• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    ondertussen was dat ander meisje bij ons komen staan en haf ze me gelijk over de appels ookal had ik het niet tegen haar."natuurlijk heb ik gelijk." zei ik en nam nog een hap van mijn appel."hoe heet je eingelijk?"

    Matheo
    Feline haf een demonstratie van haar krachten aan die Fertilis en Lyra wenkte me,dus liep ik er maar naar toe."Hoi." zei ik geeuwend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Ik zag Matheo uit de tent komen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra

    Fertilis zei dat ze 'natuurlijk' gelijk had. Tuurlijk. "Hoe heet je eigenlijk?" Vroeg ze. Ik vond het altijd grappig om te weten hoe mensen heetten terwijl ze mijn naam niet wisten, maar ik was dan weer niet zo onbeschoft om mijn naam niet te vertellen. "Lyra, aangenaam. Jij bent Fertilis toch?" Vroeg ik haar, niet dat ik dat allang niet wist. Matheo kwam onze kant opgelopen. "Hoi," antwoorde ik. "Appeltje?" Zei ik, terwijl ik er één van mijn omgebogen tak plukte en aan hem aanbood.

    (Ik ga nu even een jongen aanmaken (A) Nog nooit een jongen gespeelt, wish me luck!)


    First things first, but not necessarily in that order

    Lovelydemon schreef:
    Lyra



    (Ik ga nu even een jongen aanmaken (A) Nog nooit een jongen gespeelt, wish me luck!)


    (good luck!)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    bom bom bom. paniekerig keek ik naar de deur. ik greep mijn rugzak en douwde er mijn snoep vooraad in, een mes en wat andere dingen die het dichts bij mij lagen. ook keerde ik de eerste beste kleding la die ik te pakken kreeg in mijn rugzak. ik knoopte mijn rugzak dicht en rukte het raam open. op dat moment begaf de deur het en stormden de soldaten binnen. ik klom op het raamkozijn en was klaar om in de boom te springen die voor mijn raam stond. plotseling kneep er een grote hand in mijn schouder en trok mij naar achteren. ''jij gaat met ons mee'' gromde hij. daarna werd ik hardhandig met tas en al in een rare auto geduwt. toen raakte ik pas echt in paniek. ik begon te gillen en ik probeerde de auto te slopen. maar niks had effect. ik probeerde de auto met planten open te breken maar het lukte niet. een lange tijd later. zakte ik neer tegen de immiddels helemaal begroeide binnenkand van de auto. ik greep mijn rugzak en klemde hem tegen mij aan. ik barstte in huilen uit.


    welkome to my garden of fantasy

    {ik moet gaan}


    welkome to my garden of fantasy

    Fertilis
    "ja ik ben Fertilis." zei ik en nam een hap van de appel ondertussen was er een jongen bijkomen staan.

    Matheo
    Ik nam de appel aan"Dank je."zei ik en nam er een hap van.Ze waren beter dan gisteren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [doodheid hier]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    "Hé Feline kun je me dn leren hoe ik moet veranderen in een dier?"vroeg ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stephan

    "Mijn jong, deze plek is niet langen veilig voor jou." Verdwaast keek ik mijn opa aan. Ik had geen idee waar hij het over had. Midden in ons gesprek was hij opeens stilgevallen en toen hij weer begon te praten was het enige wat hij zei dat het niet meer veilig was voor mij om hier te zijn. "Opa, ik begrijp nog steeds niet waar u het over heeft." "GA! WEG VAN HIER! ZE KOMEN JE HALEN!" Hij schreeuwde het uit. Ik had hem nog nooit zo in paniek gezien.
    Het volgende moment kwamen er twee legermannen binnen en was mijn opa verdwenen. "Meekomen!" Riepen ze naar mij. Brutaal keek ik ze aan. "En wat als ik niet wil?" Duidelijk verbaast door deze reactie keken de mannen mij aan. Ik zag mijn kans schoon en rende mijn kamer uit. Onderweg griste ik nog een foto, aansteker, schrift en pen van mijn bureau en weg was ik.
    Ik verstopte me op de plek waar ik altijd zat als ik even aan alle drukte om me heen wilde ontsnappen. Onder de trap. Net toen ik het deurtje dicht had gedaan hoorde ik zware voetstappen van de trap afkomen. "Waar is dat verdomde rotjonk?" Hoorde ik een zware stem mompelen. Ik hield mijn adem in. "Het is ook altijd weer hetzelfde met die freaks." En de man liep verder.
    Toen ik dacht dat de kust veilig was, rende ik uit mijn verstopplek. Iets te vroeg. In volle vaart boste ik tegen de andere man op. Hij greep me bij mijn arm. Er was geen uitweg meer. Ik was alleen thuis, niemand die me kon redden. "Ik heb hem!" Riep de man, waarbij zijn stem door het huis galmde.
    Ik hoorde de andere man mijn kant opkomen, maar weigerde hem aan te kijken. Ik werdt mijn huis uitgedragen en in een auto gegooit.
    Alles was zwart en donker daarbinnen. Ik kon geen hand voor ogen zien. Ik wist niet of ik alles was, of dat er meerdere mensen waren, ik wist niets. Ik wist nieteens waar ik heenging. Ik voelde in mijn broegzak. Gelukkig zaten alles spullen er nog in.
    De foto was het belangrijkst. Die mocht niemand mij afpakken. Het was een foto van ons gezin, toen alles nog goed was. We waren gelukkig en mijn ouders waren nog bij elkaar. Als iemand dat wegnam, nam diegene het enige tastbare aan die tijd weg.

    (En toen had ik een inspibom)


    First things first, but not necessarily in that order

    Feline

    'zal ik Matheo halen? Om te helpen?' Vroeg ik 'hij kan namelijk in een fret veranderen'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    "Wie is Matheo?" vroeg ik.Iedreen kende mij al ,maar ik kende hier niemand."euhm ok,dan."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    "Matheo is een jongen." Oké, tot zover had Fertilis het zelf ook wel kunnen bedenken. "Die jongen die ik net die appel gaf." Legde ik het verder uit. "Hij kan in een fret veranderen." Herhaalde ik wat Feline al had gezegt.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:55 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Matheo
    "Euhm ik ben Matheo." mompelde ik.Ik voelde haar blik op mij branden.


    Fertilis
    Blijkbaar was die jongen dat hier bij is komen staan Matheo.Ik bekeek hem even en keek toen naar Feline."ok.Volgens mij hoef je hem niet meer te gaan halen hij staat hier." zei ik en wees naar die jongen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'ow, gehe.....' stameldde ik
    'maar in welk dier wil je kunnen veranderen?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.