• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:45 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Je mag m'n zusje van dertien wel hebben? Bed en matras lever ik gratis erbij.

    Hahaha x'D Nah, Klaas en ik zitten nog in de kleine kinderen. (nerd) Maar je hebt dus 3 siblings? :3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    AMY OMG. Als je broertje en zusje straks vermist zijn, hebben Klaas en ik ze geadopteerd. *___*

    Ik wil haar broertje al. Die is zó schattig. Daar kan je toch de hele dag naar kijken? Wat een poepie! Hij zou het vast goed kunnen vinden met mijn 5-jarige nichtje, dat is ook zo'n schatje.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha x'D Nah, Klaas en ik zitten nog in de kleine kinderen. (nerd) Maar je hebt dus 3 siblings? :3

    Eh, ja. Daisy van dertien, bijna veertien. Lobke van vier en Linus van twee. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heeft iedereen hier broertjes en/of zusjes? Als dat zo is, ben ik de enige die enig kind is. _O_


    Chaos is a ladder.

    Ik ga slapen. Night sweeties. Morgen schrijf ik voor m'n andere verhaal een stukje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    S0MERHALDER schreef:
    Heeft iedereen hier broertjes en/of zusjes? Als dat zo is, ben ik de enige die enig kind is. _O_

    Yes, een jonger broertje van 13.


    ars moriendi

    Claire, wanneer ga jij verder met je sexy verhaal?


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    Claire, wanneer ga jij verder met je sexy verhaal?

    Hihi, ben op dit moment aan het schrijven (: Weet niet of het vanavond afkomt. Sowieso morgen, ik denk morgenochtend.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hihi, ben op dit moment aan het schrijven (: Weet niet of het vanavond afkomt. Sowieso morgen, ik denk morgenochtend.

    Morgenochtend zou uitstekend zijn. Dan ga ik eerst bij de C1000 een pak cruesli halen en de Robin van Persie look á like gedag zeggen (want die werkt op woensdag) en als ik terug kom lekker met een bakje yoghurt jou hoofdstuk lezen. (krul)


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Morgenochtend zou uitstekend zijn. Dan ga ik eerst bij de C1000 een pak cruesli halen en de Robin van Persie look á like gedag zeggen (want die werkt op woensdag) en als ik terug kom lekker met een bakje yoghurt jou hoofdstuk lezen. (krul)

    Hahahaha, jij hebt het al helemaal uitgevogeld.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Hahahaha, jij hebt het al helemaal uitgevogeld.

    Maar natuurlijk. (cool)

    Ik heb trouwens een idee voor een voetbal verhaal dat ik niet mag/wil uitvoeren omdat het gestoord is. Een bevlieging die weg moet gaan.

    Anyways, ik ga slapen, adios!


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Morgenochtend zou uitstekend zijn. Dan ga ik eerst bij de C1000 een pak cruesli halen en de Robin van Persie look á like gedag zeggen (want die werkt op woensdag) en als ik terug kom lekker met een bakje yoghurt jou hoofdstuk lezen. (krul)

    Oehh leukleuk! <3 En damn, een van Persie look-a-like? I want him. Ik bedoel, I wanna see him. 8)


    ars moriendi

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Maar natuurlijk. (cool)

    Ik heb trouwens een idee voor een voetbal verhaal dat ik niet mag/wil uitvoeren omdat het gestoord is. Een bevlieging die weg moet gaan.

    Anyways, ik ga slapen, adios!

    Nu wil ik het weten, haha. Als ik Fall and Rise heb afgerond, wil ik ook een nieuwe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Maar natuurlijk. (cool)

    Ik heb trouwens een idee voor een voetbal verhaal dat ik niet mag/wil uitvoeren omdat het gestoord is. Een bevlieging die weg moet gaan.

    Anyways, ik ga slapen, adios!

    Oeii, nou ben ik benieuwd! =O Sneijder-story?
    Aria schreef:
    (...)
    Nu wil ik het weten, haha. Als ik Fall and Rise heb afgerond, wil ik ook een nieuwe.

    YAYYY! =D


    ars moriendi

    Dag iedereeeeeeeeeeeeeeeen !!!