• Fuyiki City is een plek voor een geheime en hevige oorlog tussen concurrerende magi. Voor de laatste twee eeuwen hebben zeven magiers zich verzameld en vechten in een battle royale bekend als de Holy Grail Wars. Elke magier vergokt zijn of haar eigen leven om de heilige graal, een legendarische artefact die elke wens in vervulling laat gaan, te bemachtigen. De laatste 10 Holy Grail Wars hebben om de 60 jaar plaats gevonden, hoewel de 11de oorlog na 10 jaar al zijn sporen heeft laten zien dat het aan het beginnen is.

    De zeven magiers, bekend als “Meesters” worden geholpen door wezens die bekend staan als “Slaven”. Reïncarnaties van legendarische helden van elke tijd, deze gereïncarneerde zielen hebben bovenmenselijke kenmerken en hanteren krachtige artefacten of vaardigheden genoemd als Noble Phantasm, symbolen van hun heroïsche daden gedurende hun eigen leven.

    Maar een “Slaaf” kan opgeroepen worden in elke oorlog van een van de zeven klassen: Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster. Elke vertegenwoordigt hun onderscheidende rol in gevechten.
    De “Slaven” worden opgeroepen dankzij de kracht van de graal zelf en helpen hun “Meesters” in hun gevechten, beschermen hun “Meesters” voor pijn en vermoorden andere “Slaven” of “Meesters”. Als antwoord op hun hulp, hebben de “Slaven” ook hun eigen wens voor de Holy Grail.

    De winnaar van de Holy Grail Wars mag dan ook een wens doen, de wens die hij of zij heeft word dan door de Holy Grail beantwoord en in vervulling gebracht. Hoewel de “Meester” zijn wens wilt krijgt ook de “Slaaf” zijn wens.

    Fuyuki City



    Regels:

    ~ Te lang niet aanwezig betekend dat je uitgeschreven word. Tenzij dit gemeld is.

    ~ Geen bekende mensen als personage (Foto & persoonlijkheid)

    ~ Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[]

    ~ Als je je profielnaam veranderd moet je dat even doorgeven.

    ~ Reserveren mag, als je na 24 uur je rol niet hebt ingevuld is hij weer vrij.

    ~ 16 + is toegestaan.

    ~ Je spreekt met minimaal 3 zinnen.

    ~ 2 Personages max! Neem je een "Meester" en "Slaaf" dan moet de slaaf van iemand anders worden!!

    ~ Verwonden mag, iemand vermoorden word besproken met de persoon zelf.

    ~ Nieuwe Topics mogen worden geopend door andere, zolang het door gegeven word aan mij.


    Personages:

    Meesters:

    ~ Aviera Degrassi ~ Gedachten Lezen
    ~ Pedrimi Clauduzer ~ Ruimte Verandering
    ~ Dimitri Sefton Maldengold ~ Illusies
    ~
    ~
    ~
    ~

    Slaven:

    ~ Briar ~ Saber
    ~ Gabriel Artullie Dazaro ~ Assassin
    ~ Alison Mai Xanthe ~ Archer
    ~
    ~
    ~
    ~

    Invullen voor de rol Meester

    Rol: Meester

    Kracht (BVB: Healen):

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Teken van Meesterzijnde (Met foto):

    Goede & slechte eigenschappen:



    Invullen voor de rol Slaaf

    Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster

    Rol: Slaaf

    Klas:

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Goede & slechte eigenschappen:

    Noble Phantasm:


    Deze RPG is van een Anime Serie, ken je de serie niet laat het even weten want dan kan ik het uitleggen als wat hier boven staat niet genoeg uitleg is!!


    Paddo schreef:
    Verdeling van Servants!!

    Dimitri Sefton Maldengold ~ Gabriel Artullie Dazaro
    Pedrimi Clauduzer ~ Briar
    Aviera Degrassi ~ Alison Mai Xanthe

    Dimitri

    Oké, dus één van mijn grootste zorgen was nu dus om erachter te komen wat mijn gaven was, plus dat hele gedoe van doden of gedood worden er nog bovenop.
    Dus ik moest voor de zekerheid ook maar gaan oefenen op mijn vechttechnieken, misschien kwam ik zo achter mijn gave.
    Ik liet mijn ogen weer over mijn servant gaan toen er opeens weer één van zijn evenbeelden verscheen.
    ,,wat heeft dat te betekenen ?"
    Ik ging met mijn hand over de snuit van Stormbreaker heen, die diens neus tegen mijn rug aangeduwd had en ik wist dat hij zich niet op zijn gemak voelde bij de vreemdeling en eerlijk gezegd wist ik ook nog niet precies wat ik van hem moest vinden.


    Brair Rose ~ Saber

    Ik sloeg mijn armen over elkaar heen. ,,in korte zin houd de holy grail war in dat zeven koppels elk bestaande uit een Master en een Servant, zoals wij, het tegen elkaar opnemen tot er een enkel contract over is, die wint dan de holy grail en mag 1 wens doen." Ik liet achterwege dat ik ook een wens zou mogen doen aangezien ik in mijn verleden vele malen bedrogen ben wanneer het daarop aankwam en ze me voor halfdood lieten liggen om hun eigen dubbele geluk toe te juichen.
    En sommigen had het diens leven gekost.
    Even bedacht ik of ik nog meer kwijt wou, maar dit was het wel een beetje.
    Ik gleed met mijn hand over mijn borstpantser en zuchtte. ,,heb je misschien ook voor nu even kleding die ik aan kan, ik heb geen zin om de gehele dagen in deze outfit door te moeten brengen." ik wees naar mijn uitrusting en keek daarna mijn Master diep in diens bruine ogen.


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Ik grijns even en kijk Dimitri aan 'Dat was informatie die ik nodig had, verschillende meesters blijken hun servant langzaam te krijgen. Dit is iets waar ik al op had gerekend, dus dat betekent dat ik snel mijn plan in aktie moet gaan brengen' ik glimlach even 'Als het mag van u meester' ik buig even waardoor de mantel mijn lichaam nog erger bedekt dan eerst.

    Pedrimi voelde zich wat ongemakkelijk na die informatie. Er schoten vele gedachten door zijn hoofd.
    'Ik heb misschien wel wat in mijn kast daar,' zei hij, wijzend op de witte kast naast het raam. 'Maar ik ben bang dat ik geen extra jurk heb...'
    Zo'n oorlog klonk gestoord. Als een wanhoopsdaad omdat ieder die eraan meedeed per sé die ene wens wou krijgen. Maar toch klopte er iets niet helemaal aan haar verhaal.
    'Wat houdt precies dat contract tussen Master en Servant in?' vroeg hij daarom maar. Hij kon niet geloven dat iemand als een slaaf achter hem zou aanlopen, zonder daar baat van te hebben.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Brair Rose ~ Saber

    Ik wou me al omdraaien om te kijken of er iets soeps voor me in die kast hing toen hij de vraag stelde, de vraag die ik eigenlijk het liefst zou ontlopen omdat het misschien alleen maar verknipte plannetjes in mijn Master diens hoofd kon planten.
    ik draaide me om,waardoor mijn lange blonde haar achter me aan zweefde en leunde tegen de muur aan en sloeg mijn armen over elkaar heen.
    ,,zodra je in gevaar bent kan je me mentaal roepen, dan kom ik je zo snel mogelijk tegemoet, als ik niet bij je in de buurt bent, is het echt dringend dan gebruik je een bevel, een rechtstreeks bevel kan ik overal ter wereld horen en dan verschijn ik direct ter plaatse, verder is er niet heel veel, alleen dat ik jou moet beschermen tegen de andere Servants en diens Masters, Als we winnen mogen we allebei een wens doen, dat is iets wat een Servant enorm drijft om door te gaan."
    Expres vertelde ik niet dat mijn Master maar ongeveer 6 keer een bevel uit kan vaardigen voordat ik vrij was en er niet meer aan hoefde te antwoorden.
    Maar eerst zou ik maar eens uit gaan vinden wat voor persoon mijn Master precies is.
    Verwachtend dat hij nu genoeg wist draaide ik me om naar de witte kast en begon daar in te rommelen.
    Al zuchtend haalde ik er uiteindelijk een groot uitvallend shirt uit.
    Een beetje bewerken wat inhield dat ik met scharen, naald draad in de weer ging zou dit tot wel tot een fatsoenlijk iets om moeten kunnen toveren.

    Dimitri

    Dus als ik mijn Servant moest geloven kregen de andere Masters ook al een Servant.
    hij zei dat hij een plan had, maar eerst wou ik nog meer weten, daarna kon hij beginnen met het zogenoemde plan dat hij blijkbaar al uitgestippeld had.
    ,,Wat heb je tot nu toe allemaal gezien?" Vroeg ik terwijl ik toekeek hoe Assassin voor me boog.


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Ik kom weer omhoog waarna ik hem even aan kijk 'Wat ik allemaal gezien heb? Ik heb niks gezien mijn meester, mijn eigen creaties hebben dingen gezien. Hoewel het niet belangrijke dingen zijn, alleen dat meerdere servants de wereld aan het betreden zijn dus als ik niet opschiet hun zometeen sterker zullen zijn dan ons en ons zullen overmeesteren' ik glimlach even maar onder de glimlach schuilt een duistere grijns.
    Als mijn plan eenmaal in aktie komt zullen de mensen hier veel mee gaan maken.

    je mocht toch maar drie keer een rechtstreeks bevel uitvoeren? ik heb de serie gezien dankzij die link(A)


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    'Maar toch...waarom doden? Dat klinkt volslagen gestoord! Ik weet niet eens of ik zoiets kan...'
    Terwijl Pedrimi dat zei, schoot er nog iets door zijn hoofd en keek hij even angstig opzij. Zouden anderen hem misschien elk moment proberen te doden?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:49 ]


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    wizardnightM schreef:
    je mocht toch maar drie keer een rechtstreeks bevel uitvoeren? ik heb de serie gezien dankzij die link(A)


    (hahaha ja, 3x mag je de servant zonder dat hij/zij t wilt een commando geven. Je kan daar russen ook commandos geven maar als de servant dat niet wilt doet die t ook niet ;) )

    {Damn you internet XD, mijn Servant loog dus ook, dat hoorde bij haar plan, laat der Master denken dat die veel bevelen heeft, zodat Saber (hopelijk) eerder vrij zou komen :].}


    Credendo Vides

    Brair ~ Saber

    toch enig sinds lichtelijk geamuseerd keek ik toe hoe mijn Master al schichtig om hem heen begon te kijken, maar ik wist dat we nog niet aangevallen zouden worden, iedereen moest nog op gang komen, de Servants waren nog maar net uitgedeeld en voor iedereen echt op pad ging zou nog wel een uur duren.
    ,,Master, u kunt nu wel rustig worden en mij vertellen over uzelf, heeft u talenten die u in de Holy Grail war kan gebruiken ?"
    Natuurlijk wou ik graag weten hoe deze Master in elkaar stak, dan kon ik altijd nog beslissen of hij het waard was om voor te vechten of dat hij net zo bleek te zijn als de meeste van mijn voorgaande Masters.

    Dimitri

    Ik twijfelde even, de grijns van mijn Servant stond me totaal niet aan.
    ,,zou je me misschien iets meer kunnen vertellen over je plan?" Maar aan de ene kant wist ik al dat alleen het vragen al een onbegonnen zaak was.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar heen terwijl ik in mijn hoofd rondspitte naar dingen die ik kon doen of gebruiken in deze holy grail war.
    Ik had schermlessen van mijn moeder gekregen, die kon ik gebruiken, daarnaast had ik al wel een aantal keer een trucje uitgehaald dat wel wees op iets in de richting van magie, maar wat heb ik eraan als ik een roos om kan toveren tot een zakdoek ? niets dus.
    Maar misschien moest ik gewoon meer oefenen en dat ik daarna tot grotere dingen in staat zou zijn.

    {Beetje dood hier XD}


    Credendo Vides

    Gabriel

    Ik glimlach even 'Meester, maakt u zich maar geen zorgen over het plan wat ik heb. Het is pijnloos en veilig voor u' ik glimlach nog even als ik mij omdraai en naar de deur loop 'Het enigste waar u zich zorgen over hoeft te maken is dat u zichzelf veilig houdt en u kracht ontwikkelt, dat is alles wat ik vraag en als u mij nodig heeft kan u mij altijd oproepen met u command seals' ik glimlach nog even waarna ik verdwijn.

    Saber maakt dus een hele goede basis voor zo'n contract xD


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    'Nou, ik weet dat ik de ruimte om me heen kan veranderen wanneer ik dat wil en hoe ik dat wil. Dus dat kan misschien wel taktisch zijn in zo'n strijd.'
    Hij had echter helemaal niet veel zin om te vechten. Hij wou mensen helpen, niet ze afmaken. Hij wist alleen niet hoe hij dat aan haar moest vertellen. Ze leek behoorlijk op die strijd gebrandt te zijn.
    'Maar ik heb nog niet het idee dat ik nou echt goed met een zwaard ofzo iets kan omgaan,' zei hij wat verontschuldigend.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    nog leven hier?;P


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Brair ~ Saber

    Bedenkelijk luisterde ik met mijn armen over elkaar geslagen en tegen de muur aan geleund naar zijn woorden over hoe hij de ruimte om zich heen kon veranderen, maar dat hij geen ervaring had met zwaarden, wat een geamuseerd geluid wat tussen een hoon en een lach door kon gaan. ,,wie heeft dan ook gezegd dat jij moet vechten ?" mijn stem had een scherpe ondertoon, maar zo bedoelde ik het niet zo, had hij niet door hoe belangrijk hij in deze oorlog is ? ik kan natuurlijk wel doorvechten zonder hem, maar als ik eenmaal op mezelf aangewezen was had ik geen recht meer op de graal, daar had je een Master voor nodig.
    Zuchtend zette ik me van de muur af en wapperde met het lelijke witte overhemd. ,,ik ga maar eens kijken wat ik hier mee kan doen, als er iets is roept u maar." en voor mijn master nog iets kon zeggen liep ik de slaapkamer uit, op zoek naar een hokje wat ik kon gebruiken om de kunsten van mijn kleine dolken maar eens te testen, maar eerst moet ik maar eens naald en draad vinden om naald en draad te vinden om de komende veranderingen aan elkaar vast te maken.


    Credendo Vides