• Fuyiki City is een plek voor een geheime en hevige oorlog tussen concurrerende magi. Voor de laatste twee eeuwen hebben zeven magiers zich verzameld en vechten in een battle royale bekend als de Holy Grail Wars. Elke magier vergokt zijn of haar eigen leven om de heilige graal, een legendarische artefact die elke wens in vervulling laat gaan, te bemachtigen. De laatste 10 Holy Grail Wars hebben om de 60 jaar plaats gevonden, hoewel de 11de oorlog na 10 jaar al zijn sporen heeft laten zien dat het aan het beginnen is.

    De zeven magiers, bekend als “Meesters” worden geholpen door wezens die bekend staan als “Slaven”. Reïncarnaties van legendarische helden van elke tijd, deze gereïncarneerde zielen hebben bovenmenselijke kenmerken en hanteren krachtige artefacten of vaardigheden genoemd als Noble Phantasm, symbolen van hun heroïsche daden gedurende hun eigen leven.

    Maar een “Slaaf” kan opgeroepen worden in elke oorlog van een van de zeven klassen: Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster. Elke vertegenwoordigt hun onderscheidende rol in gevechten.
    De “Slaven” worden opgeroepen dankzij de kracht van de graal zelf en helpen hun “Meesters” in hun gevechten, beschermen hun “Meesters” voor pijn en vermoorden andere “Slaven” of “Meesters”. Als antwoord op hun hulp, hebben de “Slaven” ook hun eigen wens voor de Holy Grail.

    De winnaar van de Holy Grail Wars mag dan ook een wens doen, de wens die hij of zij heeft word dan door de Holy Grail beantwoord en in vervulling gebracht. Hoewel de “Meester” zijn wens wilt krijgt ook de “Slaaf” zijn wens.

    Fuyuki City



    Regels:

    ~ Te lang niet aanwezig betekend dat je uitgeschreven word. Tenzij dit gemeld is.

    ~ Geen bekende mensen als personage (Foto & persoonlijkheid)

    ~ Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[]

    ~ Als je je profielnaam veranderd moet je dat even doorgeven.

    ~ Reserveren mag, als je na 24 uur je rol niet hebt ingevuld is hij weer vrij.

    ~ 16 + is toegestaan.

    ~ Je spreekt met minimaal 3 zinnen.

    ~ 2 Personages max! Neem je een "Meester" en "Slaaf" dan moet de slaaf van iemand anders worden!!

    ~ Verwonden mag, iemand vermoorden word besproken met de persoon zelf.

    ~ Nieuwe Topics mogen worden geopend door andere, zolang het door gegeven word aan mij.


    Personages:

    Meesters:

    ~ Aviera Degrassi ~ Gedachten Lezen
    ~ Pedrimi Clauduzer ~ Ruimte Verandering
    ~ Dimitri Sefton Maldengold ~ Illusies
    ~
    ~
    ~
    ~

    Slaven:

    ~ Briar ~ Saber
    ~ Gabriel Artullie Dazaro ~ Assassin
    ~ Alison Mai Xanthe ~ Archer
    ~
    ~
    ~
    ~

    Invullen voor de rol Meester

    Rol: Meester

    Kracht (BVB: Healen):

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Teken van Meesterzijnde (Met foto):

    Goede & slechte eigenschappen:



    Invullen voor de rol Slaaf

    Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster

    Rol: Slaaf

    Klas:

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Goede & slechte eigenschappen:

    Noble Phantasm:


    Deze RPG is van een Anime Serie, ken je de serie niet laat het even weten want dan kan ik het uitleggen als wat hier boven staat niet genoeg uitleg is!!


    Paddo schreef:
    Verdeling van Servants!!

    Dimitri Sefton Maldengold ~ Gabriel Artullie Dazaro
    Pedrimi Clauduzer ~ Briar
    Aviera Degrassi ~ Alison Mai Xanthe

    Pedrimi keek onzeker de kamer rond. Blijkbaar was hij nietig en een last. Nu zeiden de woorden van Gilgamesh hem niet zoveel, maar wat als Saber daar ook zo over dacht? Wat als ze hem in de steek liet? Hij keek strak voor zich uit naar Gilgamesh, die nu op Sabers vraag zou moeten antwoorden. Hij vroeg zich af wat hij fout deed.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Gilgamesh

    Vanaf mijn troon keek ik naar Briar Rose en grijnsde even.
    "Dat is een vraag die ik nog nie kan beantwoorden, laten we het voor nu maar op houden dat het een ander plan is dan de vorige keer."
    Mijn ogen gleden even naar haar Master, die daar maar een beetje als een decoratiestuk erbij stond.
    Even snoof ik, daarom had ik zo'n hekel aan zwakkere masters, ze wisten niet waar ze aan begonnen waren en hadden ook geen enkel idee hoe ver ze willen gaan om de graal te bemachtigen.
    Het word al helemaal bont als ze niet eens weten waarom ze hem willen.
    En iets aan de jongeman schijnt gewoon uit dat hij zo'n persoontje is.
    Tot hij zijn echte waarde bewezen heb is hij niets, dan kan ik hem niet gebruiken.
    Maar Brair in dat geval, ik weet wat ik aan haar heb en als zij goed nadenkt weet ze ook wat ze aan mij heeft.
    Als wij een team vormen zijn we onhoudbaar en wennen we sowieso die graal.
    Alleen hebben we dan de kwestie van wie hem mag gebruiken.
    Ach, dat vechten we dan wel uit, voor nu moest ik zorgen dat ze aan mijn kant komt te staan.


    Caster

    Nog even, nog even en dan kon ik ook weer aan de bak.
    Ik zou Archer benaderen en hem een voorstel doen, als Saber zich eenmaal bij de koning der koningen had aangesloten.
    Als er nou iets aan te doen was waardoor ik dat proces en de deal zou kunnen versnellen.
    Maar hoe ?
    Hoe kon ik er vanaf hier ervoor kunnen zorgen dat ze zich bij elkaar aansluiten.
    Geen enkel middel dat ik bezitte kon ervoor zorgen dat het gebeurde.
    Of toch ?
    Nee, dat is veel te roekeloos voor mijn eigen leven.
    Geïrriteerd door het lange wachten keerde ik me naar een anders spiegel, waarin Rider te zien was samen met diens master.
    Hij en zijn vrouwelijke master leken alsof ze nog niet eens meededen in de holy grail war, wat in dit stadium echt niet kon.
    Een glimlach golfde over mijn lippen heen, heerlijk om toch nog ergens roet in het eten te kunnen gooien.
    Ik sloot mijn ogen en concentreerde op het vredige tweetal.
    Een aantal van mijn leuke hulpjes zullen hen wel even bezighouden.

    {Hebben we dus nog iemand die de rol van de master van rider speelt ?}


    Credendo Vides