• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Huntelaar schreef:
    Cool! Maken we er gewoon een gezellige dag van, gaan we ergens naar een stad? Suggesties?


    Als het maar een beetje centraal is. Vier uur reizen staat niet op mijn verlanglijstje ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Als het maar een beetje centraal is. Vier uur reizen staat niet op mijn verlanglijstje ;D


    Same here, dus iets van A'dam, Rotterdam, Utrecht word het niet voor mij ;/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aria schreef:
    (...)
    Lol, srs? Ik moet 19 augustus alweer naar school...

    19 augustus ?? Lol, dan kom ik net terug van vakantie haha
    Ik moet de 27e beginnen met stage

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    19 augustus ?? Lol, dan kom ik net terug van vakantie haha
    Ik moet de 27e beginnen met stage


    19 augustus? Heb je dan geen belachelijk korte vakantie? ;o


    The truth may be orange!

    Stiles schreef:
    (...)

    Same here, dus iets van A'dam, Rotterdam, Utrecht word het niet voor mij ;/


    Waar woon je dan?
    Zelf woon ik in Z'meer, bij Den Haag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    (...)

    19 augustus? Heb je dan geen belachelijk korte vakantie? ;o


    Ze is geslaagd, al vanaf mei heb je dan vakantie :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:39 ]

    Ik ga LEVY & de laatste Nederlandse nazi's op Nederland 2 kijken.

    Piazon schreef:
    (...)

    19 augustus? Heb je dan geen belachelijk korte vakantie? ;o

    Ik ben sinds 13 april al vrij, trolololol. Vakantie begon hier officieel als ik geen examens had op 29 juni.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Waar woon je dan?
    Zelf woon ik in Z'meer, bij Den Haag.


    Zuidhorn, ligt 15 km van Groningen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben sinds 23 mei vrij en begin 27 augustus weer.

    Duss.. welke datum zullen we doen dan? En wat en waar? ^^ Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik heb toch gratis OV. Ik ben vanaf vrijdag 2 weken op vakantie en ben midden augustus terug.


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Ik ben sinds 13 april al vrij, trolololol. Vakantie begon hier officieel als ik geen examens had op 29 juni.


    Geen belachelijk korte vakantie dus ;') eerder belachelijk lang ;p


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:
    Duss.. welke datum zullen we doen dan? En wat en waar? ^^ Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik heb toch gratis OV. Ik ben vanaf vrijdag 2 weken op vakantie en ben midden augustus terug.


    Voor mij persoonlijk zal Utrecht het beste uitkomen. Het ligt behoorlijk centraal in NL en heeft een leuk centrum. Daarbij is het voor mij een uurtje reizen - want ik zal 1 à 2 treinen missen -. Maar ja, eerst mijn mama vertellen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Duss.. welke datum zullen we doen dan? En wat en waar? ^^ Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik heb toch gratis OV. Ik ben vanaf vrijdag 2 weken op vakantie en ben midden augustus terug.


    Dan ga ik net weg volgens mij xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered