• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:45 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Haha. Ja, hè. Bij hun is het ook zo luxe! Wij hadden latrines, tentjes en matrasjes en zij huizen, wc's en douches en bedden :9~
    Ga je mee?

    Nou. Ik denk dat ik teveel diva gedrag vertoon om in Zuid-Afrika te gaan zitten (';
    Maar wie weet? Haha.

    ---

    Ik ga even naar supermarkt voor yoghurt en cruesli.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Nou. Ik denk dat ik teveel diva gedrag vertoon om in Zuid-Afrika te gaan zitten (';
    Maar wie weet? Haha.

    ---

    Ik ga even naar supermarkt voor yoghurt en cruesli.


    Dat maakt niet uit. In Uganda kreeg ik in de busjes een extra stoel. Voor mijn 'ego' :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    S0MERHALDER schreef:
    Goedemorgen iedereen! Pff, ik kon niet meer slapen, helaas!

    (...)
    Ja en nee. Ik woul Arjen als guilty pleasure doen. Gestoord idee, gaat ook niet uitkomen maar het idee blijft maar rond zwerven in mijn hoofd.

    I have never approved anything more in my own life. Als je dat doet, ben je officieel mijn held. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    I have never approved anything more in my own life. Als je dat doet, ben je officieel mijn held. :')

    Serious? Well... I like to be your hero. (nerd)
    En nu ga ik echt even naar de supermarkt.


    Chaos is a ladder.

    Ik ben terug. En behalve dat ik zojuist de grootste blunder ooit heb meegemaakt in het bijzijn van de Robin van Persie look á like, heb ik twee hele leuke boekjes gekocht! Namelijk de boeken Gebeten! door Lynsay Lands en Halszaak! door Kerrelyn Sparks. Beide vampierboeken en ze kostte maar 4 euro per stuk!

    En nu een bakje yoghurt voor mezelf maken.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    Ik ben terug. En behalve dat ik zojuist de grootste blunder ooit heb meegemaakt in het bijzijn van de Robin van Persie look á like, heb ik twee hele leuke boekjes gekocht! Namelijk de boeken Gebeten! door Lynsay Lands en Halszaak! door Kerrelyn Sparks. Beide vampierboeken en ze kostte maar 4 euro per stuk!

    En nu een bakje yoghurt voor mezelf maken.

    Hahaha wat heb je gedaan dan?! :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hahaha wat heb je gedaan dan?! :'D

    Je hebt toch van die klap dingen die tot je middel komen, als je een supermarkt in wilt? Bij mij gingen ze niet open. Dus ik stond als een halve gestoorde tegen dat ding aan te beuken tot die uit eindelijk open ging (het was echt geen gezicht) En toevallig loopt hij dan voorbij. Mijn hele poging om 'sexy' te doen mislukt. (cat)
    Altijd in zijn buurt gebeurd er wel wat.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Je hebt toch van die klap dingen die tot je middel komen, als je een supermarkt in wilt? Bij mij gingen ze niet open. Dus ik stond als een halve gestoorde tegen dat ding aan te beuken tot die uit eindelijk open ging (het was echt geen gezicht) En toevallig loopt hij dan voorbij. Mijn hele poging om 'sexy' te doen mislukt. (cat)
    Altijd in zijn buurt gebeurd er wel wat.

    Hahaha arm ding :'D <3 Ach, mijn blessings heb je hoor! Al ben ik wel heel benieuwd in hoeverre die gozer dan op RvP lijkt =D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hahaha arm ding :'D <3 Ach, mijn blessings heb je hoor! Al ben ik wel heel benieuwd in hoeverre die gozer dan op RvP lijkt =D

    Als je wilt stuur ik je via een pb of zo wel een foto. Maar ik ga hem hier niet in het forum neer droppen. (krul)

    Het is hier f*cking heet.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Als je wilt stuur ik je via een pb of zo wel een foto. Maar ik ga hem hier niet in het forum neer droppen. (krul)

    Het is hier f*cking heet.


    Je hebt een foto O.o Ik dacht dat ik kon stalker. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Als je wilt stuur ik je via een pb of zo wel een foto. Maar ik ga hem hier niet in het forum neer droppen. (krul)

    Het is hier f*cking heet.

    Je hebt een foto van hem? :'D Haha omg, stuur eens.x'D


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    Je hebt een foto O.o Ik dacht dat ik kon stalker. Haha.



    Huntelaar schreef:
    Je hebt een foto van hem? :'D Haha omg, stuur eens.x'D


    GIRLS IK STALK NIET. (cat)
    Ik heb de foto van zijn Hyves. Geheel onschuldig dus. (A)

    Maar wel een slechte foto hoor, maar serieus, als je hem in het echt zou zien zou je mond openvallen van verbazing. Het is gewoon eng hoeveel hij er op lijkt. Maar op de foto is het ietsjes minder.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)

    GIRLS IK STALK NIET. (cat)
    Ik heb de foto van zijn Hyves. Geheel onschuldig dus. (A)

    Maar wel een slechte foto hoor, maar serieus, als je hem in het echt zou zien zou je mond openvallen van verbazing. Het is gewoon eng hoeveel hij er op lijkt. Maar op de foto is het ietsjes minder.


    Oh, dat stalk je op mijn niveau :') Haha. Zou ik de foto ook mogen (A)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Met dit ontbijt ben ik altijd helemaal in de hemel. Zó goddelijk. Maar we hebben het haast nooit want mijn vader HAAT yoghurt en mijn moeder vind Cruesli niet lekker.




    En dan een glas van dit erbij. Echt heerlijk gewoon.


    Chaos is a ladder.

    Aaahw, yoghurt is sowieso het goddelijkste dat er is. Ik heb zelf van die appelyoghurt van optimel.. hmm..

    En die gast heeft idd iets weg van RvP haha x'D Al vind ik the original toch nog altijd de miauwste. (cat)


    ars moriendi