• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:45 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    YAYYY! =D

    Hahahaha. Ik zat te denken aan een kampverhaal - told you about my One Direction period - daar had ik dus een verhaal waar celebs met sterallures naartoe werden gestuurd, nu zat ik dus te denken om dat met sporters te doen, hahaha. Weet ik niet zeker though, aangezien ik wel een 'echt' voetbal verhaal wil eigenlijk en ervan houd om over het EK en zo te schrijven, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Helleu babes (flower)


    ~

    Omygod er zit hier een hondsdolle nachtvlinder; means I'm off. Not staying here a second longer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Hahahaha. Ik zat te denken aan een kampverhaal - told you about my One Direction period - daar had ik dus een verhaal waar celebs met sterallures naartoe werden gestuurd, nu zat ik dus te denken om dat met sporters te doen, hahaha. Weet ik niet zeker though, aangezien ik wel een 'echt' voetbal verhaal wil eigenlijk en ervan houd om over het EK en zo te schrijven, hahaha.

    Hihi ja, dat support ik volledig. :9~ Wel Nederlandse voetballers laten gaan dan hè? RvP zou niet eens zo'n slechte kandidaat zijn.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hihi ja, dat support ik volledig. :9~ Wel Nederlandse voetballers laten gaan dan hè? RvP zou niet eens zo'n slechte kandidaat zijn.

    Sowieso! Ik zat al te denken aan Robin, Huntie, Afellay, Wieltje, haha. En dan nog een paar uit andere landen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oké, ik ga er nu echt vandoor; beest is creeping me off, echt omygod. Ik zweer, hij is drie centimeter groot of zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Sowieso! Ik zat al te denken aan Robin, Huntie, Afellay, Wieltje, haha. En dan nog een paar uit andere landen. (:

    Jaaaaaaaa! *O* <3
    Nouja, wat jij ook schrijft, ik lees het toch wel. Jij bent goeii. :Y)

    En oké.. :C Goodnight. Hier zit ook al ergens zo'n klotemug. Heb hem de laatste tien minuten niet meer gezien, maar ik vrees dat hij vannacht behoorlijk kut gaat worden..


    ars moriendi

    Slaaplekker Amy (K)


    ~

    Ik ga ook naar bed, girls. Lubjoee! <3


    Niet waarom vragen waarom die foto, gewoon, omdat het kan.^^


    ars moriendi

    Slaaplekker Claire (K) ik ga zo ook :) like the picture _O_


    ~

    Goedemorgen iedereen! Pff, ik kon niet meer slapen, helaas!

    Huntelaar schreef:
    Oeii, nou ben ik benieuwd! =O Sneijder-story?

    Ja en nee. Ik woul Arjen als guilty pleasure doen. Gestoord idee, gaat ook niet uitkomen maar het idee blijft maar rond zwerven in mijn hoofd.


    Chaos is a ladder.

    Morning girls.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Volgend jaar ga ik naar Zuid-Afrika. Ze gingen naar het finale stadion van het WK 2010 :9~


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:



    Volgend jaar ga ik naar Zuid-Afrika. Ze gingen naar het finale stadion van het WK 2010 :9~

    Awh. Dat is super awesome!


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Awh. Dat is super awesome!


    Haha. Ja, hè. Bij hun is het ook zo luxe! Wij hadden latrines, tentjes en matrasjes en zij huizen, wc's en douches en bedden :9~
    Ga je mee?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."