• Ellen blijft hier logeren, weetjewel die van dat topic. Ik haatm Q remember. 'kay, dat was het. Jullie nog logé's?


    Let it come and let it be

    Hoi. c:
    Nee, al mijn vrienden zijn nu op vakantie :'D. Maar zaterdag ga ik mensen van Q meeten in Antwerpen.

    Ellen wie? (cat)

    En nee, ik houd niet van logeren/mensen over hebben. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hay,
    Nee hier niet alles zit in 't zuiden aan de kust


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    een paar dagen geleden, een goede vriendin van mij :)

    Oh was dat die van "wat ik nu echt van Quizlet denk" of was dat iemand anders? In elk geval veel logeerplezier, hoop dat het gezellig is! Ik heb geen menselijke logés, maar vrijdag komt er een hond van iemand uit ons dorp logeren, het is echt een schatje :3


    “Love is a contradiction.”

    Hallooo, nee niet echt al mijn vrienden zijn op vakantie.. waarschijnlijk wacht ik tot mijn beste vriendin terug is van vakantie en dwing ik haar dan hier te komen XD

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Laswell schreef:
    Hoi. c:
    Nee, al mijn vrienden zijn nu op vakantie :'D. Maar zaterdag ga ik mensen van Q meeten in Antwerpen.

    Exact dit.
    Op vakantie, gaan werken, of 100km van me.
    Ik heb geen logé gehad in de laatste twee weken. En daarvoor was het iemand van Q.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wiarda schreef:
    Ellen wie? (cat)

    En nee, ik houd niet van logeren/mensen over hebben. ><


    Cousinzoned.

    Dat ben ik. En ik ben bij Sevda. En Sevda had net regenbooggekotst.


    Let it come and let it be

    Mijn vriend komt logeren van vrijdag tot zondag :3
    Ik heb er heel veel zin in omdat hij 220 km van mij vandaan woont en ik hem maar 1x in de maand mag zien.

    Combustible schreef:
    (...)

    Cousinzoned.

    Dat ben ik. En ik ben bij Sevda. En Sevda had net regenbooggekotst.

    Oooh, nu weet ik het weer. Puzzelstukjes vallen weer in z'n plek (sorry, ik ben gewoon echt bagger met echte namen). Nou, leuk toch? Veel plezier met jullie logeerpartijtje (dat klinkt zo dom, maar ik kon geen synoniem bedenken) en Sevda veel succes met regenbogen kotsen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oooh, nu weet ik het weer. Puzzelstukjes vallen weer in z'n plek (sorry, ik ben gewoon echt bagger met echte namen). Nou, leuk toch? Veel plezier met jullie logeerpartijtje (dat klinkt zo dom, maar ik kon geen synoniem bedenken) en Sevda veel succes met regenbogen kotsen.


    She almost died. Poor little girl :c


    Let it come and let it be

    Hai, vanaf vrijdag blijf ik bij Krull logeren voor een weekend :].


    No growth of the heart is ever a waste

    * Forever Alone face *
    Neuh, valt mee. Ik logeer alleen als het een slaapfeestje is, anders niet. Weet niet echt waarom, heimwee valt wel mee.

    Ik houd niet van logeren.


    Chaos is a ladder.

    Ik kom net terug van Nikki. Wees jaloers.


    everything, in time