• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ben 4 weken op vakantie, sorry dat ik niks gepost heb. Kaylee is nog niet waar jullie allemaal zijn, ze word nieuw etc. Ik zal nu ff wat posten en miss heb ik wi-fi in Thailand. Kzit nu in het vliegtuig. Ook weet Kaylee niks van haar krachten]

    Kaylee

    Toen ik aankwam bij een hele rare plek, werd ik erin geduwd. Ik was niet bang! Meteen probeerde ik andere te zoeken. Opeens stond ik oog in oog met een vrouw en schrok.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Fertilis
    gapend werd ik wakker.ik hoorde wat gefluister van buiten,dus besloot ik maar even te gaan kijken.ik zag ine het ijsblok meisje en mog een ander meisje."goeiemorgen"mompel ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Fertilis was wakker, want ze stapte de tent uit. 'hey Ferlitis' zei ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    "hoi Feline."zei ik terug en keek naar de andere en dan naar de appelboom.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Toen Feline zei dat het half zes was, was ik licht geschokt ove mezelf. Normaal sliep ik een gat in de dag. Veel tijd om daar over na te denken had ik niet, want Fertilis kwam onze tent uit gelopen en mompelde iets wat leek op 'goeiemorgen'. Achterdochtig keek ik haar aan, maar Feline toonde geen achterdocht en groette haar. Ik nam het besluit dat als de anderen haar genoeg vertrouwden om haar in onze tent te laten slapen, dat ik niet zo raar moest doen en haar gewoon moest vertrouwen. "Goeiemoergen." Zei ik dus ook, proberend vrolijk te klinken. Ik kon onmogelijk vergeten wat ze gisteren had gedaan, maar misschien had ze daar wel een goede reden voor gehad.


    First things first, but not necessarily in that order

    Feline

    'appels plukken?' vroeg ik toen Ferlitis naar de appelboom keek


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ik moet even weg)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {okeej, waar moet ik beginnnen en waar is iedereen?}

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 11:06 ]


    welkome to my garden of fantasy

    {dubbelpost}

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 11:05 ]


    welkome to my garden of fantasy

    (I'm here
    W8 maar ff tot Nyan reageert, zij is onzr baas zegmaar'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {okeetjes}


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    {okeej, waar moet ik beginnnen en waar is iedereen?}

    (op het begin word iedereen meegenomen door het leger in een soort geïsoleerde auto,daar blijf je dan een tijdje en dan word je vervoerd naar het zwarte woud een vervloekte plek,als je zult toekomen daar,ga je al een ijzeren tent zien,dat is waar de anderen verblijven ;) )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    "Ja ik heb best wel trek" zei ik en liet een appel uit die boom vallen en ving hem behendig op."Die boom is niet van hier hé?"vroeg ik hij had een andere uitstraling dan de andere bomen in het woud.


    Matheo
    Geschrokken word ik wakker.Ik had een nachtmerrie van vroegen.Ik zuchtte en zag dat er al een paar wakker waren.Iik rekte me even uit en besloot ook maar naar buiten te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (op het begin word iedereen meegenomen door het leger in een soort geïsoleerde auto,daar blijf je dan een tijdje en dan word je vervoerd naar het zwarte woud een vervloekte plek,als je zult toekomen daar,ga je al een ijzeren tent zien,dat is waar de anderen verblijven ;) )

    {okeetjes dus mijn perso begint gewoon bij haar ouders?}


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)
    {okeetjes dus mijn perso begint gewoon bij haar ouders?}

    (jep )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH