• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    Ik sloot mijn ogen en dacht aan de kleien rode panda.hoopend dat het zou lukken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Gewoon concentreren en denken aan een kolibri. Hoe moeilijk on het nou helemaal zijn? Ik deed mijn ogen dicht en concentreerde me zo hard als ik kon. Ik opende verwachtingsvol mijn ogen, maar er was niets gebeurt. "Nog een keer." Mompelde ik meer tegen mezelf dat tegen iemand in het bijzonder. Ik sloot mijn ogen weer en dacht alleen aan kolibri's. Vliegende Kolibri's, slapende kolibri's, etende kolibri's, noem het maar op. Toen ik mijn ogen weer opende, leek de wereld in één keer een stuk groter. Verbaast keek ik in het rond. Was ik gekrompen of was de rest zo groot geworden? Toen keek ik eens goed naar mezelf. Ik was aeen vogel! Een kolibri wel te verstaan. Ik liet een vrolijke piep horen en probeerde te vliegen. Ik kwam ongeveer tien centimeter van de grond, maar viel gelijk weer neer. Ik veranderde weer terug in een mens. "Dat was... Geweldig" Riep ik uit. Feline had wel gelijk gehad, het was vermoeiend, maar ik voelde me geweldig.

    Stephan

    Ik probeerde wanhopig vormen te herkennen, maar het duister was te overheersend. Het beangstigde me echter niet. Ik was nooit bang en al helemaal niet voor het donker. Een wijs man had ooit gezegt: 'in het donker is men alleen bang voor het onbekende' en sinds ik niet bang was voor het onbekende, was ik niet bang voor het donker. Ik zat dus best ontspannen in de auto. Mijn hoofd ruste tegen een tak van een boom en ik zat eigenlijk best prima. Toen realiseerde ik me waar ik tegenaan lag. Hoe kwam een boomtak hier?
    Spiedend keek ik om me heen, ookal kon ik niets zien. Het was logisch dat ik niemand zag zitten, maar dat weerhield me er niet van achter te komen of ik alleen was of niet. "Hallo, is hier iemand? Zo ja, heb jij die tak tegen de muur opgezet?" Als er nu niemand was, stond ik mooi voor gek, maar dat nam ik maar voor lief.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 15:56 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Feline

    'ik weet niet of je ooit goed kan vliegen, dan moet je je armen wel heeeeeeel snel bewegen' ik wapperde zo snel met mijn armen als ik maar kon 'moe' zei ik daarna en viel toen op de grond


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    "Goed zo Lyra!" riep ik enthousiast naar haar in kolibrie vorm.Fertilis was nog steeds normaal.

    Fertilis
    Ik hoorde die jongen iets roepen en openende mijn ogen.Damn nog niet.Ik zag ondertussen dat die Lyra al verandert was.Ik sloot mijn ogen en probeerde het opnieuw,rode panda.Rode panda ,rode pandabeer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline
    'Lyra, hoe deed jij het? Dan kan je Ferlitis helpen'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra

    Ferlitis helpen. Het idee stond me een beetje tegen, maar ik deed het toch maar. "Ik dacht aan kolibri's die aan het vliegen waren, aan het drinken, aan het eten en ga zo maar door. Gewoon de bezigheden van een normale kolibri. Misschien helpt dat?" Vroeg ik haar en ik wachtte tot niet Ferlitis voor me stond, maar een rode panda.


    First things first, but not necessarily in that order

    Fertilis
    Ik luisterde naar wat Lyra zei en dacht dan weer aan rode pandas ,drinkende rode pande,rode panda in de sneeuw,rode panda die bamboe eet.Ik opende mijn ogen en zag alles zwart wit.Ik wou wat zeggen maar er kwamen alleen maar kleine grommetjes uit mijn mond.

    Matheo
    Na Lyra haar uitleg lukte het ook bij Fertilis."Goed zo!" riep ik .



    (hahah ik heb zin in wat actie,;3 laten we naar het bos gaan ofzo )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (jep zo en Stephan zit ook in die auto ,dus je kunt er wat mee praten voor je toekomt)

    {bedoel je dat hij in een andere ruimte is in de auto of in de zelfde als mijn perso?}


    welkome to my garden of fantasy

    (@nyan: Goed idee, heb eigenlijk ook wel zin in wat actie)


    First things first, but not necessarily in that order

    annickemiek schreef:
    (...)
    {bedoel je dat hij in een andere ruimte is in de auto of in de zelfde als mijn perso?}


    (in de zelfde ruimte als jouw personage)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'goedzo! riep ik. 'later, als je meer oeffent, dan kan je ook gewoon praten, als een mens, terwijl je in dier vorm ben! dat heb ik hier ook geleerd'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ik ga een hoofdstuk schrijven voor mijn story, dus dan laat je mij maar hier blijven hoor....]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Ik veranderde terug in mens,mijn hoofd deed er wel van zeer zeg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lovelydemon schreef:
    (@nyan: Goed idee, heb eigenlijk ook wel zin in wat actie)


    (wat gaat er geburen? iets met de nimphen of iets anders?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (wat gaat er geburen? iets met de nimphen of iets anders?)


    (iets met een heks of zo lijkt mij genlijk wel cool(A) wat weetik niet precies)


    First things first, but not necessarily in that order