• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    Ik hoorde wat blaadjes ritselen.Ik keek de kant op van het geluid en zag een soort van hemelbed gemaakt van blaadjes waar een meisje naar me keek.Ik keek haar recht in de ogen aan en zag hoe ze zich terug achter het blaadergordijn verstopte.ERgens voelde ik dat haar geest niet gelukig was.Ik keek om of niemand op me lette en liep stil richting het blaaderbed.deed het gordijn een beetje open en keek binnen naar het meisje."Euh hoi."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (moet Feline komen?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    (moet Feline komen?)

    (dat mag :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik begon te hijgen, terwijl hij het tempo steeds meer opvoerde. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en zoende hem terwijl hij nog harder begon te duwen. Ik kwam, en ik hijgde me kapot. Ik keek om me heen om te kijken waar we eigenlijk waren, en ik schrok me dood. Daar, met haar hand tussen haar benen, stonds Feline. Ik keek haar verwijtend aan, maar ik wist niks uit te brengen.

    (ik v po el me zooo vies ;( )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (sorry moest er in :o)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:

    (ik v po el me zooo vies ;( )


    (ik ook achjah XD )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    Ik stoote verder en Melody sloeg haar benen om mijn middel.Ik stootte dieper en voelde hoe ik bijna klaarkwam.Ik hijgde Ik zag dat Melody verwijtend keek,maar niet naar mij."Melody wat is er?"hijg ik uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Melody, wat is er?' hijgde Matheo. 'Fe-Fe... Feline'. Wist ik half kreunend uit te brengen, aangezien hij nog steeds in me zat. Ik knikte richtimg waar ze stond, en liet een niet-pijnlijke cirkel van vuur over het "beschamende" deel van onze lichamen verschijnen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    'Fe-Fe... Feline'wist ze half kreunend uit te brengen en knikte richting waar ze stond.Geschokt keek ik naar haar,ze zat ons te bespieden?Melody liet een cirkel van vuur over ons beschaamde deel van ons lichaam verschijnen.Ik wist nu echt niet wat ik moest doen,ik had bijna mijn hoogtepunt berijkt en kon het niet tegen houden,maar wat als Feline het tegen de andere ging vertellen."wat moet ik doen,gaan we door of houden we haar tegen?"vreog ik hijgend aan Melody.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    shiiiiit ze zagen me. 'ik neem aan dat jullie nu een stel zijn?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ik moet gaan)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    louize
    de jongen met het blonde haar stak zijn hoofd door de bladeren. ''euh hoi''
    langzaam draaide ik mijn hoofd om en keek met een uitdrukkeloos gezicht naar hem. ''hoi'' zij ik met een grafstem.


    welkome to my garden of fantasy

    Ardens
    'hoi'zei ze terug,het klonk dodelijk."Kan ik je mischien wat opfleuren,want je ziet me er niet zo gelukkig uit."vroeg ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    "Kan ik je mischien wat opfleuren,want je ziet me er niet zo gelukkig uit." ik keek hem nogsteeds uitdrukkeloos aan. ''je kan heel de overheid uitroeien'' zij ik nog steeds doods.


    welkome to my garden of fantasy

    Melody
    'ikneem aan dat jullie nu en ztel zijn?' Vroeg Feline. Ik had ineens mijn mond weer tedug. 'Feline! Hoe kon je? We waren ... En jij ging... Hoelang sta je al te kijken?' Stamelde ik verondwaardigd.Ik sloot haar zondeer op antwoord te wachten op in een soort koker, en richtte me weer op Matheo.Ik liet achter hemeen plantenbed groeien en zorgde dat hij struikelde. 'Ik wil door.' Zei ik. Ik was te geil om.te stoppen. We vielen op het bed en hij schoot helemaal naar binnen en schuurde daarbij langs mijn clit. Ik kreunde luid en begon hem heel hard te berijden, waardoor hij steeds dieper in me kwam. Ik hijgde en kreunde en kwamvoor de tweede x op mijn hiogtepunt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.