• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    annickemiek schreef:
    {haha, ik kom net terug en ik lees alles even snel door en dan denk ik wtf?! lol}


    (;3 i'm a perf XD)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (mag een vriendin van mijeen meisje aanmaken ?)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (mag een vriendin van mijeen meisje aanmaken ?)

    (ja tuurlijk :3 ik ge mischien nog een jongen aanmaken,maar een nimph(een goede dan ;3) als jullie dat goed vinden ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (ja tuurlijk :3 ik ge mischien nog een jongen aanmaken,maar een nimph(een goede dan ;3) als jullie dat goed vinden ? )

    {jeeeeeeeeeej een nimph! wie speelt eigenlijk die heks serpent of speelt niemand die.}


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)
    {jeeeeeeeeeej een nimph! wie speelt eigenlijk die heks serpent of speelt niemand die.}


    (ik speelde even die heks maar zeis 'dood' als je wil lag je een heks aanmaken ,maar ze moet duivels zijn 3:D mihih )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {omg ik ga een heks aanmaaken. mwahahahahahahahahas!!!}


    welkome to my garden of fantasy

    Melody
    Hij maakte mijn bh los. Nu was het weer mijn beurt. Ik frummelde aan zijn knoop en trok zijn gulpp naar beneden. Ik ging met mijn handen over zijn bobbel. Ik kreunde. Ik ging in zijn onderbroek en streelde zijn **. Ik kuste hem weer, mar bleef doorgaan.
    (ik voel me vies >.<
    Gaat Feline hen nou betrappen of niet? ;s)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:04 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mikayla (Garcia)
    ik zit in een super donker busje. ik kan niks zien, alleen het licht van de klok op mijn mobiel zien het is 22.30 uur. ik heb geen idee waar ik naartoe ga. ik gilde even van frustratie. de auto stopt en ik word naar buiten gegooid. ik zie een grote ijzeren tent. ik denk bij mezelf: hoe kom je aan zo'n ijzeren tent??


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    {welkom ceasar :3}


    welkome to my garden of fantasy

    (Idd, welkooomm!!)


    First things first, but not necessarily in that order

    {ik heb trouwens een foto boek toegevoegd bij haar rugzakinhoud.}
    louize
    ik staar naar het plavon. ik heb geen honger en ook geen dorst. levenloos pak ik mijn tas, en mijn fotoboek. ik blader er doorheen. de meesten waren foto's van mij en mijn kat. dan pikte ik stiekem het foto toestel van mijn vader en maakte foto's. ik prinnte ze uit op school en plakte ze hier in. mijn ouders wouden niet op de foto, dus soms maakte ik sneaky foto's van ze. al waren die meestal niet goed gelukt. er was maar een foto waar we met z'n allen op stonden die foto had mijn oom gemaakt. mijn ouders hadden de foto weg gegooid maar ik had hem uit de prullenbak gevist en hem een ere plaatsje op de voorkand gegeven. ik sloeg het boek dicht en bekeek de foto. er rolde een traan over mijn wang.


    welkome to my garden of fantasy

    Feline


    ik zag twee mens personen elkaar knuffelen enzo. Ik grinikte toen ik zag dat ze in hun ondergoed zaten. Eerlijk gezegt vond ik het wel leuk om er naar te kijken. Het meisje stond nu in haar blote tieten ( ;) ) en ze zagen er dodeliijk geil uit. Het leek er op dat het meisje de jongen aftrok, en ik kokhasle bijna. Toch vond ik het nog spannend. Het meisje begon de jongen oppeens wild te zoenen (is dat goed?). Tot mijn schrik zag ik dat mijn hand tussen mijn benen zat. Dat had ik niet eens gemerkt


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Melody
    Ik trok mijn hand weer terug, en legde hem weer in zijn nek. Ik begon hem wild te zoenen, en drukte mijn lichaam helemmal trgen dat van hem. Ik suurde de warmte van mijn vuurkrachten ook door naar dat van hem. Er ging even een rilling door me heen van genot.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Ik beet op mijn lip en probeerde de kreunen minder luid te lzten klinkrn,maar dit was zo moeilijk,het voelde gewoon fantzstish.ze streelde over mijn privee plekje,daarna drukte ze haar lippen weer ruw tegen de mijne aan.
    ik had het gevoel alsof we warmer werden en het brande wat ,maar het voelde perfect.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    Je kon goed mijn adem horen ,want ik had gelopen.Weg van de anderen.Ik bekeek al een tijdje de nieuwelingen die het woud betreden hadden.Heel het woud wist van hun bestaan af.Ik keek even rond en zag wat verderop 1 van die nieuwelingen die zat ergens naar te kijken.Ik keek even die richting uit waar zij naar keek en zag 2 andere mensen .Euhm iets menselijk liefdevols doen ?Verbaast keek ik ernaar.En niesde perongelijk,hopend dat niemand me had gehoord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH