• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    (ik schrijf morgen/vanavond een stukje)


    (ok ik ga vandaag ook niet zoveel kunnen schrijven.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    geschrokken zag ik iemand de tent uitlopen en keek mijn kant op.Geschrokken dijnsde ik achterijt,maar liep tege ergens aan.Een bloemen muur."Wie ben je en waar kom je vandaan?" Vroeg ze achterdochtig.Mijn ademhaling versnelde."ga weg het is niet veilig vooor je."zei ik en liet mijn handen warmer worden zodat ik een gat in de muur kon branden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    De jongen deinsde achteruit. "Ga wef het is niet veilig voor je." Zei hij. Ik trok een wenkbrouw op. "Vertel me iets wat ik nog niet wist." Zei ik sarcastisch. Het verbaasde me dat ik in deze situatie nog sarcastisch kon zijn. Ik liet een kooi van planten om hem heen groeien. "Zo. Nu je niet wegkuntg, mag je mooi even vertellen waarom je mij en mijn vrienden loopt te bespieden." Zei ik.


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    "Vertel me iets wat ik nog niet wist." zei ze sarcastish en trok een wenkbrauw op.Ze liet planten over me geengroeien zodat ik vast zat."Zo. Nu je niet wegkuntg, mag je mooi even vertellen waarom je mij en mijn vrienden loopt te bespieden." zei ze en ik keek haar kwaat aan."Ik probeer jullie te waarschuwen,heel het woud weet van jullie bestaan!Iedereen wil jullie vermoorden...behalve ik..."zei ik."Ik ben Ardens en ik."ik stopte even,wat als ze me niet geloofde en me ging vermoorden."De vuurnimphen hebben me verstoten omdat ik jullie niets wil doen,je moet me geloven!"Ik had het gezegd en hoopte op het beste.Ik nam een van de tralisen vast en brande ze af."Sorry ik heb claustrofobie."^zei ik en stapte de kooi uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Kwaad keek de jongen me aan. Ik keek kwaad terug, maar die blik veranderde in verbazing toen hij zei dat het hele woud wist van ons bestaan en ons dood wilde. Behalve hij dan. Na alles wat ik had gezien hier, wist ik niet zeker of ik wel moest geloven dat hij ons niet dood wilde. Hij stelde zich voor en zei dat hij verstoten was door vuurnimphen. En vervolgens hielp hij mijn kooi naar de knoppen. Hij brandde ze af met zijn handen. Ik deinsde acheruit en keek hem geschokt aan. Hij stapte uit mijn kooi en iverdwaast knipperde ik een paar keer met mijn ogen. Toen ik weer tot mezelf gekomen was, keek ik de jongen, Ardens, aan. "Hoe moet ik weten of ik je kan vertrouwen?" Vroeg ik nog steeds op een achterdochtige toon. "Ik ben trouens Lyra." De jongen had al wel zover mijn vertrouwen gewonnen dat ik hem mijn naam durfde te vertellen. Wat kon iemand nou doen met alleen je naam? "Maar stel dat ik je vertrouw, ben jij dan van plan ons te beschermen, te helpen of wat?" Ik was nieuwsgierig naar de intentie van de jongen.


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    Ze vertouwde me een beetje maar niet helemaal.toch genoeg om te weten dat ze Lyra noemt."Ik weet alles over dit woud vanbuiten,als dat jullie kan helpen,ik weet ook wanneer het woud op zijn sterkst is en op zijn zwakst,ik kan ook delen van jullie leven tonen,met mijn krach." begon ik op te sommen en toen ik het laatste zei liet ik een levensvlammetje op mijn hand verschijnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Oke, hij had een paar goede redenen waarom we hem nodig zouden kunnen hebben, maar ik wist niet wat de anderen zouden doen als ik hem in onze tent liet. En toen was er een levensvlammetje. Ik deindse een stukje achteruit. Ik hield eigenlijk niet zo van vuur, ook al wist ik dat meestal goed te verbergen. "Zou je die uit willen doen?" Vroeg ik, mijn ogen gefocust op de vlam. "En ik zal je meenemen naar de rest, maar als je ook maar iets verkeert doet, zal dat oogst waarschijnlijk je dood betekenen. Begrepen?" Zonder op antwoord te wachten begon ik naar de anderen toe te lopen. Ik was doodsbang voor hun reactie, maar ikw as van mening dat deze jongen nog wel eens van pas kon komen. Ik hoopte maar dat hij de waarheid sprak.


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    ze di-ijnsde achteruit en vroeg of ik de vlam wou doven.Ik liet de vlam uitgaan en luisterde naar wat ze zei.ZE ging mij meenemen naar de andere nieuwelingen,maar als ik iets verkeerd deed ging ik eraan.Zonde rop mijn antwoord te wachen liep ze al naar de ijzeren tent.Ik volgde haar en luisterde naar de geluiden die uit de tent kwamen,zo te zien waren er niet veel mensen wakker."En wat is dan volgens jou 'verkeerd' doen?" vroeg ik nog voor we die tent binnen gingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    "En wat isdan volgens jou 'verkeerd' doen?" Hoorde ik acher mij. Vlak voor de tent stopte ik en draaide me om. Ik keek Ardens recht in de ogen aan. "Verkeerd is als je iemand van ons probeert te verwonden en/of te doden of als je ons op welke manier dan ook opzettelijk kwaad doet." Zei ik met een serieuse blik, waarna ik naar de tent liep en naar binnen stapte. Ardens mocht zichzelf wel voorstellen.


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    "Verkeerd is als je iemand van ons probeert te verwonden en/of te doden of als je ons op welke manier dan ook opzettelijk kwaad doet." zei ze serieus en keek me in de ogen aan.En liep daarna de tent binnen."oh."zei ik nog en liep de tent binnen."Hoi.euhm ik ben..."iik keek even naar Lyra"Ik ben Ardens."zei ik aan diegenez die wakker waren.


    Fertilis
    Lyra kwam weer binnen lopen,ik wou net vragen wat ze daar gedaan had toen er een blonde jongen de tent in liep en hij had punt oren?Verbaast keek ik ernaar en dan naar Lyra.Hij stelde zich voor als Ardens."Wie of wat voor ding ben jij?!"zelfs had hij geen trillingn alleen maar warmte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stephan

    Rustig had ik liggen slapen, tot ik iemand de tent hoorde binnenkomen. Slaperig keek ik om me heen en zag Lyra an een blonde jongen mat puntoren bij de ingang van de tent staan. Ja, puntoren. Verbaast wreef ik in mijn ogen, denkend dat het maar een droom was, maar toen ik mijn ogen had uitgewreven, waren de oren er nog. What the hell was die jongen? "Wie of wat voor ding ben jij?" Hoorde ik Fertilis vragen. "En wat do je hier?" Voegde ik daar aantoe.


    First things first, but not necessarily in that order

    Ardens
    "Ik ben en nimph,een vuurnimph,ik ben hier om jullie te waarschuwen en te helpen."beantwoorde ik de 2 vragen."Ik werd verstoten van mijn groep,omdat ik jullie niet wilde vermoorden,ik zal jullie geen kwaad doen."Ergens hoopte ik dat ik het niet heel de tijd moest gaan uitleggen,want het was niet aangenaam om telkens te zeggen dat niemand me nog wou.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Bemoedigend legde ik een hand op Ardens schouder, want hij leek het niet echt prettig te vinden het verhaal weer te vertellen. "En, voor zoveel het waard is, ik vertrouw hem." Deelde ik mee. Ik dacht niet dat dit voor de anderen veel uit zou maken, maar het was een poging waard. "Bovendien kent hij het bos goed en kan hij ons daarbij helpen." Probeerde ik ze over de streep te trekken.


    First things first, but not necessarily in that order

    Fertilis
    Nimph?ik had gehoord dat Feline bijna van een rots afviel door een nimph.Hij had vast een truk die hij zou gebruiken als hij onze vertrouwens had.Ik kruiste mijn armen.Lyra vertrouwde hem en zei dat hij het bos goed kent.Ik zuchtte"Als hij iets verkeerd doet gaat hij dood."zei ik kil enn hoorde hem hoorbaar slikken.

    Ardens
    TGoen ik een hand op mijn schouder voelde keek ik op en zag Lyra.Ze vertouwde me en ik ging hun niet teleurstellen,of anders was het mijn dood.het meisje die me daarnet een vraag stelde waarschuwde me en ik slikte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ik hoorde stemmen. ik ging kijken maar mijn lichaam was sloom en mijn geest deprie. ik stak mijn hoofd tussen de bladeren en zach een blonde jongen met puntoren. ik keek hem net zo lang aan tot hij mij in de ogen keek en toen trok ik me terug, nog steeds deprie. ik ging weer liggen, ik had geen gedachtes.

    {okeej, mijn stukjes zijn nogal deprie :3}

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:19 ]


    welkome to my garden of fantasy