• Fuyiki City is een plek voor een geheime en hevige oorlog tussen concurrerende magi. Voor de laatste twee eeuwen hebben zeven magiers zich verzameld en vechten in een battle royale bekend als de Holy Grail Wars. Elke magier vergokt zijn of haar eigen leven om de heilige graal, een legendarische artefact die elke wens in vervulling laat gaan, te bemachtigen. De laatste 10 Holy Grail Wars hebben om de 60 jaar plaats gevonden, hoewel de 11de oorlog na 10 jaar al zijn sporen heeft laten zien dat het aan het beginnen is.

    De zeven magiers, bekend als “Meesters” worden geholpen door wezens die bekend staan als “Slaven”. Reïncarnaties van legendarische helden van elke tijd, deze gereïncarneerde zielen hebben bovenmenselijke kenmerken en hanteren krachtige artefacten of vaardigheden genoemd als Noble Phantasm, symbolen van hun heroïsche daden gedurende hun eigen leven.

    Maar een “Slaaf” kan opgeroepen worden in elke oorlog van een van de zeven klassen: Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster. Elke vertegenwoordigt hun onderscheidende rol in gevechten.
    De “Slaven” worden opgeroepen dankzij de kracht van de graal zelf en helpen hun “Meesters” in hun gevechten, beschermen hun “Meesters” voor pijn en vermoorden andere “Slaven” of “Meesters”. Als antwoord op hun hulp, hebben de “Slaven” ook hun eigen wens voor de Holy Grail.

    De winnaar van de Holy Grail Wars mag dan ook een wens doen, de wens die hij of zij heeft word dan door de Holy Grail beantwoord en in vervulling gebracht. Hoewel de “Meester” zijn wens wilt krijgt ook de “Slaaf” zijn wens.

    Fuyuki City



    Regels:

    ~ Te lang niet aanwezig betekend dat je uitgeschreven word. Tenzij dit gemeld is.

    ~ Geen bekende mensen als personage (Foto & persoonlijkheid)

    ~ Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[]

    ~ Als je je profielnaam veranderd moet je dat even doorgeven.

    ~ Reserveren mag, als je na 24 uur je rol niet hebt ingevuld is hij weer vrij.

    ~ 16 + is toegestaan.

    ~ Je spreekt met minimaal 3 zinnen.

    ~ 2 Personages max! Neem je een "Meester" en "Slaaf" dan moet de slaaf van iemand anders worden!!

    ~ Verwonden mag, iemand vermoorden word besproken met de persoon zelf.

    ~ Nieuwe Topics mogen worden geopend door andere, zolang het door gegeven word aan mij.


    Personages:

    Meesters:

    ~ Aviera Degrassi ~ Gedachten Lezen
    ~ Pedrimi Clauduzer ~ Ruimte Verandering
    ~ Dimitri Sefton Maldengold ~ Illusies
    ~
    ~
    ~
    ~

    Slaven:

    ~ Briar ~ Saber
    ~ Gabriel Artullie Dazaro ~ Assassin
    ~ Alison Mai Xanthe ~ Archer
    ~
    ~
    ~
    ~

    Invullen voor de rol Meester

    Rol: Meester

    Kracht (BVB: Healen):

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Teken van Meesterzijnde (Met foto):

    Goede & slechte eigenschappen:



    Invullen voor de rol Slaaf

    Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster

    Rol: Slaaf

    Klas:

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Goede & slechte eigenschappen:

    Noble Phantasm:


    Deze RPG is van een Anime Serie, ken je de serie niet laat het even weten want dan kan ik het uitleggen als wat hier boven staat niet genoeg uitleg is!!


    Paddo schreef:
    Verdeling van Servants!!

    Dimitri Sefton Maldengold ~ Gabriel Artullie Dazaro
    Pedrimi Clauduzer ~ Briar
    Aviera Degrassi ~ Alison Mai Xanthe

    Dimitri

    Wat... wat is dit ?
    Ik hield mijn armen tegen het felle licht voor mijn hoofd.
    Een schaduw blokkeerde een groot gedeelte van het licht en verbaasd liet ik mijn armen zakken om toe te zien hoe er een jongeman door de opening kwam lopen, zijn gezicht ging schuil onder een kap, met enkel een kleine glimlach om de mond.
    ,,Ik ben Assassin, jouw Servant in de holy grail war." zei een stem die duidelijk tot de jongeman toebehoorde op zo'n emotie loze manier dat er onwillig een rilling over mijn rug heen liep.
    Servant? Holy Grail War?
    ,,Wat is de holy grail war?" zo standvastig mogelijk probeerde ik mijn moed bij elkaar te houden, voor ik mezelf voor ging stellen wou ik eerst antwoorden.


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Een duivels lachje vult de stal 'Een meester die niks van de wars afweet, heb ik weer' ik loop naar de jongen toe waarna ik een paar rondjes om hem heen loop.
    Zijn kracht die ik kan lezen is sterk, zelfs handig.
    'De holy grail wars is een gevecht tussen leven en dood, wie de holy grail wars wint krijgt een wens, maar een, die wens kan van alles zijn en word in vervulling gebracht' ik grijns eventjes waarna ik voor de jongen stop.
    Voor nu hoefde hij nog niet alles te weten, zo kan ik hem makkelijker gebruiken naar mijn wens in plaats van anders om.
    'Dus zolang je doet wat ik je vraag zal het goed komen en zal de holy grail wars door ons gewonnen worden' ik glimlach eventjes, elk woordje wat mijn mond verliet was emotieloos, alsof de dood in eigen persoon tegen hem praat.

    Dimitri

    Nauwlettend hield ik de jongeman met de naam Assassin -en die claimde dat hij mijn Servant was in één of andere oorlog- in de gaten.
    Aan de paarden om me heen kon ik al merken dat er iets goed mis was aan hem, maar waarschijnlijk zal ik hem nodig hebben in de komende tijd, als het waar was wat hij zei, over die zogenaamde Holy Grail war.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar heen. ,,Ik ben Dimitri Maldengold."
    Even aarzelde ik of ik mijn hand uit moest steken, maar dat leek we geen goede zet, dus in tegenstelling leunde ik tegen een boxdeur aan.
    ,,dus, hoe gaat die oorlog in zijn werk?"


    Brair ~ Saber

    Misschien was het mijn tijd nog niet, misschien had ik het me maar ingebeeld, omdat ik zo erg snakte naar een nieuw reisje naar de echte wereld.
    Ook al zag ik daar zoals vaker mijn dood er tegemoet.
    Elke keer als ik en mijn Master gewonnen hadden had die mij wel op vreselijke manieren laten vallen, zodat die er zelf met de prijs ervandoor kon gaan.
    Maar dit jaar, dit jaar zal ik ervoor zorgen dat het anders liep.
    Uitkijkend naar welke servants -Er waren altijd genoeg Alters- ik allemaal tegen zou komen keek ik weer naar het zwakke licht, dat mijn eventuele aankondiging aantoonde.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 1:01 ]


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Ik grijns even waarna ik naar een van de paarden loop, het was een paard die ik had gezien, ik kijk even naar mijn msster die blijkbaar Dimitri heet en haal mijn saber uit zijn schede waarna ik het puntje bij het paard zijn nek doe 'Je moord of word vermoord, zo simpel is het' ik grijns even waarna ik een klein sneetje in het paard zijn nek maak.
    Het sneetje verdwijnt al weer snel waarna een zwart litteken achter blijft.
    'En ieder die zwak is zal snel genoeg vermoord worden' mijn stem bleef emotieloos terwijl ik naar de jongen kijk.

    De rest van de avond hoorde Pedrimi ongeïnteresseerd de verhalen van anderen aan. Hij kletste maar wat zonder te beseffen wat hij nou precies zei. Katarina was al vertrokken en hij wist dat hij haar nooit meer zou terugzien. De avond kon voor hem niet snel genoeg voorbij gaan. Uiteindelijk was het moment daar dat de laatste gasten om een uur of elf het huis verlieten. Somber liep Pedrimi naar de wastafel, waar hij een plens water in zijn gezicht gooide. Vervolgens begon hij zijn tanden te poetsen en plofte een paar minuten later op zijn bed neer. Hij bleef op de rand zitten, terwijl hij door zijn kamerraam naar de donkere hemel staarde. Hij had zich niet omgekleed, maar hij wist dat hij toch niet kon slapen. Vele gedachten maalden door zijn hoofd. Vroeger waren hij en Katarina beste vrienden, maar nu was ze als een stille geest weggegaan. Gedoemd om altijd haar man het naar de zin te maken, want hij zou de baas in huis zijn. Hij zou haar lot bepalen. Hij liet zich zuchtend op zijn kussen vallen en probeerde zijn hoofd leeg te maken en zijn ogen te sluiten, maar opnieuw een wilde tinteling aan zijn rechterhand maakte dat echt onmogelijk. Hij ging op zijn zij liggen en probeerde het opnieuw, waarna er nu zelfs een licht pijnscheutje door zijn hand ging. Hij kwam overeind en deed het lampje bij zijn bed aan, terwijl hij naar zijn hand keek. Er was niets te zien dan een hand en Pedrimi wist niet wat hij ervan moest denken. Een lichamelijke kwaal? Of...of klopten de geruchten? was het iets anders? Hij had ooit gehoord over een Holy Grail War of had hij het misschien gelezen? Nee, dat kon toch niet? Zijn hand sliep gewoon. Hij wapperde er mee, maar de tintelingen werden alleen maar erger. Hij maakte zich veel te veel zorgen. Ja, dat moest het zijn. Psychische problemen. Het leek wel alsof hij iets wou tegenspreken, alsof hij in een tweestrijd was. Hij schudde zuchtend zijn hoofd en keek naar de donkere schaduwen in zijn kamer om zichzelf te kalmeren. Het maanlicht scheen zijn kamer in en zorgde voor een spookachtig idee. Dat hielp nou niet echt. Pedrimi sloot zijn ogen en probeerde rustig te ademen. Hij had zijn linkerhand op zijn rechterarm en concentreerde zich om rustig te worden. Onbewust wist hij wat hij moest doen en toen hij zijn ogen opende, was er een rode plek op zijn rechterhand verschenen.
    O God, Wat had hij gedaan?
    Verward keek hij ernaar, waarna er plotseling lijnen op zijn huid verschenen. Pijnscheuten gingen door zijn lichaam en hij was even bang dat iets of misschien zelfs iemand zijn hand met die lijnen aan het afhakken was, maar zijn ogen bleven erop gebrand staan en hij zag dat de lijnen in een soort patroon bewogen, alsof ze precies wisten wat ze moesten doen. Pedrimi ondersteunde zijn rechterhand met zijn linkerhand, terwijl de ene pijnscheut of tinteling na de andere volgde. Hij had geen flauw idee hoe dit precies zou eindigen en keek hoe de lijn een spiraal maakte en vervolgens een andere kant opschoot. De lijnen werden dikker en duidelijker en Pedrimi zag een merkwaardig patroon in zijn hand gegraveerd. Plotseling begon zijn hand licht uit te stralen en hij kneep zijn ogen dicht, terwijl hij tegelijkertijd ook nieuwsgierig door zijn trillende oogleden heen keek.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Dimitri

    Even keek ik toe hoe hij zijn zwaard uit de schede haalde en de punt tegen Diablo aanzette en ik deed een stap richting het paard om te kijken of alles in orde was, Het was één van onze beste paarden en ook nog eens van een zuiver en edel ras.
    Het sneetje dat ontstaan was loste ook gelukkig snel weer op.
    Ik draaide me weer naar Assassin om die me aankijkt.
    ,,en ieder die zwak is zal snel genoeg vermoord worden."
    Oké, dus het was nu mijn, onze taak om de tegenstanders uit te roeien.
    ,,Hoe beginnen we ?"


    Brair Rose ~ Saber

    Het licht werd feller.
    En ik richtte mijn hoofd op.
    Mijn ogen vingen flarden op van een slaapkamer, waar een spookachtig licht naar binnen scheen door een groot raam.
    Ik deed een stap naar voren, waardoor het raam open klapte en een windvlaag naar binnen kwam waaien, aangevuld met rozen blaadjes die hoogstwaarschijnlijk uit de tuin kwamen en wat me even deed grijnzen, hoe ironisch.
    Nog een stap richting de opening deed nog een windvlaag door de kamer heen waaien, waardoor de gordijnen nog verder op bolden.
    Ik voelde de wind nu ook over mijn wangen strijken en ik wist dat ik er bijna was.
    De wind nam toe terwijl ik richting de opening liep en erdoorheen stapte.
    Mijn lange licht blonde haar was los gesloten door de wind en ik keek al snel naar de cirkel die zich op de grond had opgetekend, rood en fel schijnend.
    Ik scan de ruimte, wat dus echt een slaapkamer bleek te zijn.
    Mijn blauwe ogen boorden zich in die van de jongen die bij het raam stond.
    ,,Ik ben Servant Saber, ik hoorde uw oproeping en ik kwam."
    Ik zette mijn handen in mijn zij. ,,aldus, ik neem aan dat u mijn Master bent?"


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Ik grijns even, dus hij wilde meteen beginnen 'Het makkelijkst lijkt mij om sterker te worden, zielen te nemen en zo een sneller begin te maken voordat de andere servants aankomen' ik grijns even bij de gedachtes, de zielen die weggenomen zullen worden.
    'Daarnaast is het slim om de andere meesters op te zoeken, maar daar heb ik wel een trucje voor' ik grijns even waarna de kamer gevuld staat met meerdere Assassins.
    Nog geen seconde later vliegen ze allemaal een andere kant op, uit de stal, opzoek naar de andere meesters.

    Pedrimi schrok zich naar toen er plotseling een meisje in de donkere schaduwen van zijn kamer verscheen. Hij deed snel het licht van zijn kamer aan, waardoor ze duidelijk zichbaar werd. Ze had lichtblond haar en een beetje een vastberaden uitdrukking op haar gezicht. Ze zag er hoe dan ook op een bepaalde manier er krachtig uit; misschien wel door het zwaard dat ze bij zich had. Pedrimi slikte moeizaam, terwijl hij betekenis probeerde te geven aan de woorden die ze had gezegd.
    'Bent u mijn Master?' vroeg ze opnieuw.
    'M..master?' stootte Pedrimi eruit.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    {Marieke, graag niet voor mijn rol spreken ;)}

    Brair Rose ~ Saber

    De jongen deed het licht in de ruimte aan.
    ,,M...Master?" stotterde hij en ik moest onderdrukken om niet met mijn ogen te rollen, wat ik dus gelukkig ook niet deed.
    Ik had dus weer een master die nog niets over The holy grail war wist.
    Mijn ogen gleden nog weer even over hem heen en ontdekten het teken op de buitenkant van zijn rechterhand.
    Even boog ik licht voor hem, hij is tenslotte duidelijk mijn Master.
    ,,U kunt mij alles vragen over de holy grail war."
    zonder ook maar te vragen zakte ik in een stoel neer, ik vond dat Servants in grote maten toch nog een leven voor zichzelf hadden, hoewel velen daar anders over dachten.
    ,,Het belangrijkste om te weten is dat het voornaamste doel van de war is om te moorden of vermoord te worden."
    ik plukte een appel uit een fruitmand die op het tafeltje ernaast stond en nam een hap.
    Ik had zeker wat in te halen met eten.
    ,,we moeten..." Maar verder kwam ik al niet.
    Zo snel mogelijk sprong ik mijn stoel uit en duwde mijn master aan de kant voor de schim de kamer binnenkwam.
    ,,Assassin ook weer met zijn trucjes." mompelde ik terwijl ik mijn zwaard uit de schede trok.
    ,,verdwijn, je weet wat je moest weten."

    Dimitri

    Een beetje verbouwereerd keek ik naar de duplicaten (of zijn ze allemaal verschillend?) van zijn Servant, die allemaal wegvlogen, waarschijnlijk op zoek dus naar de anderen die meegesleurd waren in dit vage gedoe van moorden of vermoord worden.
    Zo zelfverzekerd mogelijk deed ik een stap naar voren. ,,oké, hoe beginnen we de training ?"


    Credendo Vides

    één zin moet niet erg zijn, anders kom je nooit verder. Tenzij het nou iets heel ergs is dat de persoon zegt waar je het absoluut niet mee eens bent.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Pedrimi keek naar de zwarte schim, die van Saber naar hem keek en uiteindelijk verdween. Een aantal woorden zaten als losse elementen die blijkbaar een verband met elkaar hadden in mijn hoofd. Hij was een Master, had een servant genaamd Saber en er was iets met een holy grail war. Bij dat laatste woord ging er een flits van een herinnering door zijn hoofd, toen zijn oudoom hem een verhaal vertelde. Het was moorden of vermoord worden.
    'Een oorlog tussen de Masters,' mompelde Pedrimi. 'Een oorlog om de holy grail te bemachtigen, maar slechts één kan winnen.' Verder kwam hij niet. Hij kon enkel dit gegeven uit het verhaal dat hij vroeger gehoord had herinneren.
    'Wat is de holy grail?' vroeg hij aan Saber.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Gabriel ~ Assassin

    Ik grijns even als ik dr blik zie naar de duplicaten die allemaal het zelfde zijn, hoewel het wat energie kosten had ik ze perfect nagemaakt.
    Ik kijk de jongen even aan en knik dan 'Ik neem wat zielen, krijg kracht en zo train ik, jij daar in tegen moet goed oppassen, als je in de problemen raakt met andere meesters of servants kan je mij oproepen, dat teken op je hand laat zien dat jij mijn meester bent' ik grijns even, als hij alle drie de lijnen opbruikt ben ik vrij, kan ik op mijzelf winnen en kan ik mijn wens uit laten komen.
    'Daarnaast wil ik weten wat jouw kracht is, wat je precies kan zodat ik daar op kan inspelen' ik kijk de jongen even aan waarna ik het paard waar ik een lijntje met mijn saber in had gemaakt aai.

    Dimitri

    Mijn kracht, Had ik ook nog eens een speciale kracht ? fijn, moest ik die ook nog eens ontwikkelen in de korte tijd die ik waarschijnlijk al had.
    Natuurlijk heb ik geen idee hoe lang deze Holy grail war inhoud, misschien maar een paar dagen, misschien weken, hooguit wat maanden leek mij.
    ,,Dat weet ik nog niet, maar ik zal je inlichten zodra ik daarachter kom."
    Ik verschoof even mijn gewicht van mijn ene naar mijn andere been.
    ,,Of heb je daar ook een handig trucje voor." vroeg ik quasi nonchalant.

    {Schrijf later wel een stukje vanuit Brair ~ Saber, ben op dat gebied een beetje inspiratieloos momenteel (wat wil je ook het is half 2 XD Niet dat dat tijdstip me normaal tegenhoud...) }


    Credendo Vides

    Khedira -> Dictionary


    ~

    Gabriel ~ Assassin

    Ik kijk Dimitri even pist aan, hoewel het mijn meester was, was het niet echt handig dat die zijn eigen kracht niet weet.
    'Nee daar heb ik geen trucjes voor, daar kom je zelf maar achter' zeg ik weer met een emotieloze stem waarna een van de vele immitaties terug komt.
    Hij word geabsorbeerd door mijn lichaam waarna ik grijns, hij had een van de 6 andere meesters gevonden, hij had het spectakel van de oproep van de servant meegemaakt waardoor de meester zichzelf bloot stelde.
    Ik grijns met de gedachtes van de servant, het was een vrouwlijke met een mannelijke meester. Dit kon nog is leuk worden.