuldige' users uitwerken, maar moet je die bepaalde personen juist aanspreken. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Petje af dat je je excuses durft aan te bieden hier :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Genius schreef:
    Eerst zo'n topic maken en dan sorry zeggen. Beetje kansloos :')

    --' wees blij dat ze überhaupt haar excuses aanbiedt en haar fout inziet. Kom op zeg.

    Ik heb er verder niks mee te maken, maar goed dat je sorry zegt. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''