• Fuyiki City is een plek voor een geheime en hevige oorlog tussen concurrerende magi. Voor de laatste twee eeuwen hebben zeven magiers zich verzameld en vechten in een battle royale bekend als de Holy Grail Wars. Elke magier vergokt zijn of haar eigen leven om de heilige graal, een legendarische artefact die elke wens in vervulling laat gaan, te bemachtigen. De laatste 10 Holy Grail Wars hebben om de 60 jaar plaats gevonden, hoewel de 11de oorlog na 10 jaar al zijn sporen heeft laten zien dat het aan het beginnen is.

    De zeven magiers, bekend als “Meesters” worden geholpen door wezens die bekend staan als “Slaven”. Reïncarnaties van legendarische helden van elke tijd, deze gereïncarneerde zielen hebben bovenmenselijke kenmerken en hanteren krachtige artefacten of vaardigheden genoemd als Noble Phantasm, symbolen van hun heroïsche daden gedurende hun eigen leven.

    Maar een “Slaaf” kan opgeroepen worden in elke oorlog van een van de zeven klassen: Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster. Elke vertegenwoordigt hun onderscheidende rol in gevechten.
    De “Slaven” worden opgeroepen dankzij de kracht van de graal zelf en helpen hun “Meesters” in hun gevechten, beschermen hun “Meesters” voor pijn en vermoorden andere “Slaven” of “Meesters”. Als antwoord op hun hulp, hebben de “Slaven” ook hun eigen wens voor de Holy Grail.

    De winnaar van de Holy Grail Wars mag dan ook een wens doen, de wens die hij of zij heeft word dan door de Holy Grail beantwoord en in vervulling gebracht. Hoewel de “Meester” zijn wens wilt krijgt ook de “Slaaf” zijn wens.

    Fuyuki City



    Regels:

    ~ Te lang niet aanwezig betekend dat je uitgeschreven word. Tenzij dit gemeld is.

    ~ Geen bekende mensen als personage (Foto & persoonlijkheid)

    ~ Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[]

    ~ Als je je profielnaam veranderd moet je dat even doorgeven.

    ~ Reserveren mag, als je na 24 uur je rol niet hebt ingevuld is hij weer vrij.

    ~ 16 + is toegestaan.

    ~ Je spreekt met minimaal 3 zinnen.

    ~ 2 Personages max! Neem je een "Meester" en "Slaaf" dan moet de slaaf van iemand anders worden!!

    ~ Verwonden mag, iemand vermoorden word besproken met de persoon zelf.

    ~ Nieuwe Topics mogen worden geopend door andere, zolang het door gegeven word aan mij.


    Personages:

    Meesters:

    ~ Aviera Degrassi ~ Gedachten Lezen
    ~ Pedrimi Clauduzer ~ Ruimte Verandering
    ~ Dimitri Sefton Maldengold ~ Illusies
    ~
    ~
    ~
    ~

    Slaven:

    ~ Briar ~ Saber
    ~ Gabriel Artullie Dazaro ~ Assassin
    ~ Alison Mai Xanthe ~ Archer
    ~
    ~
    ~
    ~

    Invullen voor de rol Meester

    Rol: Meester

    Kracht (BVB: Healen):

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Teken van Meesterzijnde (Met foto):

    Goede & slechte eigenschappen:



    Invullen voor de rol Slaaf

    Saber, Archer, Lancer, Berserker, Rider, Assassin en Caster

    Rol: Slaaf

    Klas:

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk (met foto):

    Karakter:

    Goede & slechte eigenschappen:

    Noble Phantasm:


    Deze RPG is van een Anime Serie, ken je de serie niet laat het even weten want dan kan ik het uitleggen als wat hier boven staat niet genoeg uitleg is!!


    Paddo schreef:
    Verdeling van Servants!!

    Dimitri Sefton Maldengold ~ Gabriel Artullie Dazaro
    Pedrimi Clauduzer ~ Briar
    Aviera Degrassi ~ Alison Mai Xanthe

    {Is Lancer nu dood dan ?}

    Brair ~ Saber

    Eerst depte ik met een doekje het overgebleven bloed weg, waarna ik al snel wat jodium pakte.
    ,,verman je, dit kan even prikken."
    Zonder acht te slaan op welke reactie ik ook maar terugkreeg had ik het doekje met het ontsmettingsmiddel tegen de wond aangedrukt.
    Met mijn vrije hand doorzocht ik weer de EHBO doos op zoek naar wat verband.
    Ik vloekte binnensmonds.
    Natuurlijk, heb je wel een EHBO doos, zit er geen verband in.
    Zuchtend keek ik naar mijn hemd en schoorvoetend scheurde ik een stukje af.
    Ik kon namelijk moeilijk een laken nemen.
    snel bond ik het lapje stof met een stuk hecht gaas ertussen om de wond heen waarna ik het nog aftapte om alles nog beter op diens plek te houden.
    ,,rustig aan doen de komende tijd." sprak ik hem nog berispt toe terwijl ik weer richting het raam liep.,,en blijf hier, ik ga even kijken hoe het buiten ervoor staat, als u me nodig hebt kunt u me roepen."
    En met die woorden sprong ik alweer uit het raam.


    Dimitri

    Mijn Servant kwam weer tevoorschijn, hij had een wond op mijn arm.
    ,,succes gehad waar je ook maar geweest ben?" vroeg ik zo droogjes mogelijk.

    {wow, dat was een kort stukje XD}


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Ik glimlach even 'Soms is een wond iets wat je moet krijgen om te hebben wat je wilt' ik glimlach weer waarna ik tegen de muur leun 'Dus mijn Master, heeft u al een plan? Heeft u al iets bedacht waardoor we kunnen winnen?' ik glimlach even maar in mijn gdchtes had ik mijn eigen plan al in werking gezet.
    Hoewel mijn Master daar nog niks van hoeft te weten, voor nu dan.

    {ik speel nu wel even voor een Servant van een geheel onbekende Master zodat er weer wat leven in de brouwerij komt XD}

    Wat een slap stelletje deelnemers tot nu toe.
    Geen enkele actie, geen enkele dooie, op de onschuldige slachtoffers die Assassin gemaakt heeft na dan.
    Glimlachend kijk ik met mijn geesten ogen toe hoe de andere Servants zich hechtte aan diens Masters.
    Master... mijn master is dood, iets waar ik totaal niet om rouw.
    Integendeel, ik was zelf diegene geweest die het mes in zijn hart had gestoken en het er daarna uitgerukt om het aan mijn favoriete huisdieren te voeren.
    Ik ben Caster, ik kan zelf een master zijn als ik zou willen met mijn ultieme spreuk, de regelbreker.
    Maar dan zou ik eerst een slachtoffer moeten vinden.
    Aan de rand van mijn geesten ogen nam ik een waarneming plaats, een sterke wil was opgestaan.
    Energie spoelde mijn onderbewustzijn in.
    Ja, dit was de persoon die ik moest hebben voor mijn plannen.

    {Wie zich nu geroepen voelt om te antwoorden, antwoord ;)}

    Saber

    Op mijn hoede liep ik een rondje om het huis, maar er was helemaal niets meer te merken van een strijd die er dan al wel niet gewoed had.
    Wat waarschijnlijk ook nog betekende dat Lancer nog leeft, mooi, ik heb nog het één en ander met hem te bespreken.
    Assassin was er zoals gewoonlijk weer vroeg bij en ik ben benieuwd wat voor plannen hij deze keer weer in dat verknipte hoofd van hem had.
    Mijn hand gleed over de schede van mijn zwaard heen.
    Misschien kwam de tijd van vechten sneller dan normaal, maar ik hoopte dat het nog een tijdje uitbleef, mijn Master had schijnbaar een langere voorbereiding nodig dan ik in eerste instantie gedacht had en ik kon niet echt eerder beginnen voor ik een beter beeld had van mijn Master.
    Ik ben Loyaal, natuurlijk, in zekere zin, maar bovenal dien ik mezelf, ik ben een grote koningin geweest en dat ben ik nog steeds, alleen is mijn koninkrijk allang gevallen en door de vele daden die ik op mijn geweten heb zit ik vastgekluisterd aan deze holy grail war.
    Wat zou ik wensen ?
    Die vraag hield me nou al voor een aantal rondes in diens ban.
    Wat zou ik wensen als het echt zover zou zijn ?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 0:03 ]


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin[/b

    Ik voelde iets, iets raars door de lucht gaan.
    Ik grijns als een schaduw van mij terug keert, hij verdwijnt en laat alle informatie overgaan naar mij.
    Ik grijns, het was waar, er was een servant wie slecht bezig was, die zijn master gekild had.
    Ik grijns, blijkbaar was het nog mogelijk, blijkbaar was het mogelijk om een eigen master om te leggen.
    Ik grijns en kijk mijn master even aan 'Misschien word het tijd om op te passen, er is een Servant die sterker is dan dat die lijkt' ik grijns even en kijk mijn master aan.
    'Wat wilt u dat er gedaan word? Wilt u afwachten of het gevaar meteen uit roeien?' ik glimlach, hopelijk koos mijn master goed.

    Dimitri

    Zorgvuldig woog ik de woorden van mijn Servant af in meerdere perspectieven.
    Wat zou het handigst zijn ?
    Zou het makkelijker zijn om mijn tegenstanders uit te roeien ?
    Zouden ze het aan zien komen ? ik had geen enkel idee.
    Na nog een paar minuten wikken en wegen nam ik een besluit. ,,we moeten in actie komen."
    Ik wreef even in mijn handen. ,,kan je misschien iets meer vertellen over de Servants en Masters die je momenteel al ontmoet hebt ?"


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Ik glimlach even en wandel op mijn Master af.
    'Elke Servant en Master die er tot nu toe zijn, zijn allemaal al in actie gekomen. Hoewel ze meer en deels alleen nog onderzoek doen' ik grijns even.
    'De Servant die ik bedoel om af te maken is Caster, Caster heeft geen Master meer, het is iemand die op zichzelf wilt blijven' ik glimlach even, als het lukt dan kan ik makkelijk met Caster afrekenen.
    'Maar het is aan jouw mijn Master wat je met Caster wilt doen' ik glimlach even.
    Ik loop weer even iets achteruit 'Roep maar als u weet wat u met Caster wilt doen' ik glimlach waarna ik verdwijn naar het hoogste punt van de stad om alles te observeren.

    Caster

    Mooi, er kwam beweging in.
    Vanuit mijn verblijfplaats kon ik alles makkelijk overzien en aan zien komen.
    Niets kan mij besluipen zonder dat ik ervan wist.
    ik liet weer één van mijn beelden voor mijn ogen verschijnen.
    Een jongen in een stal, die verwoed aan het nadenken leek te zijn.
    Een jonge master, die schijnbaar niet precies wist wat die met diens Servant aanmoest.
    En Saber, een jonge vrouw die op dit moment meer in haar eigen gedachte verkeerd dan dat ze aan haar Master denkt.
    Misschien kan ik van haar nog wel wat maken, als ik ook maar bij haar in de buurt kon komen.

    Dimitri

    Ik pijnigde mijn hersenen over een optie.
    ik ben altijd al een bedenkelijke denker geweest, ik moest sommige dingen in allerlei perspectieven weten, ik moest meer dingen weten over die Caster.
    Mijn hand vond even de neus van een Pinto waar ik die even aaide, die daarop vrolijk brieste, niet wetend wat er allemaal aan de hand was.
    ,,Dimitri je moet binnenkomen!"
    geschrokken draaide ik me om, mijn zus stond net vlak buiten het stallen gebouw.
    ,,ik kom zo."


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Ik grijns even, de stad was in de Holy Grail Wars terecht gekomen en telkens word het verborgen.
    Ik focus mij op de schaduw die ik bij mijn Master had achter gelaten om hem in de gaten te houden en grijns als ik merk dat er iemand bij hem was gekomen.
    Hoewel ik hoopte dat die zijn drie commands zou gebruiken, bleef ik voor nu van de domme.
    Ik grijns en ga rustig zitten terwijl ik de stad observeer, Caster was gesignaleerd door een schaduw van mij, hoewel het een schaduw is die ze waarschijnlijk niet zal verwachten.

    { Ooh haha ik zie nu pas je vraag kwa Lancer xD Nee Lancer is niet dood ;) }

    Brair ~ Saber

    Mijn gedachten waren er nog niet helemaal bij, al kon ik via de verbinding wel voelen dat mijn Master op dit moment relaxter was dan de gehele tijd dat ik al bij hem was, goed, dat ging tenminste alweer een beetje de goede kant op.
    Zuchtend leunde ik tegen een boom aan en legde mijn hand weer op het gevest van mijn zwaard.
    Ik heb echt geen enkel idee hoe ik dit allemaal dit keer op moest lossen, er leek nog niet zoveel actie in te zitten zoals voorgaande jaren.
    Maar eerst moest ik Lancer vinden, hij en ik hadden nog het één en ander af te handelen.
    Een tinteling in mijn achterhoofd liet me weten dat ik bekeken werd en zo onopvallend mogelijk scan ik op mijn eigen manier de omgeving.
    Het gevoel nam al snel weer af maar ik had al duidelijk gevoeld waarvan het afkomstig was.
    Caster.
    De spellbinder in ons midden was zoals gewoonlijk vanaf ver af aan het werk, als een spin in een enorm web dat ze over de stad heen spon wachtte ze op ons, maar dat was veel te voorspelbaar.
    Ze was al sterk, vele malen sterker dan ik eerder van haar verwacht had.
    Dat kon maar één ding betekenen; ze was Master vrij, waardoor ze op haar ware, eigen krachten kon leven.
    En die waren nou niet echt zwak.
    ,,ah, nog steeds aan het piekeren?"
    Met de elegantie die ik altijd al had draaide ik me om. ,,Lancer, ik dacht al dat je niet meer terug zou komen."
    Vanuit de schaduw hoorde ik een lach. ,,ach, ik voelde zo aan dat je met me wou praten."
    En dat was waar, want misschien kon ik hem gebruiken in mijn spel.
    ,,heb je zin om naar binnen te komen ?" ik zette een stap opzij. ,,maar wees gewaarschuwd, als je ook maar een vinger naar mijn Master uitsteekt doe ik je wat."

    Dimitri

    Mijn zusje trok me zowat mee richting het huis, waar mijn moeder met haar handen in haar zij op me stond te wachten.
    ,,waar was je nou? iedereen wachtte hier op je !"
    Even keek ik haar raar aan, maar al snel wist ik het alweer.
    oh ja, het was onze maandelijkse familie avondje.
    Maar ik had wel betere dingen te doen deze avond, ik moest over aanpakken en mijn speciale bijdrage aan de Holy Grail war nadenken, anders kon ik wel eens sneller overlijden dan ik hoopte.
    Ik keek door het raam naar buiten en bedacht me wat mijn Servant momenteel aan het doen was, hij kwam me nou niet geheel legaal op me over en tevens nogal psychotisch in zijn omgang met mens en dier.
    Maar het was nog maar afwachten wat uiteindelijk van ons verband komt.


    Caster

    fijn, alles kwam een beetje op gang, misschien kan ik iets bij Saber proberen.
    Ze was zo goed om mijn aanwezigheid bij haar te voelen, die al snel vergezeld werd door Lancer.
    Als zij het voor elkaar kreeg om Lancer in te palmen, wat haar echt wel lukt kan ik haar misschien inlijven.
    Nadat ik dat jonge broekje van een Master van haar had afgemaakt en diens krachten heb opgezogen, want wat ik tot nu toe van hem gezien heb is hij alles behalve geschikt als waardige tegenstander in de War.
    Ik tikte mijn slanke vingers tegen elkaar.
    Nog even, nog even en dan kon in beginnen met mijn eerste echte stappen.
    Maar eerst moest ik kijken hoe ik Assassin zover kon krijgen om ook mee te werken.


    {Zo... ik dacht., laat ik direct maar posten met 3 personages... XD}


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Ik grijns even waarna ik verdwijn, schaduwen verschijnen om Caster op het verkeerde been te brengen.
    Ik had Caster gevonden en dat is alles wat ik hoefde te doen.
    Als ik bij de plek kom waar Caster is verschijn ik achter Caster.
    'Dus vanaf hier hou je alles in de gaten, dacht je nauw werkelijk dat je ongezien dat kon doen?' ik grijns weer even waarna ik mijn zwaard uit zijn schede haal.
    De cape wappert om mijn lichaam heen waarna mijn ogen op Caster gefocust blijven.

    Caster

    Ik glimlachte.,,Assassin, ik verwachtte je al."
    Zonder me om te draaien richtte ik me weer op mijn magische spiegels die zonder enige materie in de lucht zweefden en één voor één de Masters en diens Servants lieten zien, Berserker was net uit zijn schaduw wereld gestapt en had kennis gemaakt met zijn master, een oudere man in een duur uitziend maatpak die duidelijk leek te weten wat hij deed.
    Ik lachte, die man zag er uit alsof hij er veel vanaf wist, maar nog geen gevecht uit kon houden.
    Maar schijn kan bedriegen, dat weet iedereen, misschien ik wel als geen ander.
    Maar mijn plan ging goed, nog eentje was er nodig die nog niet uit diens slaap was ontwaakt.
    Gilgamesh.
    ,,Dus vanaf hier hou je alles in de gaten, dacht je nauw werkelijk dat je ongezien dat kon doen?" waarna ik hoorde hoe hij zijn zwaard uit de schede haalde.
    Serieus, dacht hij echt dat hij momenteel een kans tegen me maakte?
    ,,het gaat er niet om dat ik het in de schaduwen doe, het ging erom dat ik wat deed." mompelde ik voor me uit, wetend dat hij alsnog elk woord kon verstaan.
    Mijn plan was in werking, Saber was in het gezelschap van Lancer, wat de goede kant op leek te gaan voor een soort bondgenootschap.
    Met een gebaar van mijn hand liet ik de spiegels verdwijnen en stond ik op.
    ,,Zo, wat kom je hier doen ? Voel je vrij om jezelf bij me aan te sluiten, het word tijd dat de Servants het heft in eigen handen nemen en zo de Holy Grail War voor eens en voor altijd stoppen."


    Credendo Vides

    Gabriel ~ Assassin

    Ik grijns even waarna ik met mijn zwaard wat bewegingen in de lucht maak.
    'Caster, je gelooft te erg in het eindigen van de Holy Grail Wars'
    Ik begin eventjes te lachen waarna mijn stem weer serieus word.
    'Genoeg Masters en Servants hebben het al geprobeerd, alsof het jouw wel lukt wil je zeggen' ik grijns weer.
    Caster was slim om vanuit de schaduwen toe te kijken, maar een ding zou ze niet verwachten.
    Ik zelf had ook al een plan in beweging gezet, ik grijns als ik mij weer even een van de spiegels herinner.
    Saber en Lancer samen in een kamer, waarschijnlijk iets aan het regelen.
    Jammer genoeg was Lancer al bezeten.

    Op zijn kamer kwam Pedrimi langzaam tot rust. Er waren zoveel dingen gebeurd dat hij het nu wel even fijn vond om alleen te zijn. Hij keek naar zijn verbonden wond, die inmiddels gestopt was met bloeden. Hij had niet het idee dat hij Saber echt begreep. Ze was eigenwijs en eigenaardig en hij wist niet goed wat ze nou eigenlijk wilde. Hij wist niks van haar, dus ook niet waar ze nu was. Pedrimi stond op en liep naar beneden om wat te gaan eten, toen hij in een andere kamer stemmen hoorde. Hij deed de deur open en zag Saber staan. In het gezelschap van niemand minder dan Lancer.
    'Saber, wat moet hij hier?'


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Brair ~ Saber

    Ik verloor Lancer geen seconde uit het oog.
    In de vorige holy Grail wars waren we altijd een soort van bondgenoten geweest, al kon hij vaak nog zo'n onuitstaanbare zak zijn.
    maar nu, er leek iets veranderd aan hem, iets wat ik niet goed kon plaatsen.
    De blik in zijn ogen bezielde niet helemaal de juiste hoeveelheid, ze leken een beetje duf, donkerder dan anders.
    'Misschien moeten we een aantal beslissingen maken... weet jij welke andere Servants er al in het veld zijn naast Assassin, Caster, jij en ik ?'
    Lancer haalde zijn schouders op. 'Volgens mij zijn Rider en Berserker ook al uit hun schelp gekropen, vooral aan die laatste gaan we nog een hele kluif aan hebben.'
    ik knikte, Berserker was bijna altijd het moeilijkste neer te halen, maar het lukte, uiteindelijk.
    'Saber, wat moet hij hier ?'
    Mijn Master stond opeens in de deuropening, vreemd, ik had hem niet aan horen komen.
    'Ik en Lancer bespreken wat.' mijn ogen hechtten zich weer op Lancer om een reactie te peilen, maar hij bewoog nog geen spier.
    Ik stond op en liep naar mijn Master toe. 'Het is voor u misschien handiger om hier niet bij te zijn, hij is niet helemaal zichzelf en ik wil er achter komen wat er met hem aan de hand is zonder u daarbij in gevaar te brengen.'
    En zonder nog op een antwoord te wachten sloot ik de deur.
    'zo, waar waren we ? ach ja, we hadden het over de andere Servants.'

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:34 ]


    Credendo Vides