• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin Sandén
    "Geen probleem Eleadora", zei ik en wreef geruststellend over haar rug. Ik wist dat ze aan het huilen was, want ik voelde een traan uit elkaar spatten op mijn broek. Ik wou dat ik meer kon doen, maar had geen idee hoe.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    De traan die zojuist kapot spatte op de broek van Austin, werd opgevolgd door een andere traan. Maar meer dan dat kwam er niet uit, waarschijnlijk omdat ze daarvoor al veel had lopen huilen. Eleadora leit Austin even los om de haar tranen weg te vegen, waarna ze haar hoofd weer tegen zijn borstkast aan plaatsten en haar armen weer om zijn middel sloeg.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    Ik bleef stilzwijgend over haar rug wrijven, niet wetend wat anders te doen. Ik had het geluk dat mijn beide ouders nog leefden, zij was ze alle twee kwijt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora keek een beetje in het niets, terwijl ze een brok weg slikte die zojuist in haar keel was ontstaan. Zo'n 5 uur geleden, was ze nog opgewonden geweest over het feit dat ze mee deed aan een van de belangrijkste Ballroom wedstrijden. Maar echter toen ze mee werd getrokken in de vrachtwagen...was haar droom gestopt en liep over in een nachtmerrie. "Austin...weet jij wat we hier doen?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    "Nee Eleadora, ik heb geen idee. Ik was aan het dansen in de studio en toen ik naar buiten ging, werd ik in de vrachtwagen gesleurd", zei ik met een spijtig gezicht. Ik had wel al door dat we allemaal dansers waren, maar dat was het dan ook.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora knikte vaagjes, en keek weer even in het niets. "Ik stond op het punt om een belangrijke wedstrijd te winnen, maar toen ik in de pauze naar buiten ging voor frisse lucht...werd ik mee gegrepen en de vrachtwage in gesleurd." Eleadora zuchtte zachtjes, maar ergens drong het tot haar door. "Het moet haast wel iets met dans te maken hebben"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    "Daar had ik ook al aan gedacht ja", zei ik en dacht nog even na. Ik had geen idee waarom wij zijn uitgekozen en war we hier moeten doen. Ik heb zelfs geen idee waar we zijn.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora sloeg een zachte zucht, terwijl ze zachtjes over Austin zijn rug wreef met nogsteeds haar hoofd tegen zijn borstkast aan. "Misschien...omdat we allemaal wel erg goed zijn..." Eleadora staarde enkel in het niets, terwijl ze haar hoofd een beetje kantelde, en op haar onderlip beet, iets wat ze vaker deed als ze nadacht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    "Ja, wie weet", zei ik en dacht opnieuw na. Waarom konden we hier in godsnaam zijn? Ik kon echt helemaal niets bedenken en zuchtte eens.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora staarde weer in het niets, en haalde haar hoofd van Austin zijn borstkast waarna ze hem op haar kussen legde en even na dacht. "Verder zou ik ook niets weten". Eleadora frutte even aan een stukje los zittend touw van haar kussen, en keek Austin aan. "Jij?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    "Ik zou het ook niet weten", zei ik toen ik me naar haar had omgedraaid. Hoe hard ik ook nadacht, ik kon maar niet op een reden komen waarom we hier zouden zitten of wat we hier moesten doen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eleadora Alonso

    Eleadora knikte even, en liet het touwtje tussen haar vingers glijden, en ging in kleermakerszit naast Austin zitten, waarna ze haar hoofdje schuin hield en hem aan keek. "Vertel eens iets over jezelf". Pas toen kreeg Eleadora door wat ze had gevraagd, waardoor er een lichte blos op haar wangen verscheen en een klein verlege glimlachje haar lippen sierden en ze haar ogen afwende naar de deken. "Sorry...ik ben nogal nieuwschierig aangelegd"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ben ik weer (:]
    Grey Pritchett
    Ik keek naar de deuren met de dansnamen en voelde mijn hart harder kloppen bij Ballet. Ballet, dat deed ik. Altijd. Ik keek naar Amy om te zien of zij het ook had gezien.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jamy Black
    Nieuwsgierig keek ik naar de deuren, mijn ogen stopten bij Modern en een glimlach gleed op mijn gezicht. Ik kreeg opeens zo'n zin om te dansen tot ik dood neer viel.
    "Hé, jongens, wie van jullie danst?" Vroeg ik aan de grote groep.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [Nou:(]


    [Hahah, ik ben er weer (:]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't let your life be lived by somebody else.